Hoofd vind ik juist het minst nep eruitzien.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie net pas dat je het over die andere foto had met dat meisje met de grote borsten en dikke kont.
Nouja, dat lichaam vind ik wat minder maar ook dat gezicht vind ik wel meevallen.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 13 januari 2013 03:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoofd vind ik juist het minst nep eruitzien.
Oh.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ik geef mijn reactie er gewoon op.
Denk het.quote:Op zondag 13 januari 2013 04:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Zijn wij de enigen hier die nog wakker zijn?
Dan ben ik ook weg. Doeidoeiquote:Op zondag 13 januari 2013 04:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het.
Nu ben ik ook weg tho, ff NFL afkijken en slapen.
Dat hebben de meeste mensen wel hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef Saind het volgende:
Kolere ik word van wijn wel sneller dronken dan van pils blijkt
De wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:30 schreef TwenteFC het volgende:
Weet iemand hier of de Emté ook van die Mora magnetronbroodjes verkoopt?
Alleen thuis en geen zin om te koken
Heb je volgens mij alleen in de regio Utrechtquote:
Kende die shit niet eensquote:Op zondag 13 januari 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je volgens mij alleen in de regio Utrecht
-edit nou niet dus
[ afbeelding ]
Had voor ik in Eindhoven ging studeren ook nog nooit van Jan Linders gehoord, zitten godverdomme overal in het zuiden manquote:
Ach, 't is een goeie winkel hoor. Ik krijg gewoon een nostalgischquote:Op zondag 13 januari 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het naar Zuid-Holland verhuizen om de Emté te ontlopen.
Valt hier in Hulst heel erg mee hoor. Hier is de C1000 waardeloos.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Em-té is echt de grootste kutwinkel die er bestaat man. Een soort low-end C1000. Vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |