Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.quote:
Ja daar ben jij een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n aandacht vragen. Als je iemand negeert doe het dan goed.
Zoals ik bij jou doe.. oh wacht.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAIquote:Op zondag 13 januari 2013 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Paul eigenlijk? Heb die gast een tijdje niet meer gezien.
Hij werd laatst nog gesignaleerd in Rotterdam.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat dit alleen bij de Telegraaf gebeurde.
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat dit het landelijke nieuws niet heeft gehaald is werkelijk belachelijk.
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat jullie eerlijk zijn jongens. Ik wil wel dat kapiteintje een correct beeld krijgt.
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Je bent dan ook een geweldige pursonalityquote:Op zondag 13 januari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal iets met m'n uitstraling te maken hebben.
Hij kan notes uitdelen, en ik probeer mijn perfecte schoonzoon imago zolang mogelijk in stand te houden.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht dat niemand wat durft te zeggen GGMM. Bedreigingen via DM?
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Licht deze geweldige grap anders even toe.
Jolijt bij de vleet wij 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, als wij er maar lol om hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |