quote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets vreselijks tegen jou te zeggen.
Dat kan beter hoor.quote:
Cut4bieber was een 4chan actie.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er serieus 2 meisjes overleden door dat cut4bieber?
Ik vraag het Stylo welquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent hier de Turk.
Dat is toch juist 4chan hun doelgroep?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel op 4chan komen? Beetje jong.
Als je zo dom bent om dat soort onzin te doen dan zouden ze vroeg of laat toch wel aan hun einde komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er serieus 2 meisjes overleden door dat cut4bieber?
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag jij wel op 4chan komen? Beetje jong.
Al die wijven die janken om Justin Bieber kaartjes, hoe zielig.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo dom bent om dat soort onzin te doen dan zouden ze vroeg of laat toch wel aan hun einde komen.
Je hebt niets beters te doen hé jordquote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb dit vannacht zitten kijken trouwens,
http://nos.nl/video/464108-joep-schreuder-bij-ajaxfeyenoord.html
48 minuten lang Joep Schreuder.
Binnen 10 seconden een aanslag van LR jongens.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt serieus, die tering vuvuzela's op de Afrika cup moeten stuk.
Is cultuurquote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt serieus, die tering vuvuzela's op de Afrika cup moeten stuk.
das Fatih Terim dat weet je toch wel, jaren lang coach van Turkije geweest, nu coach van Galatasarayquote:
Ja en amen knikken is voor sukkels en lafbekken.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze noemen me iig niet 'dwars' op het werk.
Komt deel 2 er al aan?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
das Fatih Terim dat weet je toch wel, jaren lang coach van Turkije geweest, nu coach van Galatasaray
quote:
ahh das grote klasse, das nou eens goed gezien maatquote:
Eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en amen knikken is voor sukkels en lafbekken.
Wat denk je dat ik doe? Dat wordt dan als dwars gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef GGMM het volgende:
Inhoudelijk zijn en je mening netjes geven met valide argumenten is voor beschaafde mensen.
Je bent een integer persoon happelquote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Ben gekrenkt tot op het bot.
Ah, ik ging er blind van uit dat je net als hier reageerde in de trant van "krijg een pijnlijke ziekte en val dood".quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe? Dat wordt dan als dwars gezien.
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Au, pijnlijk. Ben gekrenkt tot op het bot.
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommige omgevingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ging er blind van uit dat je net als hier reageerde in de trant van "krijg een pijnlijke ziekte en val dood".
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk.
Is al genoeg over gezegd denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik me moet gedragen in sommigen omgevingen.
[..]
Dat vieren had van mij ook helemaal niet gehoeven. Snap de reden erachter wel enigszins, gezien de jaren van ellende ervoor.
quote:
Over 6 minuten staat 't er op.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Johannes dit moet je uploaden
http://nos.nl/video/46425(...)-beste-trainers.html
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcquote:
quote:
't is wat.quote:
Zou hij ook een hoofd een kut in kunnen krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
Die man is niet goed wijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over 6 minuten staat 't er op.
Hij kan wel goeie trucjes met kaarten, best knapquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die dude doet maffe trucs jonge.. iphone in een fles stoppen etcbizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |