Garnalen in look van de Delhaizequote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet het doen met Colruyt, Delhaize en uiteraard Lidl en Aldi.
Delhaize, was daar niet lang geleden iemand van gekidnapped?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Nee, bende van Nijvel had er een bloedbad aangericht geloof ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Delhaize, was daar niet lang geleden iemand van gekidnapped?
Freee fooodquote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Emté valt wel onder het Sligro concern zie ik. Sligro groothandel zaken zijn op zich wel leuk.
Delhaize is wel luxe tochquote:Op zondag 13 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
Mwa, vind dat de Delheze toch wel net wat meer 'luxe' dingen heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, is vergelijkbaar met Albert Hein. Oh en Carrefour hebben we ook.
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, vind dat de Delheze toch wel net wat meer 'luxe' dingen heeft.
Vooral vlees e.d.
Wel tyfus duur allemaal in Belgie
Maar wij hebben geenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.
Maak ze zelf dan boeler.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wij hebben geentijgergarnalen in look
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper isquote:Op zondag 13 januari 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, veel Belgen in het grensgebied komen dan ook naar NL om boodschappen te doen.
En de paracetamol en shampooquote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper is
Een tijdje konden ze de statiegeldswitch doen, flessen zonder statiegeld in Belgie kopen en vervolgens in NL inleveren...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Check. Ze komen hier vooral voor de coooolaaaaa die stukken goedkoper is
Kweenie ik tank diesel en dan ook nog alleen met bedrijfspas.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef Saind het volgende:
Wat kost een litertje benzine in België tegenwoordig?
1,66 volgens internetquote:Op zondag 13 januari 2013 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie ik tank diesel en dan ook nog alleen met bedrijfspas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |