Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op dat moment loop je kans zelf gepakt te worden. Het gaat nergens over, laat het niet escaleren.
Paal is wel baas ja, maar niks verslaat Kruispolderhavenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef sausagin het volgende:
“Sabine tankte twee keer onderweg. Ze veroorzaakte zelfs een licht ongeval en sliep enkele uren achter het stuur aan de kant van de weg. Toch heeft ze het naar eigen zeggen nooit beseft dat ze de verkeerde kant uit ging.”
Kan je toch niet menen, begrijp wel dat het heilig voor je is maar mooi, nou neequote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
GC / Het mooiste bouwwerk van Nederland?
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.autoblog.nl/be(...)n-kroatie#post-56245
Belgen
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.
Eindbaasje ook jij hequote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Awhquote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Nee, ik heb een weekend overgeslagen.quote:
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
Wat?quote:
Oh, oke.quote:
Wij zijn daar ook blij mee.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
Ik zit me hier echt als een mongool te gedragen, ben ik even blij dat jullie dat niet zien
Boeler.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god die uiensoep...![]()
LR je bent een profeet man.
Tomatensoep?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
The question is ; Who cares?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeler.
Echte mannen hebben daar geen last van
Jij bent altijd het mannetje?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt 't GGMM stiekem toch bezig, aangezien hij erop reageert.
Ik ga maar weer eens wat studeren. Moet toch ooit die bakken met geld gaan verdienen he.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.
quote:
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.quote:
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.
Ai ai sir.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.
Goed dat daar wat duidelijkheid over is nu.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:10 schreef Saind het volgende:
http://www.speld.nl/2013/01/09/veel-italianen-hebben-geen-idee/
Waar komen die gasten vandaan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Als je aangifte doet hoef je toch de namen niet te weten, al is het natuurlijk wel goed als je die wel weetquote:Op zondag 13 januari 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Heb eentje op Facebook gevonden die er gisterennacht bij was die ons aanvielen.
Lijkt wel het ajax topic hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier weer helemaal nergens over zie ik.
Is dat zo ja? Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain vindt mij wel perfect daarentegen
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Vanaf morgen heb ik een autoradio waar meer dan een cassettebandje in kan trouwens, dus vanaf morgen ben ik niet meer verplicht naar Radio 1 te luisteren. Daar ben ik wel heel blij mee.
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad nog 100x beter BNR gedwongen op hebben.
Doe nou niet... het ging net zo goed.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Oh al die namen ken ik niet, maar het valt mij inderdaad ook op dat Radio1 een hoog gehalte dom gelul heeft zonder enige inhoud. DJ's van Radio Veronica zijn nog altijd erger, maar dat is dan ook moeilijk te overtreffen.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat bleek de afgelopen maand wel ja. Ik dacht dat het enigszins inhoud had, maar werkelijk de domste mensen komen aan het woord.
Daarnaast erger ik me kapot aan Tom De Ridder van MKB-Brandstof. Die vent zouden ze echt moeten afschieten.
Doe wat niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet... het ging net zo goed.
Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.quote:
Ja daar ben jij een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.
Zoals ik bij jou doe.. oh wacht.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Hij werd laatst nog gesignaleerd in Rotterdam.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat dit alleen bij de Telegraaf gebeurde.
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat jullie eerlijk zijn jongens. Ik wil wel dat kapiteintje een correct beeld krijgt.
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Je bent dan ook een geweldige pursonalityquote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.
Hij kan notes uitdelen, en ik probeer mijn perfecte schoonzoon imago zolang mogelijk in stand te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Licht deze geweldige grap anders even toe.
Jolijt bij de vleet wij 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |