Een schaak-café ook echtquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet man.Of ga je elke vrijdagavond met je vrienden naar een schaak-cafe ofzo?
Nee, schaken en alcohol gaan niet samen. Het blijft een denksport.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet man.Of ga je elke vrijdagavond met je vrienden naar een schaak-cafe ofzo?
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boerenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechten
In Zwolle gebeurde eigenlijk nooit iets tot vorig jaar. Nu is het elke week wel raak.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.
Eindhoven is serieus de anus van Nederland man.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boeren
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik in Zwolle uitga is er nooit ruzie, stoot je iemand aan niks aan het handje. Hier heb je een bierglas in je gezicht
Heerlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maak je niet druk Rens, het was een goed verhaal met een lach en een traan en wegrennende in elkaar geslagen Ajacieden.
Ga maar eens op zaterdag uit. Kenkertokkies die om alles kwaad worden. Wel leuk om ze quasi arrogant uit te gaan lachen though.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik in Zwolle uitga is er nooit ruzie, stoot je iemand aan niks aan het handje. Hier heb je een bierglas in je gezicht
Jepquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eindhoven is serieus de anus van Nederland man.
Hoho, dat is en blijft Zeeland.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Rotterdam loop je slechts de kans om de Rotterdamse denkert tegen te komenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dronken Polen, hitsige Marocjes en debiele boeren
Nee man, alleen maar dikke ruzie hier, elk jaar weerquote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Drizzt, vier jij carnaval net als die boelers daar in Hulst?
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter alleen geen fuck te doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, dat is en blijft Zeeland.
Er komt alleen maar shit uit inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter/lente/zomer/herfst alleen geen fuck te doen.
Hoe was het shoppen?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er komt alleen maar shit uit inderdaad.
Fucking grappig filmpje, die gasten er omheen weten zich ook totaal geen houding te geven.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Rotterdam loop je slechts de kans om de Rotterdamse denkert tegen te komen
Ik vind het geen drol aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Zeeland is echt prachtig. Er is in de winter alleen geen fuck te doen.
Een hele hoop, hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar in godsnaam vanaf man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |