Goed dat daar wat duidelijkheid over is nu.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef Saind het volgende:
http://www.speld.nl/2013/01/09/veel-italianen-hebben-geen-idee/
Waar komen die gasten vandaan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Als je aangifte doet hoef je toch de namen niet te weten, al is het natuurlijk wel goed als je die wel weetquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Lijkt wel het ajax topic hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Is dat zo ja? Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegen
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik een autoradio waar meer dan een cassettebandje in kan trouwens, dus vanaf morgen ben ik niet meer verplicht naar Radio 1 te luisteren. Daar ben ik wel heel blij mee.
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.
Doe nou niet... het ging net zo goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Oh al die namen ken ik niet, maar het valt mij inderdaad ook op dat Radio1 een hoog gehalte dom gelul heeft zonder enige inhoud. DJ's van Radio Veronica zijn nog altijd erger, maar dat is dan ook moeilijk te overtreffen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.
Daarnaast erger ik me kapot aan Tom De Ridder van MKB-Brandstof. Die vent zouden ze echt moeten afschieten.
Doe wat niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet... het ging net zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |