Wok2goquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Bamiquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik eens voor makkelijke maaltijd halen? Geen patat/friet/frites de rest is allemaal een optie in principe.
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je graag je gelijk even wilt halen? Van mij mag het hoor, maar als ik dat elke keer moet doen als ik gelijk heb wordt dit een trieste sc.
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch beter dan elke Feyenoorder dit moment
Dat is waar.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zoek enkel naar een compliment over mijn mensenkennis, zoveel andere talenten bezit ik niet.
Kipdurumquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.quote:
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.quote:
Pussyquote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Het is -10 en glad. Plus dat zit in de stad bij ons en daar woon ik niet.
[..]
Hapjes of schijven? Wel een Texaco in de buurt.
quote:
twitter:Ad8mmaher twitterde op zondag 06-01-2013 om 14:59:36Verspil je woorden niet laat je daden spreken reageer retweet
twitter:Ad8mmaher twitterde op maandag 21-01-2013 om 14:12:36God gaf jou 1 gezicht maar jij gaf jezelf de 2e!! reageer retweet
Diep dittwitter:Ad8mmaher twitterde op woensdag 16-01-2013 om 18:17:16Als ik val sta ik op en als ik op sta val ik op!! reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mijn welgemeende complimenten. Echt heel knap van je.
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
Nee AH.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan alleen naar de Texaco begrijp ik?
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat vind jij van Jochem van Gelder. Verdenk je hem ook van pedoseksuele neigingen?
Soep met brood.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
EEN KANT EN KLAAR MAALTIJD OID HE BOYS! HET SNEEUWT NU EN IK WIL NIET OP M"N MUIL GAAN DANWEL MET ONDERKOELINGSVERSCHIJNSELEN OP DE EERSTE HULPT BIJ HMF BELANDEN JA? OK! GR GR
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. maar als jij denkt van wel dan verander ik op basis van je mensenkennis direct m'n mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |