abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121506255
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat was gebeurd dan
Ging over een of ander wijf. Het was niet interessant en het was ook geen goede aanleiding voor fittie.
pi_121506292
Gisteren ruzie gehad, kort gezegd door een Ajax sjaal :')
AFCA!
pi_121506311
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Blond. Maar ik heb geen idee wie het is, alleen 1 gast waar ze mee was ken ik wel beetje. Binnenkort maar eens achteraan gaan.
Snap je. Kan jou dat blauwtje schelen man.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 januari 2013 @ 15:58:55 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121506315
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Mot met een Rotterdammer? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_121506325
quote:
Vertel dan direct 't hele verhaal Rensie!
pi_121506330
quote:
Laat die onzin dan ook gewoon thuis.
pi_121506343
Ik ga voor 't eerst van m'n leven uiensoep eten. Ben benieuwd. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 15:59:55 ]
  Forum Admin zondag 13 januari 2013 @ 16:00:07 #108
35723 crew  GGMM
pi_121506352
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga voor 't eerst van m'n leven uiensoep eten.
Oei, spannend!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_121506356
quote:
In de oven flikkeren met wat brood en kaas erop
pi_121506358
quote:
De zwaarste opgave komt na het eten.
pi_121506445
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

De zwaarste opgave komt na het eten.
Oh god. Ruften zeker. :')
pi_121506473
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:00 schreef Saind het volgende:

[..]

In de oven flikkeren met wat brood en kaas erop
Geen ovenbestendig servies geloof ik en geen zin om 't er op te wagen met de kans dat ik een oven druipend van de uiensoep moet schoonmaken.
pi_121506480
Wel een ranzige ammoniaklucht die er vanaf komt zeg. :')
pi_121506481
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
pi_121506509
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Alleen met een zwakke maag. Ik heb er in ieder geval geen last van.
pi_121506611
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Alleen met een zwakke maag. Ik heb er in ieder geval geen last van.
Geo zou 't niet moeten proberen dus.
pi_121506619
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geo zou 't niet moeten proberen dus.
Kaas erin is sowieso lekker
pi_121506643
Waar blijft dat lijpe hooligan verhaal van Rens nou?
pi_121506651
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.

Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige :').

Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen :r. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden :').

Ruzie maken na afloop met uitgaan om een Ajax sjaal :N
AFCA!
pi_121506657
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar blijft dat lijpe hooligan verhaal van Rens nou?
nou daar dus
pi_121506703
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef Saind het volgende:

[..]

Kaas erin is sowieso lekker
Ja, gegratineerd dan of?
pi_121506718
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
(noem hem maar Henk)
waarom, je noemt hem later in je verhaal niet meer
pi_121506726
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, gegratineerd dan of?
Jep
pi_121506756
quote:
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.

Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige :').

Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen :r. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden :').

Volledig terecht. Opkankeren vuile kankerjood.
pi_121506758
quote:

Aangifte doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')