Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op dat moment loop je kans zelf gepakt te worden. Het gaat nergens over, laat het niet escaleren.
Paal is wel baas ja, maar niks verslaat Kruispolderhavenquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef sausagin het volgende:
“Sabine tankte twee keer onderweg. Ze veroorzaakte zelfs een licht ongeval en sliep enkele uren achter het stuur aan de kant van de weg. Toch heeft ze het naar eigen zeggen nooit beseft dat ze de verkeerde kant uit ging.”
Kan je toch niet menen, begrijp wel dat het heilig voor je is maar mooi, nou neequote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef onlogisch het volgende:
GC / Het mooiste bouwwerk van Nederland?
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten mishandelen, maar als je weg kunt lopen en je hebt dat niet gedaan dan heb je in principe geen poot meer om op te staan. Ego is geen schulduitsluitingsgrond in Nederland.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.autoblog.nl/be(...)n-kroatie#post-56245
Belgen
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En ook geen rechtvaardigingsgrond. Tuurlijk hoef je jezelf niet laten mishandelen, maar je moet er wel slim mee omgaan.
Eindbaasje ook jij hequote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Awhquote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik probeer aan te geven dat ik het met je eens ben.
Nee, ik heb een weekend overgeslagen.quote:
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook niet, ik gedraag mij gewoon normaal.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |