Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Ben gekrenkt tot op het bot.
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommige omgevingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ging er blind van uit dat je net als hier reageerde in de trant van "krijg een pijnlijke ziekte en val dood".
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.
Is al genoeg over gezegd denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommigen omgevingen.
[..]
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.
quote:
Over 6 minuten staat 't er op.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Johannes dit moet je uploaden
http://nos.nl/video/46425(...)-beste-trainers.html
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcquote:
quote:
't is wat.quote:
Zou hij ook een hoofd een kut in kunnen krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
Die man is niet goed wijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Hij kan wel goeie trucjes met kaarten, best knapquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |