Oh, oke.quote:
Wij zijn daar ook blij mee.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
Ik zit me hier echt als een mongool te gedragen, ben ik even blij dat jullie dat niet zien
Boeler.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god die uiensoep...![]()
LR je bent een profeet man.
Tomatensoep?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
The question is ; Who cares?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie al gelezen wat kapiteintje vandaag heeft gegeten?
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeler.
Echte mannen hebben daar geen last van
Jij bent altijd het mannetje?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar in tegenstelling tot jou is mijn anus vrij weinig gewend.
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt 't GGMM stiekem toch bezig, aangezien hij erop reageert.
Ik ga maar weer eens wat studeren. Moet toch ooit die bakken met geld gaan verdienen he.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu dat er verder niemand was.
quote:
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.quote:
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net nog 'tot over 15 minuten' zeggen, maar ik vond dat dat afgezaagd werd.
Ai ai sir.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was nog niet begonnen. Nu wel weg though. Gedraag je in m'n afwezigheid GGMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |