Laten 'we' hopen dat het 10 miljoen voor Alderweireld gerucht uitkomt inderdaad, (quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn dit seizoen misschien 1 of 2 goede voorzetten afgeleverd op Pelle, dus ik zou er niet per definitie van uit gaan.Overigens ben ik wel benieuwd hoe die kleine CV'tjes van Ajax het tegen Pelle gaan doen.
haha, is goed man. Truste ouwe reus.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten 'we' hopen dat het 10 miljoen voor Alderweireld gerucht uitkomt inderdaad, () hij bakt er vrij weinig van dit seizoen.
Maar ik ben richting bed, gefeliciteerd met je naamtopic + boodschap nog.
Is me ook een keer gebeurdquote:
Gatverdamme man.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurdAvondje uit met personeel van de Appie (jaja
), we kregen behoorlijk vet vreten, echt, de borden glinsterden van het vet, en zwaar bier en wijn te drinken. Ik was gewoon om middernacht al strontlazerus van een paar bier en 1 wijn. Ik naar huis, hang dramatisch boven de wc te pissen, strompel naar m'n bed, plof neer en BWARK! zo een hele lading champignons, vis en boontjes uit
Ik werd die dag 21. Ma komt boven: "gefelici...GODVERDOMME!!!"
A Night to Remember.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurdAvondje uit met personeel van de Appie (jaja
), we kregen behoorlijk vet vreten, echt, de borden glinsterden van het vet, en zwaar bier en wijn te drinken. Ik was gewoon om middernacht al strontlazerus van een paar bier en 1 wijn. Ik naar huis, hang dramatisch boven de wc te pissen, strompel naar m'n bed, plof neer en BWARK! zo een hele lading champignons, vis en boontjes uit
Ik werd die dag 21. Ma komt boven: "gefelici...GODVERDOMME!!!"
Op m'n hele bakkes, kussen en bed waren aangekoekte stukken champignon te vindenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gatverdamme man.Maargoed, typisch gevalletje leren van je fouten is dat altijd.
Oh, die zijn echt ergquote:Op zondag 13 januari 2013 03:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plastic, zoek eens op mijn barbie topic in B&H, dat is pas plastic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |