abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121506775
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Volledig terecht. Opkankeren vuile kankerjood.
:D _O-
pi_121506780
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:10 schreef Saind het volgende:

[..]

waarom, je noemt hem later in je verhaal niet meer
Ik heb niet veel moeite voor dit verhaal gedaan :D. Maar die Henk kwam wel met een gigantische karatetrap tegen die borstkas van die boer die me beetpakte.
AFCA!
pi_121506787
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.

Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige :').

Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen :r. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden :').

Ruzie maken na afloop met uitgaan om een Ajax sjaal :N
Goed verhaal :Y
BFF met GGMM
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 16:12:15 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121506788
quote:
Voorgeschiedenis: Vrienden van mij hadden ruzie gekregen met een gast van 25 om een chick. Liep uit de hand (ik stond er zelf niet bij) en beide groepen werden eruit gezet. Die maten van mij en die boeren van allemaal 20-30 jaar.

Iedereen was opeens weg en ik wilde ook wel naar huis dus paar maten gevraagd of ze mee gingen. We waren opweg naar buiten dus eerst even jassen ophalen. Vriend van me had een Ajax sjaal om dus, komt er zo'n wijf naar hem toe: "doe die kankersjaal af vieze kankerjood" waarop wij niet reageerden verder. Kwamen we buiten stond die groep boeren die eruit gestuurd was (stuk of 11-12 man) kwamen die wijven die binnen ons aanspraken eraan dat bleken blijkbaar de chicks te zijn van paar van die boeren. Begonnen ze ons massaal uit te schelden voor kankerjoden en blijf in de randstad dan. Wij waren met 3 man (waarvan 1 Feyenoorder dus die deed niet mee), ik en die maat reageerden met: JODEN JODEN. En daarna "WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE". Waren we bijna de straat uit zag we al die vriendengroep van mij die er ook uitgestuurd werd bij de fietsen staan. Komt in één keer die groep boeren naar ons drieeën gestormd, Die maat met die Ajax sjaal tegen de grond geslagen en kreeg flinke trappen na terwijl hij lag. Ik 2 boeren die me tegen de muur drukte, die vriendinnen van hun er tussen. Die vriendengroep bij de fietsen durfde niet behalve 2 gasten, waarvan 1 (noem hem maar Henk) die me hielp en die boer een karatatrap gaf. Daarna was het veel duw en trek werk en probeerden die vriendinnen die boeren te kalmeren. Van die 11-12 man waren er zeker 5 man die erop los begonnen te slaan tegen ons. Ik zelf maar 1 klap gehad en bij mijn keel gegrepen die vriend heeft het zwaarder gehad. Natrappen terwijl een 17 jarige op de grond ligt als 28 jarige :').

Na lang gescheld van hun pakten wij onze fietsen maar komen we later weer 2 van die boeren tegen (wij waren inmiddels met 5 man naar huis aan het fietsen) durfden ze niks te zeggen :r. Ze zeiden wel we zien jullie volgende week wel kanker joden :').

Gewoon optyfen, pleuris jood. Rennen kan je wel hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_121506815
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:D
pi_121506841
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wij bleven staan tegenover die groep hoor. We gaan ook volgende week gewoon weer naar de stad. Ik doe ook gewoon mijn Ajax Sjaal dan om hoor. Slaat toch godverdomme nergens op man kut boeren :N.

Als het nou leeftijdsgenoten waren.. maar dit zijn gasten van rond de 25. Is toch fucking ziek man. Ook met een grote groep :')
AFCA!
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 16:14:11 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121506860
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:13 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wij bleven staan tegenover die groep hoor. We gaan ook volgende week gewoon weer naar de stad. Ik doe ook gewoon mijn Ajax Sjaal dan om hoor. Slaat toch godverdomme nergens op man kut boeren :N.

Als het nou leeftijdsgenoten waren.. maar dit zijn gasten van rond de 25. Is toch fucking ziek man. Ook met een grote groep :')
Slaat idd nergens op :S:S:S: Doe hem de volgende keer ook aan als je in Rotterdam komt stappen.
4045
onlogisch
pi_121506867
Als dat soort marginalen wat roepen naar je, reageer dan gewoon niet. En als je wel reageert met het roepen van 'joden joden' en 'wij zijn ajax wij zijn de beste', kun je verwachten dat je klappen gaat krijgen.
pi_121506878
quote:

[..]

Doe dan gewoon aangifte man hommo. Beter kun je ze niet terugpakken. ^O^
pi_121506880
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Slaat idd nergens op :S:S:S: Doe hem de volgende keer ook aan als je in Rotterdam komt stappen.
Dit is geen fucking Rotterdam man. Kan je ook zeggen laat die boeren zich maar zo gedragen in Amsterdam.
AFCA!
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 16:15:08 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121506903
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit is geen fucking Rotterdam man. Kan je ook zeggen laat die boeren zich maar zo gedragen in Amsterdam.
Die "boeren" denken dan ook na, en zullen dat niet doen. Jij daarentegen...
4045
onlogisch
pi_121506907
Waar was je eigenlijk gaan stappen dan Rens?
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 16:15:25 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121506918
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Waar was je eigenlijk gaan stappen dan Rens?
Vast wel in Schijndel ofzo.
4045
onlogisch
pi_121506933
quote:

Trainen en payback.
pi_121506934
Toch doe jij en je vriendengroep iets totaals verkeerd Rens. Ik ga al heel mijn leven uit in Den Haag/Rotterdam en de ruzies zijn op 1 hand te tellen. Aan de andere kant, wellicht is het leven in Drenthe dusdanig saai dat je wel moet vechten met elkaar voor enig vermaak.
pi_121506936
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, dan kun je 't verwachten ook he. :D _O-
pi_121506937
quote:

[..]

Maak je niet druk Rens, het was een goed verhaal met een lach en een traan en wegrennende in elkaar geslagen Ajacieden. :Y
BFF met GGMM
pi_121506946
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daar ben ik ooit eens in de kroeg geweest, toch wel even flink de slappe lach gehad toen we daar binnen liepen :P
pi_121506964
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch doe jij en je vriendengroep iets totaals verkeerd Rens. Ik ga al heel mijn leven uit in Den Haag/Rotterdam en de ruzies zijn op 1 hand te tellen. Aan de andere kant, wellicht is het leven in Drenthe dusdanig saai dat je wel moet vechten met elkaar voor enig vermaak.
Dit geloof ik echt niet man. :') Of ga je elke vrijdagavond met je vrienden naar een schaak-cafe ofzo?
pi_121506980
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.
AFCA!
  Moderator / Redactie FP zondag 13 januari 2013 @ 16:16:59 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121506981
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga voor 't eerst van m'n leven uiensoep eten. Ben benieuwd. :P
Is echt geen zak aan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_121507017
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik woon in Overijssel en het is hier elke week raak. Maakt niet uit welke vrienden je hebt. Uitgaan is de afgelopen 3 jaar helemaal verneukt. Ik ga nu bijna 2 jaar uit en ben niet anders gewend dan dat er elke week politie is die groepen boeren uit elkaar moeten houden.
Dat is in alle plattelandsgemeentes zo man. Vraag maar aan Drizzt.
pi_121507019
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechten
pi_121507037
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Is echt geen zak aan :')
Ik vind 't ook niet speciaal als ik heel eerlijk ben. :') M'n brood is eigenlijk het hoogtepunt.
pi_121507050
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:

[..]

Zaterdag op Stratumseind als je echt graag wil vechten
Vechten voor je geld goffedomme!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')