abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2012 @ 21:13:06 #1
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120794001
121106_177156_op-footer-header.gif

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

121106_177156_op-footer-webshops.gif
121106_177156_op-pandawill.gif121106_177156_op-buyincoins.gif121106_177156_op-lightake.gif
121106_177156_op-tinydeal.gif121106_177156_op-dealextreme.gif121106_177156_op-mymemory.gif
121106_177156_op-geartaker.gif121106_177156_op-priceangles.gif121106_177156_op-tradetang.gif
121106_177156_op-kaidomain.gif121106_177156_op-focalprice.gif121106_177156_op-budgetgadgets.gif
121106_177156_op-chinabuye.gif121106_177156_op-dinodirect.gif121106_177156_op-madeinchina.gif
121106_177156_op-buying.gif121106_177156_op-vancl.gif121106_177156_op-mp4nation.gif
121106_177156_op-intimateGadgets.gif121106_177156_op-pinkcoon.gif121106_177156_op-sweety16.gif
121106_177156_op-wsdeal.gif121106_177156_op-goldenbridge.gif121106_177156_op-suntekstore.gif
121106_177156_op-fok.gif121106_177156_op-cninstock.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-taobao.gif
121106_177156_op-mistertao.gif121106_177156_op-buyintaobao.gif121106_177156_op-zarmark.gif
121106_177156_op-bhiner.gif121106_177156_op-choobuy.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-search.gif
Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).
121106_177156_op-search-2.gif121106_177156_op-search-3.gif

121106_177156_op-footer-QenA.gif

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

121106_177156_op-footer-korting.gif
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via Facebook
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

121106_177156_op-footer-wholesale.gif

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

121106_177156_op-footer-dollar.gif

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_120794088
En vele mensen faalden :'(
  woensdag 26 december 2012 @ 21:18:46 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120794180
Te laat, site liep vast }:|
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 26 december 2012 @ 21:20:00 #4
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120794217
Bij mij hetzelfde, gaan jullie morgen weer proberen?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_120794429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Yaros het volgende:
Bij mij hetzelfde, gaan jullie morgen weer proberen?
JA
pi_120794772
Ik ben bang dat het een gevalletje 'steeds lastiger' gaat worden omdat de actie natuurlijk steeds meer bekendheid heeft en vroeg me zelfs even af of het wel zou werken, maar het is natuurlijk een bekende wereldwijde site en iemand van hier is het gelukkig wel gelukt. Ik probeerde het net trouwens en kwam erachter (toen ik net mijn mandje bekeek) dat ik 1 item had dat US-only geshipped werd, wellicht dat ze daar nog moeilijk over hadden gedaan... Volgende keer weer proberen! Ik ging overigens voor een pipo S1 replacement battery voor mn galaxy S2 en een Digital Cameralens cover... Nog een kleine 20 uur en 24 minuten en we kunnen weer met een kop koffie en een lamme F5 knop bij onze chinese DX vriendjes
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_120794920
http://1centdeals.me geregistreerd :P
pi_120794939
Andere dag maar weer eens proberen....
pi_120796741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:38 schreef Cheaps het volgende:
Ik ben bang dat het een gevalletje 'steeds lastiger' gaat worden omdat de actie natuurlijk steeds meer bekendheid heeft en vroeg me zelfs even af of het wel zou werken, maar het is natuurlijk een bekende wereldwijde site en iemand van hier is het gelukkig wel gelukt. Ik probeerde het net trouwens en kwam erachter (toen ik net mijn mandje bekeek) dat ik 1 item had dat US-only geshipped werd, wellicht dat ze daar nog moeilijk over hadden gedaan... Volgende keer weer proberen! Ik ging overigens voor een pipo S1 replacement battery voor mn galaxy S2 en een Digital Cameralens cover... Nog een kleine 20 uur en 24 minuten en we kunnen weer met een kop koffie en een lamme F5 knop bij onze chinese DX vriendjes [ afbeelding ]
Ben daar ook bang voor, misschien dat het tijdstip nog veel gaat uitmaken, voor Nederlanders zijn de tijdstippen vanaf nu alleen maar beter :D
pi_120808321
Ik heb die zaklamp binnen van die 1 cent deal. Wat voor batterij moet daarin?
pi_120810160
Mijn Brainwavz Beta's gaan terug richting China.
Jammer dat ze een foto maken van het doorgeknipte oortjes niet meer accepteren.
Zou toch weer tijd en geld schelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 08:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb die zaklamp binnen van die 1 cent deal. Wat voor batterij moet daarin?
AA
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120811485
Mijn pakketje heeft nu al een week de status departure outward office of exchange, is het normaal dat ie een week op het vliegveld ligt ofzo?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_120811979
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Fendy het volgende:
Mijn pakketje heeft nu al een week de status departure outward office of exchange, is het normaal dat ie een week op het vliegveld ligt ofzo?
Kerstdagen zijn druk...
Ik denk het wel...
  donderdag 27 december 2012 @ 12:37:18 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120813302
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:43 schreef Fendy het volgende:
Ja hoor ;) kan zo een dag of 10 duren (ook bij normale drukte) of soms langer.

De tracking moet je je ook niet te veel van aantrekken. Had een pakketje wat tot gisteren nog op depature stond, krijg ik een update waaruit blijkt het dat hij de 23e al in Nederland was.

App voor elke Chinashopping addict: Track pack
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120814056
Ik zit alvast klaar voor de DX actie van vanavond :P
pi_120816484
Lieve mensen ik heb een probleempje.

Ik heb een tijdje terug een 7'' netbookje besteld van dealextreme. Stom genoeg heb ik geen rekening gehouden met de adapter, dit is zo'n Amerikaans geval dat niet in onze Europese stopcontact past (heb er verder ook totaal geen verstand van :@).

Anyways, op mijn adapter staat:
Input: 100-240V 50/60Hz 1A
Output: 5VDC - 2A

Aanvankelijk hebben we dit opgelost met zo'n tussenstuk van het plaatselijke onderdelenhuis. Maar deze is helaas 20 minuten geleden overleden. De netbook werkt nog prima, maar ik kan dus niets meer over de originele adapter zeggen aangezien dat tussenstukje kapot is.

Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt :*

edit- Ik kan trouwens nergens afleiden hoe groot de pin van de netbook adapter is, want dx heeft wel een aantal universele 5V EU adapters.

[ Bericht 2% gewijzigd door 3Dino op 27-12-2012 14:46:25 ]
pi_120816591
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef 3Dino het volgende:

Ik heb een tijdje terug een 7'' netbookje besteld van dealextreme. Stom genoeg heb ik geen rekening gehouden met de adapter, dit is zo'n Amerikaans geval dat niet in onze Europese stopcontact past (heb er verder ook totaal geen verstand van :@).

Aanvankelijk hebben we dit opgelost met zo'n tussenstuk van het plaatselijke onderdelenhuis. Maar deze is helaas 20 minuten geleden overleden. De netbook werkt nog prima, maar ik kan dus niets meer over de originele adapter zeggen aangezien dat tussenstukje kapot is.

Daarom wil ik graag een nieuwe adapter van DX bestellen die meteen bij ons in de stopcontact past en ook in de netbook kan. Wie heeft hier verstand van en kan mij hiermee helpen? Alvast erg bedankt :*
:@
  donderdag 27 december 2012 @ 14:10:21 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120816666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:08 schreef pazara het volgende:

[..]

:@
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:14 schreef pazara het volgende:

[..]

als je geen nuttige opmerking hebt, reageer dan niet
This isn't even my final form.
pi_120816700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

c_/
pi_120817097
quote:

Er word aangeraden om adapters gewoon in Nederland te halen. Maar met laptops is dat zeker anders, heb je zeker zon heel blok nodig en niet een usb stekker? Een adaptertje om us-eur uit china halen, een hele stekker (waar poorten in zitten) gewoon uit NL halen (hema, anwb etc)
pi_120817378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef nodig het volgende:

[..]

Er word aangeraden om adapters gewoon in Nederland te halen. Maar met laptops is dat zeker anders, heb je zeker zon heel blok nodig en niet een usb stekker? Een adaptertje om us-eur uit china halen, een hele stekker (waar poorten in zitten) gewoon uit NL halen (hema, anwb etc)
Het is idd een blok als je de adapter/tussenstuk bedoelt. Ik kan natuurlijk weer kijken of ik een tussenstuk kan kopen, maar bestaan er geen alternatieven waarbij ik met 1 EU adapter de netbook kan gebruiken?
pi_120817577
quote:

Ligt een beetje aan wat je met "tussenstukje" bedoelt. Is dat hetgeen je in je stopcontact propt?

Ik zou naar de plaatselijke electroboer gaan en een 5 volt 2 ampere adaptor kopen, wel even checken dat ie in je netbookje past, qua aansluiting, dus gewoon even meenemen.
Je hebt gelijk Fen.
pi_120817774
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:30 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan wat je met "tussenstukje" bedoelt. Is dat hetgeen je in je stopcontact propt?
Ja.
quote:
Ik zou naar de plaatselijke electroboer gaan en een 5 volt 2 ampere adaptor kopen, wel even checken dat ie in je netbookje past, qua aansluiting, dus gewoon even meenemen.
Dit is ook een optie idd. Maar is het via dx niet stukken goedkoper zo'n adapter (als die bestaan tenminste)?
  donderdag 27 december 2012 @ 14:49:45 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120818327
quote:

edit- Ik kan trouwens nergens afleiden hoe groot de pin van de netbook adapter is, want dx heeft wel een aantal universele 5V EU adapters.
Wat voor tussenstukje had je er tussen?
Wat ik wel eens doe is gewoon wat (speciale PVC) lijm tussen de US en EU plug doen, werkt perfect :D

Nieuwe laders zijn vaak lastig te vinden met EU plug (of je betaald de hoofdprijs in de winkel). Op internet zit je altijd weer met die maat te prutsen.
pi_120820308
Zojuist een interessante chatsessie gehad met de live-supportservice van DX :')
Ze verwijzen me naar de lokale elektronicazaak om verder te kijken en hebben geen informatie over eventueel andere EU adapters en de afmeting van de 5V input poort/pin.
pi_120820622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef 3Dino het volgende:
Ze verwijzen me naar de lokale elektronicazaak om verder te kijken en hebben geen informatie over eventueel andere EU adapters en de afmeting van de 5V input poort/pin.
Is DinoDirect niet wat voor jou? :D
  donderdag 27 december 2012 @ 16:35:32 #27
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_120822582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef 3Dino het volgende:
Nou ja, ik heb je posts meermaals gelezen en heb echt geen idee wat je bedoelt. Misschien is dan een plaatje/foto wel wat handiger voor de support van DX of zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_120822875
Ik denk dat het beste om te doen is wat Fendy zei, namelijk naar een winkel en in ieder geval de maten achterhalen. Daarna kan ik kijken of het hier te koop is en anders online verder zoeken. Bedankt voor het meedenken iedereen.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:57:46 #29
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120823662
Heeft iemand hier ervaring met een imax b6 lader?
Of kan ik beter voor een turnigy of voltcraft gaan?

Verder nog wat coupons:

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef 3Dino het volgende:
Ik denk dat het beste om te doen is wat Fendy zei, namelijk naar een winkel en in ieder geval de maten achterhalen. Daarna kan ik kijken of het hier te koop is en anders online verder zoeken. Bedankt voor het meedenken iedereen.
Als je ff een plaatje hier neer zet, kunnen we zo zien wat je nodig hebt...
(ws is een andere kabel naar de adapter voldoende, maar dat kunnen we nu enkel gissen...)

quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:42 schreef AnimeFan het volgende:
http://1centdeals.me geregistreerd :P
^O^
Dus daar komen alle centdeals bij elkaar te staan..?
pi_120823989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef 3Dino het volgende:
Een van de eerste hits, geen idee of hij past, maar dan heb je iig een richting.
http://www.onlinecamerashop.nl/voeding-adapter-5vdc-2a.html

En nee, het is geen spam.
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:17:33 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120824504
Ook nog twee "onbekende" shops:

Ultraok Komt mn zaklamp vandaan, maar die is nog onderweg..
Is tevens het huismerk van veel lampen op Ebay.
Schijnt een goede shop te zijn volgens een ander forum, maar dat is nog even afwachten.. (ik werd tijdens het surfen heel netjes aangesproken via de online chat of ze me ergens mee kon helpen... 8-) )

En
Eachbuyer vond ik een uitgebreid assortiment hebben, maar verder (nog) geen ervaring mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 27-12-2012 17:24:56 ]
pi_120824931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Zolderkamer het volgende:

Als je ff een plaatje hier neer zet, kunnen we zo zien wat je nodig hebt...
(ws is een andere kabel naar de adapter voldoende, maar dat kunnen we nu enkel gissen...)

quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef Fendy het volgende:

[..]

Een van de eerste hits, geen idee of hij past, maar dan heb je iig een richting.
http://www.onlinecamerashop.nl/voeding-adapter-5vdc-2a.html

En nee, het is geen spam.
Ik weet niet wat de afmeting van de pin is, zou dus niet weten. Denk niet dat deze past, lijkt groter dan wat ik heb.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fendy op 27-12-2012 17:37:31 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 17:37:17 #33
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120825492
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef 3Dino het volgende:

[..]

http://i.imgur.com/F0lBC.jpg
http://i.imgur.com/f934Z.jpg

[..]

Ik weet niet wat de afmeting van de pin is, zou dus niet weten. Denk niet dat deze past, lijkt groter dan wat ik heb.
Met deze is je probleem ook opgelost en veranderd niet de vorm van een adapter als hij erop zit.. (zelfde grootte als eu)
Even zeuren bij dx en ze sturen hem zo na..
Met een drupje lijm eraan blijft hij ook aan de adapter zitten als je hem uit het stopcontact haalt..

Ik dacht dat het om een andere adapter ging (eentje met 2 kabels)
SPOILER
Bijna alle laptop adapters hebben dezelfde maat aansluiting (die ronde) dus dat kan bijna niet missen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 27-12-2012 17:43:03 ]
pi_120825555
Ik heb je plaatje effe tussen tags gezet zodat ie zichtbaar is :@
Je hebt gelijk Fen.
pi_120825587
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Fendy het volgende:
Ik heb je plaatje effe tussen tags gezet zodat ie zichtbaar is :@
no prob, was zelf te lui daarvoor, bedankt ;)
pi_120825880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Met deze is je probleem ook opgelost en veranderd niet de vorm van een adapter als hij erop zit.. (zelfde grootte als eu)
Met een drupje lijm eraan blijft hij ook aan de adapter zitten als je hem uit het stopcontact haalt..
[ afbeelding ]

Ik dacht dat het om een andere adapter ging (eentje met 2 kabels)
SPOILER
Bijna alle laptop adapters hebben dezelfde maat aansluiting (die ronde) dus dat kan bijna niet missen..
Ja dit is dus het 'tussenstukje' wat ik bedoel. Ik had er dus een, die is dus kapot. Ik weet niet of de adapter die er op dat moment natuurlijk ook aan vast zat, ook kapot is. Op zich kost zoiets 70 cent ofzo op DX, maar heb er vrij weinig aan als mn adapter ook kapot is gegaan. Het leek mij het mooist om direct een adapter te fixen die dezelfde output heeft als wat ik nu heb, maar dan voor een Europees stopcontact.

Nou wat betreft die laptopadapters.. Ze hebben vaak toch andere aansluitingen. We hebben hier thuis 3 verschillende, en geen van die aansluitingen lijkt op die van de netbook.
pi_120825979
Enig idee wat ik met 2000 punten op Prizerebel.com kan doen?
Ze hebben Amazon.com/Amazon.co.uk/Ebay gift cards en nog meer zooi.
Dus ik zou $20 aan gift cards kunnen nemen..
Is dat nuttig?

Ik probeerde via hun bij buyincoins te kopen maar dat wilden ze niet :')
  donderdag 27 december 2012 @ 17:56:58 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120826504
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef 3Dino het volgende:

[..]

Ja dit is dus het 'tussenstukje' wat ik bedoel. Ik had er dus een, die is dus kapot. Ik weet niet of de adapter die er op dat moment natuurlijk ook aan vast zat, ook kapot is. Op zich kost zoiets 70 cent ofzo op DX, maar heb er vrij weinig aan als mn adapter ook kapot is gegaan. Het leek mij het mooist om direct een adapter te fixen die dezelfde output heeft als wat ik nu heb, maar dan voor een Europees stopcontact.

Nou wat betreft die laptopadapters.. Ze hebben vaak toch andere aansluitingen. We hebben hier thuis 3 verschillende, en geen van die aansluitingen lijkt op die van de netbook.
Die ronde zijn meestal in 2 maten... is mijn ervaring
Maar als je op Ebay een EU adapter zoekt en je merk en type laptop erbij invoert, vind je hem ook wel en stuur je evt dat plaatje naar dx dan snappen ze het daar misschien ook (of ze willen het niet snappen :9 )

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef AnimeFan het volgende:
Enig idee wat ik met 2000 punten op Prizerebel.com kan doen?
Ze hebben Amazon.com/Amazon.co.uk/Ebay gift cards en nog meer zooi.
Dus ik zou $20 aan gift cards kunnen nemen..
Is dat nuttig?

Ik probeerde via hun bij buyincoins te kopen maar dat wilden ze niet :')
Punten waar je daadwerkelijk iets mee kan is altijd leuk.... :Y
Dan koop je toch bij BIC op Ebay..? Daar zitten ze ook (enkel heb je dan geen korting)
pi_120826577
Tip voor de adapter: meet gewoon goed de lengte van de 'pin', de breedte van de buitenkant en de breedte van de binnenkant op. Als je googlet op het type adapter (WXT model 0915) zie je diverse hits bij mensen die een dergelijk ding hebben voor routers etc, maar ik weet niet zeker of die een zelfde soort pin hebben.

Ik heb eerder voor een externe hardeschijf een EU-plug adapter gekocht via Ebay, was niet echt degelijk maar het werkte wel. Het heeft wel een aantal bestellingen geduurd voordat ik de juiste binnenhad (aangezien ook de binnenkant precies moet passen natuurlijk). http://www.ebay.com/sch/s(...)+EU&_id=320735033824 check dit bijvoorbeeld..

Bijna weer DX-tijd!
  donderdag 27 december 2012 @ 18:06:15 #40
48067 neo2000
pi_120826852
F5 F5 F% error 500 F5 Fuuuuuuuu!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 27 december 2012 @ 18:06:42 #41
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120826871
Het is inderdaad een drama, kaartjes kopen is er niks bij
pi_120826907
HAVE A CUP OF COFFEE AND TRY AGAIN LATER :(
  donderdag 27 december 2012 @ 18:07:53 #43
48067 neo2000
pi_120826917
DX owes me 500 bakjes coffee.. :o
  donderdag 27 december 2012 @ 18:09:51 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120827003
Zo zielig dat ik op de knopjes zit te drukken voor zo'n fooitje :')
Ook gewoon overtuigd zijn dat IK wel ga winnen 8)7
  donderdag 27 december 2012 @ 18:10:58 #45
48067 neo2000
pi_120827044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
Zo zielig dat ik op de knopjes zit te drukken voor zo'n fooitje :')
I feel the same way, zeker als je bedenkt dat het zeker een jaar geleden is dat ik uberhaubt iets besteld heb bij DX, als het zelfs niet langer is. :'(
pi_120827091

Duurt lang..... krijg een beetje een loterij-idee, met winkans 1 op 1000....
  donderdag 27 december 2012 @ 18:14:06 #47
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120827198
Tja, ik zag een leuke zaklamp met 4 U2 leds, zou wel mooi zijn voor 50%.
Waarschijnlijk ga ik niet winnen en koop deze dan niet bij DX ;)
  donderdag 27 december 2012 @ 18:14:25 #48
48067 neo2000
pi_120827216
Als ze ter compensatie die chinese chick meeleveren uit je plaatje, dan maakt dat nog e.e.a. goed. ^O^
  donderdag 27 december 2012 @ 18:15:44 #49
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_120827277
Ik was bij de cart, druk ik perongeluk nog een x op f5. FML :(
  donderdag 27 december 2012 @ 18:16:16 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120827307
quote:
12s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef neo2000 het volgende:
Als ze ter compensatie die chinese chick meeleveren uit je plaatje, dan maakt dat nog e.e.a. goed. ^O^
Zonder make-up (en koffie)...

donderdag 27 december 2012 @ 18:16:44 #51
48067 neo2000
pi_120827328
Shopping cart benaderen is nog niet het probleem, de coupon ge-applied krijgen is lastiger. En daarna de cart opnieuw geladen krijgen met werkende coupon. :P
  donderdag 27 december 2012 @ 18:17:02 #52
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_120827336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef neo2000 het volgende:
Shopping cart benaderen is nog niet het probleem, de coupon ge-applied krijgen is lastiger. En daarna de cart opnieuw geladen krijgen met werkende coupon. :P
Ow haha
  donderdag 27 december 2012 @ 18:17:31 #54
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120827365
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo kijk ik ook altijd als ik bij dx op de site kom...
Vandaar dat ik maar oversla.... :Y
  donderdag 27 december 2012 @ 18:17:47 #55
48067 neo2000
pi_120827382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als ze zo blijkt te kijken, gaat ze maar terug de zeecontainer in voor een enkeltje richting Shenzen Region. :')
pi_120827486
20 minuten later ook nog steeds plat.
pi_120827529
De vraag is of ie überhaupt nog werkt
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_120827591
Zo heeeel af en toe.
  donderdag 27 december 2012 @ 18:22:13 #60
48067 neo2000
pi_120827602
A team of highly trained monkeys have been dispatched.. NO! DX SAYS FUCK YOU AND GO MAKE COFFEE AIGHT. :( ;(
pi_120827608
winkelwagen lukt wel maar verders..
  donderdag 27 december 2012 @ 18:29:27 #63
48067 neo2000
pi_120827980
We are so sorry but the coupon code for this round has already been used 200 times. Please try again next round

The monkeys didn't help. ;(
pi_120827993
jammer morgen weer ;)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  donderdag 27 december 2012 @ 18:31:07 #65
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120828056
Dan had ik dus dikke mazzel gehad :)

SPOILER
*O*
pi_120828100
JAAA! GELUKT! *O* Woohoo!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 december 2012 @ 18:32:48 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120828137
_O-

Fijne winkel is dat toch.....

Ik zou best twee van deze voor de prijs van 1 willen... maar ja zolderkamer doet niet aan dx...

Edit: Felicitaties voor de winnaars.. *O*
  donderdag 27 december 2012 @ 18:32:53 #68
48067 neo2000
pi_120828141
quote:
6s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Gelukt ja? :P Gefeli! Nog een bepaalde strategie gevolgd? Of ook gewoon continue een paar tabs open gehad en zitten f5'en als een mallen en hopen dat de coupon een keer geaccepteerd wordt? :')
  donderdag 27 december 2012 @ 18:33:57 #69
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120828186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gelukt ja? :P Gefeli! Nog een bepaalde strategie gevolgd? Of ook gewoon continue een paar tabs open gehad en zitten f5'en als een mallen en hopen dat de coupon een keer geaccepteerd wordt? :')
Firefox en chrome tegelijkertijd laten requesten, Chrome kwam erdoor en firefox gaf aan dat ie al uitverkocht was..
  donderdag 27 december 2012 @ 18:36:18 #70
48067 neo2000
pi_120828284
Ah, sterk. :D Mjah, kwestie van geluk hebben denk ik. Vandaag ook 2 oudejaars loten gekocht. Dan daar maar mee winnen denk ik dan. :P
pi_120828398
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef shiznuts het volgende:
JAAA! GELUKT! *O* Woohoo!
Geintje hoor, niet geprobeerd.
Hoef niks van schijtDX te hebben. :D

Over geluk beproeven besproken, had gisteren echt pech. :'( Onbegrijpelijk...

(Inleg: 50ct, mogelijke winst: iets van 74 euro)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 december 2012 @ 18:40:20 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120828447
Na een avondje Chinees eten moet ik ook flink drukken maar dan heb ik wel resultaat :')
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef neo2000 het volgende:
Ah, sterk. :D Mjah, kwestie van geluk hebben denk ik. Vandaag ook 2 oudejaars loten gekocht. Dan daar maar mee winnen denk ik dan. :P
De staatsloterij, als de normale belastingdienst nog niet genoeg heeft gepakt :P
  donderdag 27 december 2012 @ 18:41:10 #73
48067 neo2000
pi_120828489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Geintje hoor, niet geprobeerd. [ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:40 schreef monkeybrain het volgende:
Na een avondje Chinees eten moet ik ook flink drukken maar dan heb ik wel resultaat :')

[..]

De staatsloterij, als de normale belastingdienst nog niet genoeg heeft gepakt :P
Ja ach, 1 keer per jaar kopen we 2 loten. De rest van het jaar ben ik toch al donateur. En dit is de enige mogelijkheid om misschien een beetje geld terug te krijgen van die apen in Den Haag. :')
  donderdag 27 december 2012 @ 18:42:44 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_120828565
quote:

[..]

Geintje hoor, niet geprobeerd. [ afbeelding ]

Jawel ~O>

pi_120828596
Uit welke Sci-fi film komt die jonguh!?
  donderdag 27 december 2012 @ 18:44:00 #76
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120828628
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jawel ~O>

[ afbeelding ]
Hoe zo'n grote zak heb je nodig voor die zaklamp..? :X
  donderdag 27 december 2012 @ 18:44:18 #77
48067 neo2000
pi_120828641
Alien vs predator flashlight? :o
  donderdag 27 december 2012 @ 19:23:19 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120830361
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:44 schreef neo2000 het volgende:
Alien vs predator fleshlight? :o
_O-
SPOILER
quote:

SPOILER
*O*
Netjes :D! ik doe morgen weer een poging ;)
pi_120830950
werken die webshops eigenlijk met een prepaid creditcard?

Wil wat dingen op dx bestellen maar ben een beetje bang voor mijn echte CC gegevens
pi_120830998
quote:
4s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef gogosweden het volgende:
werken die webshops eigenlijk met een prepaid creditcard?

Wil wat dingen op dx bestellen maar ben een beetje bang voor mijn echte CC gegevens
Jep, daar werken ze mee.
SPOILER
pi_120831024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Jep, daar werken ze mee.
SPOILER
toffff ! _O_
pi_120843044
Via MiniInTheBox een toetsenbordhoesje besteld voor op de MacBook Pro. Kosten: nog geen 7 euro en gratis verzending.
pi_120844157
Morgen om 11 uur nieuwe kansen, minder leuk voor de hard werkende nederlanders onder ons :D
pi_120845335
quote:

[..]

Over geluk beproeven besproken, had gisteren echt pech. :'( Onbegrijpelijk...
[ afbeelding ]
(Inleg: 50ct, mogelijke winst: iets van 74 euro)
Belgische keeper, moet je dan ook niet tegenzetten ;-) (of City gewoon te wisselvallig..)

Excuses voor het offtopic gaan, hier ook niet gelukt. Had er een mk808 en andere zooi in mn karretje gelegd. (als Belg praat ik al best een aardig mondje Hollands!)

[ Bericht 0% gewijzigd door mathske1 op 27-12-2012 23:56:58 (Bericht niet af) ]
pi_120845630
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef mathske1 het volgende:

[..]

Belgische keeper, moet je dan ook niet tegenzetten ;-) (of City gewoon te wisselvallig..)

Excuses voor het offtopic gaan, hier ook niet gelukt. Had er een mk808 en andere zooi in mn karretje gelegd. (als Belg praat ik al best een aardig mondje Hollands!)
En ik als Nler een mondje belgisch. Dat vinde gij toch van den zotte.
  vrijdag 28 december 2012 @ 03:36:53 #86
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_120851510
Ik kan mijn ogen niet geloven maar mijn Pipo S1 tablet van DX is al verzonden :s)
Tijdenlang geen order meer geplaatst vanwege duur & traag..
WOKNOK
pi_120854423
Moet je trouwens voor de 50% korting actie van DX van tevoren de coupon invullen?
en je Registered Air Mail ## Package Tracking Service. van 1 cent moet je die meetellen of juist niet?
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:29:31 #88
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120854461
Gisteren mijn RJ45 tang binnen gekregen, van de week maar een voorraadje RJ45-plugs bestellen.
Meteen even gebruikt, stevige tang! :)
pi_120855195
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef dj_ko het volgende:
Moet je trouwens voor de 50% korting actie van DX van tevoren de coupon invullen?
en je Registered Air Mail ## Package Tracking Service. van 1 cent moet je die meetellen of juist niet?
Wel meetellen geloof ik, anders staat je mandje niet op 100 dollar precies.
pi_120855246
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Wel meetellen geloof ik, anders staat je mandje niet op 100 dollar precies.
oke en die code voer je onderaan je mandje in bij Any Coupon?
pi_120855269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:57 schreef dj_ko het volgende:

[..]

oke en die code voer je onderaan je mandje in bij Any Coupon?
Jup, regel je mandje maar snel, over 2 minuten zal de site wel weer zo goed als plat zijn :P
pi_120855288
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Jup, regel je mandje maar snel, over 2 minuten zal de site wel weer zo goed als plat zijn :P
ja ben al bezig :P
pi_120855312
Tea Holder and grinder BuyInCoins besteld: 11/dec verzonden: 12/dec aangekomen: 26/dec

Niet slecht voor tijdens de eindejaars periode.
Nu hopen dat men pakjes die op 30november verstuurd zijn er nog door geraken _O-
pi_120855341
Weer zo plat als een hondje.
pi_120855351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:01 schreef nodig het volgende:
Weer zo plat als een hondje.
IDD...
pi_120855397
:(
pi_120855422
koffie iemand? :P
pi_120855621
wordt hem niet
pi_120855660
Ikke speciaal chrome gedownload ikke nu winne ook.
  vrijdag 28 december 2012 @ 11:32:23 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120856284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren mijn RJ45 tang binnen gekregen, van de week maar een voorraadje RJ45-plugs bestellen.
http://www.buyincoins.com(...)or-product-1875.html
http://www.buyincoins.com(...)lan-product-707.html

Heb je meteen een jaarvoorraad :D
pi_120856876
Iemand der al doorheen gekomen of iets dergelijks? Duurt dit keer wel erg lang.
pi_120856914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef nodig het volgende:
Iemand der al doorheen gekomen of iets dergelijks? Duurt dit keer wel erg lang.
hier nog steeds niet apply-en lukt niet
pi_120856944
ik moet pissen van al die koffie
pi_120857112
Sjongejonge, ik heb haast, niet fijn van DX
pi_120857114
Ik krijg een pakje via Signapore post, nu staat er "Tracking Information Expired", is dit normaal, anders moet ik wéér die support contacteren :|W
pi_120857137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:58 schreef nodig het volgende:
200 keer
:Y
We are so sorry but the coupon code for this round has already been used 200 times. Please try again next round
pi_120857148
Kutzooi, uur voor niks gezeten.
pi_120857234
Kreeg eerst your order qualifies, stond dan op $50.01 ga ik naar paypal komt het op $ 99.99 :(

en nu nog eens opnieuw geprobeerd en besteld voor $ 49.99 :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Fasroslis op 28-12-2012 12:09:06 ]
pi_120857553
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Goddelijker het volgende:
Linkje van de tang
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:32:03 #112
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_120858099
quote:
Precies! :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Linkje van de tang
http://www.ebay.nl/itm/121041969609
Heb hem maar gewoon in NL gekocht, veel sneller bezorgd. :)
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:36:22 #113
19529 Fendy
True Spirit
pi_120858231
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja hoor ;) kan zo een dag of 10 duren (ook bij normale drukte) of soms langer.

De tracking moet je je ook niet te veel van aantrekken. Had een pakketje wat tot gisteren nog op depature stond, krijg ik een update waaruit blijkt het dat hij de 23e al in Nederland was.

App voor elke Chinashopping addict: Track pack
Briljant inderdaad, de online tracker zegt nog steeds departure from outward, track pack appje zegt dat ie in Amsterdam is, arrival inward office.

Thanks voor de tip!
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 12:46:20 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120858542
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Fendy het volgende:

[..]

Briljant inderdaad, de online tracker zegt nog steeds departure from outward, track pack appje zegt dat ie in Amsterdam is, arrival inward office.

Thanks voor de tip!
Die app update een aantal keer per dag dat is het grootste voordeel. Als de tracking het een keer goed doet heb je meteen een recente update :D
pi_120861145
Nog iemand hier met korting codes voor BIC?
Kan weer geen recommender ingeven :N
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:08:17 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120861513
You're probably doing it wrong.
Je kunt geen recommender ingeven als coupon-code (oranje).

Zorg ervoor dat je de recommender blauw omlijst ingeeft, zoals hier:

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 28-12-2012 14:13:49 ]
pi_120862551
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand hier met korting codes voor BIC?
Kan weer geen recommender ingeven :N
Niet inloggen :)
pi_120863557
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:
You're probably doing it wrong.
Je kunt geen recommender ingeven als coupon-code (oranje).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zorg ervoor dat je de recommender blauw omlijst ingeeft, zoals hier:
[ afbeelding ]
11 dollar korting? *)
ik ga hem gebruiken
pi_120863725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:58 schreef pazara het volgende:

[..]

11 dollar korting? *)
ik ga hem gebruiken
Zo dom kun je toch niet zijn :{
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:23:09 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120864493
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef Painore het volgende:

[..]

Zo dom kun je toch niet zijn :{
Ik zeg altijd 'Es gibt Leute, und dann gibt es Leute!' (en: 'Es gibt Tagen, und dann gibt es Tagen!'). :P
Zijn reactie doen me vaak niet het gevoel geven dat we te maken hebben met uitermate hoge intelligentie.

BIC-recommenderkorting is natuurlijk 5%. En toevallig zag ik bij de new arrivals een Quadcore Ainol tablet staan om daar eens op uit te proberen. Helpt natuurlijk inderdaad ook om niet in te loggen, als het daar misschien misging.

Overige coupons zijn natuurlijk te vinden op www.tjoos.com en www.retailmenot.com , afhankelijk van het seizoen wil er nog weleens een leuke kortingscoupon voor 7, 8 of 10% zelfs zijn. Bij mijn weten momenteel niet het geval.
pi_120865912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:32 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet inloggen :)
Niet inloggen is dus de oplossing :Y .
@Shiz, wist ik wel dat je 2 tabs hebt hoor _O- hallo :W _O- .
Heb al veel x robertnl als recommender gebruikt _O-

@Edit; nu gaat gewoon heel buyincoins kut doen -.-". Gateway error *O*
Laat me nu toch men Titanic ice cube mold bestellen joh _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:58 schreef pazara het volgende:
11 dollar korting? *)
ik ga hem gebruiken
:|W
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:59:58 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120866015
pi_120871247
Eindelijk wat kunnen bestellen op de falende BIC site... gaat de recommender korting er na de paypal pagina weer af... was niet ingelogd, maar BIC herkend m'n mail adres waarschijnlijk? Nog nooit eerder gebruikt overigens. Iemand soelaas?
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:31:43 #124
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120872880
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef nsuro80 het volgende:
Eindelijk wat kunnen bestellen op de falende BIC site... gaat de recommender korting er na de paypal pagina weer af... was niet ingelogd, maar BIC herkend m'n mail adres waarschijnlijk? Nog nooit eerder gebruikt overigens. Iemand soelaas?
Andere email gebruiken of je cookies verwijderen....
Was hij niet terug gesprongen naar coupon, zoals een paar posts hierboven staat beschreven?
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:18:54 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120875165
Oh ja, was ik vergeten, laatst hadden ze de Y3000 cam nog eens als goede aanbieding bij BIC, die had ik toen besteld (why not, was extra cheap, 22 usd ofzo), wilde toen de Paypal Express checkout eens proberen, na recommenderkorting, dan pakt 'ie de korting inderdaad niet omdat die accounts dezelfde e-mailadres hebben.

Wel is er de Gmail-truc. Bij Gmail kun je probleemloos willekeurig tussen je username een punt zetten ( username@gmail -> us.ername@gmail , etc) en dan komt het gewoon bij je normale e-mailadres terecht, maar is het toch een nieuwe unieke e-mailadres voor een systeem zoals dat van BIC. Dan moet je een nieuw account gebruiken en dan neemt 'ie wel de recommenderkorting van een adres als het goed is. Of ze weten die truc nu ook wel en checken gewoon je Paypal-account. :+
pi_120875657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, was ik vergeten, laatst hadden ze de Y3000 cam nog eens als goede aanbieding bij BIC, die had ik toen besteld (why not, was extra cheap, 22 usd ofzo), wilde toen de Paypal Express checkout eens proberen, na recommenderkorting, dan pakt 'ie de korting inderdaad niet omdat die accounts dezelfde e-mailadres hebben.

Wel is er de Gmail-truc. Bij Gmail kun je probleemloos willekeurig tussen je username een punt zetten ( username@gmail -> us.ername@gmail , etc) en dan komt het gewoon bij je normale e-mailadres terecht, maar is het toch een nieuwe unieke e-mailadres voor een systeem zoals dat van BIC. Dan moet je een nieuw account gebruiken en dan neemt 'ie wel de recommenderkorting van een adres als het goed is. Of ze weten die truc nu ook wel en checken gewoon je Paypal-account. :+
Dat ze eens terug een 7% coupon invoeren :O.
Banggood doet het dikwijls beter qua prijs tegenwoordig. ^O^ .
Blijft beetje vreemde naam om in je adresbalk te hebben staan "bang""good" _O-
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:37:47 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120876247
Je weet, als in 'bang for buck'... mja, dat helpt misschien ook niet echt hè... :D

En 'good' zijn ze ook. Bestel er altijd wel met goed vertrouwen. Top.
Voornamelijk ook omdat ze het op R/C en op smartphone-gebied goed opnemen. Erg allround die store. :Y
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:11:32 #128
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120877980
Het is weer eens zo ver.... De dollar staat ook maar even redelijk goed, en ik weet nu al niet meer wat er allemaal onderweg is.... _O- :')

Er was ooit eens iemand die Go2tao.com wou proberen...

Is er ooit nog iets van hem vernomen... :?
pi_120879174
Niemand die weet wat je met een RX..........DE tracking code van Zarmark moet? Ik wil het wel vragen aan ze maar ja, enkel 's nachts zijn ze natuurlijk online gezien tijdzone..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120883502
Heeft iemand ervaring met Freipost?

Heb bij Everb.... een telefoon gekocht en deze is volgens EB met Freipost verstuurd (status: in transit).
Het vreemde is nu echter dat het trackingnummer bij Freipost.com onbekend is...
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:54:28 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120884577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Thas het volgende:
Niemand die weet wat je met een RX..........DE tracking code van Zarmark moet? Ik wil het wel vragen aan ze maar ja, enkel 's nachts zijn ze natuurlijk online gezien tijdzone..
Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.

Verdere sites voor tracking kun je terugvinden in de OpeningsPost (OP), in de spoiler 'Tracksites'.
pi_120884598
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html

Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:57:10 #133
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120884754
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:59:10 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120884885
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html

Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo. :') Niet dat Chinees spul meteen gaar moet zijn, maar 9/10 keer wel.

Koop gewoon een SanDisk of Samsung ofzo in Nederland/Europa. Dat gaat je echt geen rib uit je lijf kosten, maar heb je wel oerdegelijk spul dat weer, shockray proof is enzo, niet 1-2-3 corrupt raakt en je naar je foto's/documenten kunt fluiten en waar je wel gewoon lange garantie op hebt.
quote:
21-12 is al geweest hoor. :P En moet dat geen aluhoedje zijn i.p.v. deken?
Lijkt trouwens alsof 'ie het gebruikt als privacyscherm/portable toilet.
pi_120885048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:

ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen, geheugen niet uit china halen
( dus geen usbsticks, sd kaartjes hardeschijven etc), 98% is dikke fake..
en dan heb je dus maar 256 mb ipv 4 GB (ondanks dat je pc/telefoon hem wel als 4GB ziet)

De 1% die nog wel echt is qua hoeveelheid geheugen is vaak tyfus traag!
de andere 1% is echt geheugen, maar nog duurder dan in Nederland..
ook iets wat veel mensen niet weten is dat kaartjes in nederland via webshops ook heel goedkoop kan zijn en verzekerd van echt kaartjes..

hier bijvoorbeeld al een 4 gb kaartje class 4 van kingston voor 3 euro ( exclusief 2,50 verzendkosten..)

http://www.informatique.n(...)crosdhc-class-4.html

of zie voor de rest, gerangschikt op prijs van laag > hoog voor al het geheugen vanaf 4 GB op basis van SDHC kaartjes..:

http://preview.tinyurl.com/ca9538k
pi_120885160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo. :') Niet dat Chinees spul meteen gaar moet zijn, maar 9/10 keer wel.

Koop gewoon een SanDisk of Samsung ofzo in Nederland/Europa. Dat gaat je echt geen rib uit je lijf kosten, maar heb je wel oerdegelijk spul dat weer, shockray proof is enzo, niet 1-2-3 corrupt raakt en je naar je foto's/documenten kunt fluiten en waar je wel gewoon lange garantie op hebt.
^O^ Superbedankt voor de tip, dat word geen winst voor tinydeal vanavond.
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:09:50 #137
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120885552
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
21-12 is al geweest hoor. :P En moet dat geen aluhoedje zijn i.p.v. deken?
Lijkt trouwens alsof 'ie het gebruikt als privacyscherm/portable toilet.
Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt :P
Nee ik ben altijd wel van de flauwe kado's en met die meuk uit china kun je altijd lachen voor een klein prijsje ^O^
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:19:16 #138
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120886154
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt :P
Nee ik ben altijd wel van de flauwe kado's en met die meuk uit china kun je altijd lachen voor een klein prijsje ^O^
Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..? :P

Btw nog steeds opzoek naar een Taobao agent waar ik met paypal kan betalen en die niet, of, veel commissie, of veel verzendkosten vraagt...

Dus eigenlijk wil ik gewoon Mistertao terug naar paypal.... :'(
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:30:53 #139
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120886934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..? :P

Btw nog steeds opzoek naar een Taobao agent waar ik met paypal kan betalen en die niet, of, veel commissie, of veel verzendkosten vraagt...

Dus eigenlijk wil ik gewoon Mistertao terug naar paypal.... :'(
Het gaat toch om het idee, ding beland toch zo in de vuilnisbak :P
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:41:39 #140
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120887685
quote:
50% OFF! You put exactly $100 in your cart, we pay $50!
DX aanbieding..
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:43:10 #141
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120887785
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 22:41 schreef marcel-o het volgende:

[..]

DX aanbieding..
Meen je niet :o !
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:47:02 #142
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120888059
ah..
spuit 11 kwam om de hoek kijken :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:11:43 #143
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120889736
budybuy.com
Spotgoedkoop... 5% servicefee, 4% paypal charge, doen zelfs aan ocean shipping en hebben super goede voorwaarden...

Maar enkel via een mailadres bestellen...... :{

Zou ie de nieuwe Jack Peng zijn..? :o

Ik ga het maar even uitvinden denk ik....
pi_120891091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.

Verdere sites voor tracking kun je terugvinden in de OpeningsPost (OP), in de spoiler 'Tracksites'.
Bedankt :* (werkte spijtig genoeg niet :'( )

Die OP-sites had ik al geprobeerd ;)

Ik zal wel wachten totdat ze online zijn en het ze vragen.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_120903176
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Je weet, als in 'bang for buck'... mja, dat helpt misschien ook niet echt hè... :D

En 'good' zijn ze ook. Bestel er altijd wel met goed vertrouwen. Top.
Voornamelijk ook omdat ze het op R/C en op smartphone-gebied goed opnemen. Erg allround die store. :Y
Jah, ik leg het altijd uit aan andere mensen die men laptop eens gebruiken ;P.
Ik had in google-search in menubalk "banggood" staan & men vriendin keek nog al raar toen ze dat las haha _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is weer eens zo ver.... De dollar staat ook maar even redelijk goed, en ik weet nu al niet meer wat er allemaal onderweg is.... _O- :')

Er was ooit eens iemand die Go2tao.com wou proberen...

Is er ooit nog iets van hem vernomen... :?
Nog even wachten zou ik zeggen :Y. Hopen dat ze daar in Amerika de begroting niet rond krijgen en ze op de fisical cliff stuiten O-) :Y .
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:00:40 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120903213
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
budybuy.com
Spotgoedkoop... 5% servicefee, 4% paypal charge, doen zelfs aan ocean shipping en hebben super goede voorwaarden...

Maar enkel via een mailadres bestellen...... :{

Zou ie de nieuwe Jack Peng zijn..? :o

Ik ga het maar even uitvinden denk ik....
Ze doen ook kopen van Amazon etc _O_

Bookmark :D
pi_120903492
TE VEEL KEUS!!!!

http://dx.com/c/consumer-(...)droid-hd-players-191

Ik zoek een Android speler. Ik wil streaming HD afspelen en moet dus een extreem goede Wifi aan boord hebben. Tips?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120904714
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Inderdaad, eerste wat ik deed ,;P.
Wel enkel kleren? Of zie ik niet goed :D.
pi_120904812
ik ga vanavond eens die dx actie proberen...
morgen kan ik helaas niet, dus dan rest alleen maandag mij nog :P
pi_120904836
Bij "Banggood" zijn ze nog niet wakker...
http://www.banggood.com/W(...)Perfume-p-42897.html
4$30.

Staat als new arrival plots;
http://www.banggood.com/W(...)nd-Home-p-60656.html
$5 :^)
pi_120905288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
TE VEEL KEUS!!!!

Ik zoek een Android speler. Ik wil streaming HD afspelen en moet dus een extreem goede Wifi aan boord hebben. Tips?
WIFI en hd streaming is geen goede combi.. hoe goed je signaal en bandbreedte dan ook mag zijn :P vaak te storings gevoelig etc..

Zorg gewoon voor een kastje met een ethernetaansluiting, dacht dat die Neo X5 ofzo wel een hele mooie was, en dat iemand hier uit dit topic hem had genomen..
Zit dan ook spdif op etc..
pi_120906630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

WIFI en hd streaming is geen goede combi.. hoe goed je signaal en bandbreedte dan ook mag zijn :P vaak te storings gevoelig etc..

Ach, dat is eigenlijk best wel onzin. Met mijn LG mediaspeler is het geen enkel probleem om 1080p full-HD te streamen vanaf mijn laptop via de router. Werkt als een trein hier, nooit problemen mee.

quote:
Zorg gewoon voor een kastje met een ethernetaansluiting, dacht dat die Neo X5 ofzo wel een hele mooie was, en dat iemand hier uit dit topic hem had genomen..
Zit dan ook spdif op etc..
Probleem is dat ik op de plek waar ik hem wil gebruiken geen ethernet-kabel heb liggen en het nogal een klotewerk is om dat daar wel te krijgen. Vandaar de zoektocht naar een goede Wifi.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120906722
Mijn pakje is verzonden met Deutsche Post, die komen toch aan met die DPD busjes of niet?

zaterdag 29 december 2012 @ 13:10:33 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120907070
DPD (Dynamic Parcel Distribution) is niet de Deutsche Post, vriend.
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:12:34 #155
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120907137
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
DPD (Dynamic Parcel Distribution) is niet de Deutsche Post, vriend.
Heet dat geen Deutsche pakket dienst..?
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:13:43 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120907163
Het is volgens mij wel Duits hoor, maar Deutsche Post is een compleet andere firma met andere bakkies:
pi_120907213
Ah, die rijden volgens mij niet in NL dus zal het wel met PostNL komen :P

Ik dacht dat DPd (Deutsche Post), gewoon de internationale dienst was :P Net zoals DHL van Deutsche Post is.
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:19:08 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120907352
Komt inderdaad dan aan met PostNL lijkt me.

DPD is gefuseerd met een dochteronderneming van het Fransa La Poste: GeoPoste en heeft vast diverse branchpartners, maar 't is een zelfstandige parceldienst. Ook een internationale-playa inderdaad.
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:20:57 #159
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_120907424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef davedavy het volgende:
Ah, die rijden volgens mij niet in NL dus zal het wel met PostNL komen :P

[ afbeelding ]

Ik dacht dat DPd (Deutsche Post), gewoon de internationale dienst was :P Net zoals DHL van Deutsche Post is.
Dpd rijd wel in NL..
Dp word toch door dhl of gls geleverd..?

DPD (Dynamic Parcel Distribution, formerly Deutscher Paket Dienst) :9

Ook nog meer agency's tegengekomen....

taobaoring
agencytaobao Geen service fee tot 16 jan.. *O*

Ik heb toch echt een nieuwe digitizer voor mn g2 nodig..... :X
Dus ik moet nog maar even kijken welke agent ik daarvoor het beste neem...
pi_120907457
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dpd rijd wel in NL..

Deutsche Post niet :)
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:24:43 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120907568
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
TE VEEL KEUS!!!!

Daar is een topic voor hè...
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
Hier kun je ook vast het nodige teruglezen en/of vragen over Wi-Fi: http://tabletrepublic.com(...)comparison-2537.html
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kweenie, heb je m'n sig gelezen? 'If something's too good to be true, it usually is'.
Dus ik wacht wel eerst ff de ervaringen af. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef jonasr het volgende:
Bij "Banggood" zijn ze nog niet wakker...
http://www.banggood.com/W(...)Perfume-p-42897.html
4$30.

Staat als new arrival plots;
http://www.banggood.com/W(...)nd-Home-p-60656.html
$5 :^)
Zoveel keuze bij BG, je kunt zelfs tussen verschillende prijzen kiezen. _O-
pi_120908187
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoveel keuze bij BG, je kunt zelfs tussen verschillende prijzen kiezen. _O-
Dit is echt te gek voor woorden xD.

3.13
http://www.banggood.com/W(...)Perfume-p-42668.html
_O- :W
  zaterdag 29 december 2012 @ 13:46:00 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120908426
Zoek over een uur nog eens, dan krijg je er vast geld bij toe. :D 8)7
  zaterdag 29 december 2012 @ 14:22:07 #164
19529 Fendy
True Spirit
pi_120909924
Grom ze zijn gisteren met mijn pakketje langsgeweest, nu kan ik hem "de eerstvolgende werkdag na 13:00 uur" ophalen. Dat is woensdag pas...maandag is de boel hier dicht :')
Je hebt gelijk Fen.
pi_120909987
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Fendy het volgende:
Grom ze zijn gisteren met mijn pakketje langsgeweest, nu kan ik hem "de eerstvolgende werkdag na 13:00 uur" ophalen. Dat is woensdag pas...maandag is de boel hier dicht :')
Mis ik iets, of zit er tussen maandag en woensdag, nog een dag genaamd: Dinsdag
waarop je hem kunt ophalen :P?

nevermind, vergeet de feestdagen..
pi_120911919
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mis ik iets, of zit er tussen maandag en woensdag, nog een dag genaamd: Dinsdag
waarop je hem kunt ophalen :P?

nevermind, vergeet de feestdagen..
:|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
pi_120917315
Na lang mee lurken op dit forum meld ik me ook maar even. Heb al aardig wat 'ervaring' met het china shoppen en het blijft altijd leuk als de postbode weer voor de deur staat met een pakketje. Laatste wat ik heb gekocht is een flipcase voor m'n note 2. Deze moet nog binnen komen maar i.v.m feestdagen zou dit waarschijnlijk nog wel even duren.
pi_120917331
Foutieve levering bij DX...
Ik had Real M. shirt bestelt...
Krijg ik een aansteker en een Media Player!
Paar 3D filmpjes geprobeerd, werkt naisce :3
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:50:14 #169
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_120918106
Nog maar snel even wat bestellen voor het nieuwe jaar, kan ik m'n laatste kortingscode ook nog gebruiken :) .
  zaterdag 29 december 2012 @ 22:53:21 #170
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_120932689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef RetRy32 het volgende:
Foutieve levering bij DX...
Ik had Real M. shirt bestelt...
Krijg ik een aansteker en een Media Player!
Paar 3D filmpjes geprobeerd, werkt naisce :3
Hoe lang duurt het voor die pruttel aankomt? Ik heb afgelopen donderdag wat besteld.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_120935228
Heb tablet binnen sinds een paar dagen. Werkt best soepeltjes, ongeveer net zo snel als mijn htc desire. Als xbmc remote is hij ideaal, en voor wat snel opzoeken op internet ook. Echter 1 groot minpunt en dat is inderdaad de accu.
Als ik hem gebruik voor xbmc en dus alleen gebruik bij pauze/scrollen/ondertiteling downloaden e.d. is 'ie na een uur of 4 leeg.
Gebruik ik hem ook met surfen, streaming audio, spelletjes dan doet hij er ongeveer 90 minuten over om op te raken. Ik ga er vanuit dat die accu ook wel snel minder zal worden.

Maar als remote doet hij het gewoon prima :).
Het gaat overigens om deze
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120936443
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het voor die pruttel aankomt? Ik heb afgelopen donderdag wat besteld.
11 - 30 dagen
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:53:51 #173
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_120936611
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

11 - 30 dagen
Ja ik las het inderdaad al in de OP :') Heb twee cheap ass elektronische sigaretten besteld.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 30 december 2012 @ 00:00:35 #174
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120937171
It has been started.
pi_120937271
jaah ik heb de korting!!! alleen als ik nu op betalen klik krijg ik een timeout.... moet ik weer koffie gaan halen... grrrrrrr
  zondag 30 december 2012 @ 00:02:06 #176
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120937284
Koffie van DE DX smaakt goed zeg.
  zondag 30 december 2012 @ 00:04:12 #177
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120937400
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef dj_ko het volgende:
jaah ik heb de korting!!! alleen als ik nu op betalen klik moet ik weer koffie gaan halen... grrrrrrr
Goochelaar, ik kom er nog niet door :P
pi_120937552
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Goochelaar, ik kom er nog niet door :P
Muhahahaha:

Your payment is received successfully. We will get down to fulfill your order as soon as possible.
  zondag 30 december 2012 @ 00:07:37 #179
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120937624
Deel je tactiek hier :D
  zondag 30 december 2012 @ 00:07:44 #180
48067 neo2000
pi_120937631
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Muhahahaha:

Your payment is received successfully. We will get down to fulfill your order as soon as possible.
1. is het echt waar?
2. Welke browser? :P
pi_120937739
quote:
11s.gif Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef neo2000 het volgende:

[..]

1. is het echt waar?
2. Welke browser? :P
Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)

Heb overigens hetzelfde besteld als bokkepoot:

quote:

SPOILER
*O*
  zondag 30 december 2012 @ 00:12:15 #182
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120937940
Ik doe gewoon iedere dag mee en -O-
pi_120937969
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)

Heb overigens hetzelfde besteld als bokkepoot:

[..]

Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..
Weet niet of dat me nou juist tegenwerkt of niet..

@nodig, same here.. het is gewoon echt een kwestie van mazzel denk ik.
pi_120938103
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:

[..]

1 tabblad ja, wel op 2 verschillende pc's....
dus eigenlijk 2 tabbladen en daarnaast had ik ook nog internet explorer open staan dus in totaal eigenlijk 4 :P

Alleen met chrome is het dus uiteindelijk gelukt :Y *O*
  zondag 30 december 2012 @ 00:16:15 #185
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120938198
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:

[..]

Ik heb ook met 10 tabbladen gezeten maar nog nooit erdoorheen :( Zit nu met 1 omdat ik te lui ben om continu te klikken :P
pi_120938199
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
pi_120938333
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
IDD, valt me trouwens nog mee dat niet de complete DX site gewoon plat gaat.

Morgen ga ik in ieder geval weer meedoen :p (had nu 2 verschillende combo's gemaakt die ik wou bestellen :P)
  zondag 30 december 2012 @ 00:18:08 #188
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120938334
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje he :P
pi_120938360
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef nodig het volgende:

[..]

Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje he :P
Mwah :P 120Mbit hier haha
  zondag 30 december 2012 @ 00:19:02 #190
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120938388
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Mwah :P 120Mbit hier haha
8mbit hier, effectief met utorrent max. 900-1000 kb.
Kan ik nog wel zo snel kunnen klikken enzo maar zit ik met een baggerverbinding en pc.
pi_120938504
klootzakken....
mooi mandje gemaakt, $100 totaal

hebben ze 1 item nu $4 duurder gemaakt, en terwijl die site half plat ligt kom je dan dus niet op de $100 uit...

edit: nu weer 'normale' prijs?

naja eerst erdoor zien te komen
pi_120938627
Hier ook wel goede verbinding, maar komt er nu echt helemaal niet meer doorheen. Denk dat dit weer tijdje doorgaat om vervolgens de melding dat er al 200 zijn vergeven te weergeven. Dus stop er maar mee denk ik. Morgen een gunstiger tijdstip.
pi_120938961
5 tabbladen hier, maar ik krijg alleen koffie van ze ;(
  zondag 30 december 2012 @ 00:30:54 #194
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120939018
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
5 tabbladen hier, maar ik krijg alleen koffie van ze ;(
Bah vieze koffie.

Denk dat er sporadisch mensen door komen en misschien zitten ze nu alang aan de 200 maar is de server nog zo goed als plat.
pi_120939100
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef nodig het volgende:

[..]

Bah vieze koffie.

Denk dat er sporadisch mensen door komen en misschien zitten ze nu alang aan de 200 maar is de server nog zo goed als plat.
ik zou zelf wel denken dat ze met 30 minuten ruim aan de 200 orders zitten...
  zondag 30 december 2012 @ 00:32:54 #196
48067 neo2000
pi_120939118
Eigenlijk best een anticlimax kut-actie. Evenals amazon met hun black friday deals die na 1 sec. niet meer beschikbaar zijn, en net als ibood met hun hunt bij sommige items. Is onderhand meer een loterij. ;(

Mooiste ervan is dat op een gegeven moment je winkelwagentje helemaal niet meer laadt, dus de melding dat 200 keer korting gegeven is, mis je dan dus ook. :')
pi_120939190
quote:
8s.gif Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef neo2000 het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax kut-actie. Evenals amazon met hun black friday deals die na 1 sec. niet meer beschikbaar zijn, en net als ibood met hun hunt bij sommige items. Is onderhand meer een loterij. ;(
had je anders verwacht eigenlijk? :P

ze hadden gewoon een andere actie op poten moeten zetten, inschrijven en kans maken (dan heb je namelijk ook altijd 200xhet aantal dagen aan unieke winnaars
pi_120939211
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Jarretera het volgende:
adf.ly links :N
  zondag 30 december 2012 @ 00:35:34 #199
48067 neo2000
pi_120939257
DX kennende (met hun awesome lucky ballsack actie eerder) eigenlijk niet. Maar de rasoptimist in mij kan zich dan toch niet beheersen, tegen beter weten in. :P
pi_120939297
quote:
Hierbij enkele <spam>'' van DealExtreme.

Hier some <spam> happening!
waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?

[ Bericht 11% gewijzigd door DJSmiley op 30-12-2012 00:43:36 ]
  zondag 30 december 2012 @ 00:41:49 #201
48067 neo2000
pi_120939586
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?
Omdat die spamhomo, die inmiddels gereport is, dat in elk topic doet.
  zondag 30 december 2012 @ 00:43:36 #202
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120939686
Melding verzonden...
pi_120939698
quote:
Hierbij enkele '-knip-'' van DealExtreme.

Dit is pas echt leuk:

some -knip- happening!
Hoi tof man!!

nou oprotten warnsmall.pngwarnsmall.pngwarnsmall.pngwarnsmall.png
pi_120939738
ik begrijp er niets van. Heb ik de coupon van DX toegepast staan in m'n shopping cart. Moet ik 20 keer proberen om te betalen moet ik uiteindelijk toch $99.99 betalen!?
Wat doe ik verkeerd?
jaja, en azo...
pi_120939808
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef thecuriousone het volgende:
ik begrijp er niets van. Heb ik de coupon van DX toegepast staan in m'n shopping cart. Moet ik 20 keer proberen om te betalen moet ik uiteindelijk toch $99.99 betalen!?
Wat doe ik verkeerd?
Totaal moet precies $100 zijn ;)
pi_120939866
DX is nu weer snel

met het melden van koffie :(
pi_120939972
voooral melden dat je koffie moet hebben ja... ik krijg die coupon niet toegepast op m'n shopping cart :(
pi_120939987
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:46 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Totaal moet precies $100 zijn ;)
Is het ook. Vind het ook bizar dat er daar 99.99 verschijnt...
jaja, en azo...
  zondag 30 december 2012 @ 00:51:15 #209
48067 neo2000
pi_120940061
Dan hebbie niet goed gerekend? Aangezien ie voor iets geapplied wordt, gewoon het totaalbedrag van je items laat zien..
pi_120940151
Bij mij werkte de coupon dus wel, echter stond mn ammount daarna op 50,01.
Daarna met paypal de betaling gedaan en daar stond die weer op 50,00

Mijn orderstatus staat trouwens nu wel op Locked
iemand dat eerder gezien?
  zondag 30 december 2012 @ 00:55:19 #211
48067 neo2000
pi_120940319
Misschien een tijdelijke status ivm de actie. Zo van, je bent 1 vd 200 bevestigde, gelukte betalingen.. Of zo. :P
pi_120940672
ik hou het voor gezien, ik krijg die coupon niet eens geapplied, en dat heb ik een uur lang zitten proberen..
pi_120940717
Als ik in een ander tabblad mijn cart opvraag staat er $100.00.
Als ik de coupon nog eens toepas krijg ik:
quote:
Your coupon code has already been successfully used for this round, thank you for your participation.
jaja, en azo...
  zondag 30 december 2012 @ 01:03:56 #214
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120940772
Misschien onder orders bij niet betaald ofzo?
pi_120942145
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef nodig het volgende:
Misschien onder orders bij niet betaald ofzo?
nope, staat er niet tussen :(
Ik heb screenshots gemaakt en contacteer support. Ik ben benieuwd...
jaja, en azo...
  zondag 30 december 2012 @ 11:15:17 #216
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120948064
Heeft iemand enig idee waar ik de couponcode in kan vullen bij tinydeal.com?
  zondag 30 december 2012 @ 11:25:17 #217
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120948324
Inmiddels gevonden, niet direct naar paypal toe, maar naar "proceed to checkout gaan".
pi_120948575
Zojuist bij BuyinCoins een Wireless-N Wifi Repeater 802.11N besteld. Korting erbij van een recommander, en gaan. Benieuwd naar de kwaliteit. Eens zien of ik nu wel bereik kan krijgen in de slaapkamer met mn tablet en ook meteen het signaal op zolder kan versterken.
Music was my first love, and it will be my last.
  zondag 30 december 2012 @ 11:58:24 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120949294
quote:
8s.gif Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef neo2000 het volgende:

Mooiste ervan is dat op een gegeven moment je winkelwagentje helemaal niet meer laadt, dus de melding dat 200 keer korting gegeven is, mis je dan dus ook. :')
Er komen toch elke dag wel een paar Nederlanders door heen :P gewoon proberen ;)

Op Amazon kon heb ik overigens alle items die ik eventueel zou willen wel kunnen bestellen (wait list)

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:34 schreef Bartje1981 het volgende:
Zojuist bij BuyinCoins een Wireless-N Wifi Repeater 802.11N besteld. Korting erbij van een recommander, en gaan. Benieuwd naar de kwaliteit. Eens zien of ik nu wel bereik kan krijgen in de slaapkamer met mn tablet en ook meteen het signaal op zolder kan versterken.
Schijnen best leuke dingetjes te zijn :D Anders kan je altijd nog overwegen om deze te kopen.
  zondag 30 december 2012 @ 13:07:56 #220
48067 neo2000
pi_120951770
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:58 schreef RobertNL het volgende:
Op Amazon kon heb ik overigens alle items die ik eventueel zou willen wel kunnen bestellen (wait list)
Jep, maar de echte koopjes op Amazon waren direct sold out. Naderhand gaf Amazon ook toe dat bij sommige items hun verkoopsysteem ook faalde. Springt direct de teller op sold out ipv selling of waitlist. True story
  zondag 30 december 2012 @ 13:48:46 #221
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_120953539
Heeft iemand een link van die pagina van DX van die 50%. Ik kan hem niet meer vinden.
  zondag 30 december 2012 @ 14:04:06 #222
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120954228
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Coenehv het volgende:
Heeft iemand een link van die pagina van DX van die 50%. Ik kan hem niet meer vinden.
Actie is voorbij ;)
pi_120954923
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 14:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Actie is voorbij ;)
Loopt vandaag en morgen nog. (als je er tenminste doorkomt...)

http://e.dx.com/collectio(...)ampaign=halfdiscount
  zondag 30 december 2012 @ 14:23:46 #224
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_120955174
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:19 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Loopt vandaag en morgen nog. (als je er tenminste doorkomt...)

http://e.dx.com/collectio(...)ampaign=halfdiscount
Die zocht ik! Dankje!
pi_120955449
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:58 schreef RobertNL het volgende:
Schijnen best leuke dingetjes te zijn :D Anders kan je altijd nog overwegen om deze te kopen.
Wordt iets lastiger omdat de antennes intern in de Horizon TV box zitten. Dus hoop met de extender het op te lossen :)
  zondag 30 december 2012 @ 15:01:07 #226
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120956993
Weer koffietijd.
pi_120957119
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef nodig het volgende:
Weer koffietijd.
Aarghh.. let us be lucky this time!
  zondag 30 december 2012 @ 15:16:01 #228
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120957571
Ik heb er maar even wat (echte) koffie bij gepakt.
pi_120957651
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef nodig het volgende:
Ik heb er maar even wat (echte) koffie bij gepakt.
Soms laadt hij de pagina zo snel in, dan heb ik echt goede hoop. Maar dan apply ik de coupon en is het meteen bam de 500 error.
  zondag 30 december 2012 @ 15:18:44 #230
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120957683
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:17 schreef yorkick het volgende:

[..]

Soms laadt hij de pagina zo snel in, dan heb ik echt goede hoop. Maar dan apply ik de coupon en is het meteen bam de 500 error.
Ik doe gewoon telkens terug naar cart zodat die die niet meer hoeft te laden en dan telkens applyen, maar nog steeds zonder resultaat.
pi_120957934
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:18 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik doe gewoon telkens terug naar cart zodat die die niet meer hoeft te laden en dan telkens applyen, maar nog steeds zonder resultaat.
Ja ik ook, maar heb regelmatig dat ze dan alsog de error geven helaas. Maar ik kap er weer mee. Wordt er steeds sneller flauw van. Succes nog.
  zondag 30 december 2012 @ 15:26:45 #232
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120958041
Is het zo als je bij DX iets besteld en een uur later weer iets besteld dat het bij elkaar in een envelop gedaan wordt, of wordt het altijd in aparte verpakking verstuurd?
  zondag 30 december 2012 @ 15:28:26 #233
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120958107
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef Yaros het volgende:
Is het zo als je bij DX iets besteld en een uur later weer iets besteld dat het bij elkaar in een envelop gedaan wordt, of wordt het altijd in aparte verpakking verstuurd?
Wacht anders gewoon even tot het 1e pakketje verzonden is ;)
  zondag 30 december 2012 @ 15:30:35 #234
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_120958186
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:28 schreef nodig het volgende:

[..]

Wacht anders gewoon even tot het 1e pakketje verzonden is ;)
Wil het voor 31 december nog bestellen! ;)
  zondag 30 december 2012 @ 15:32:34 #235
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120958265
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef Yaros het volgende:

[..]

Dan de gok gewoon nemen :P Niet veel mensen bestellen hier nog bij DX (op de 50 dollar actie na)
  zondag 30 december 2012 @ 15:33:12 #236
48067 neo2000
pi_120958289
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef Yaros het volgende:

[..]

En dan? Eerste week januari binnen hebben? :')
  zondag 30 december 2012 @ 15:35:10 #237
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120958370
quote:
8s.gif Op zondag 30 december 2012 15:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

En dan? Eerste week januari binnen hebben? :')
Nee de volgende dag, is toch voor 9 uur bestellen volgende dag in huis altijd met internetwinkelen.
  zondag 30 december 2012 @ 15:36:42 #238
48067 neo2000
pi_120958419
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:35 schreef nodig het volgende:

[..]

Nee de volgende dag, is toch voor 9 uur bestellen volgende dag in huis altijd met internetwinkelen.
Klopt helemaal! ^O^ :D
  zondag 30 december 2012 @ 15:38:28 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120958509
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Wordt iets lastiger omdat de antennes intern in de Horizon TV box zitten. Dus hoop met de extender het op te lossen :)
Deze antenne moet je bij je router plaatsen (mits deze verwijderbare antennes heeft ;)
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 15:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! ^O^ :D
Gewoon op zijn scooter:
pi_120958654
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef Yaros het volgende:
Hangt er vanaf...
  zondag 30 december 2012 @ 15:47:17 #241
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_120958925
onehundredandeighty 200
pi_120965319
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf...
Nee, nooit volgens mij. Alleen wanneer je meerdere producten in een keer besteld en sommige zijn niet op voorraad kan er een deellevering gedaan worden.

Maar nu bestellen en met 30 minuten nog iets bestellen worden gewoon twee pakketjes.
pi_120972976
Door die actie van DX.com, is mijn aandacht gevestigd op een eventuele goedkope 7" tablet. Is die Pipo S1 echte de best-buy? Hij is voor 85 dollar te krijgen bij de goedkopere shops. Of zijn er betere? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
pi_120983238
Is Bhiner een goede TaoBao-agent?
pi_120983475
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Fifut het volgende:
Mistertao is betrouwbaar en goedkoop
pi_120983705
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ja, maar daar kan ik niet met PayPal betalen en ik heb nog geen creditcard.
pi_120983756
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Dat was volgens mij niet (helemaal) zijn vraag. Ik ken Bhiner niet, maar als je het bijvoorbeeld googlet, schiet je er al wat mee op ;)

https://www.google.nl/sea(...).1.0.100.521.7j1.8.0...0.0...1c.1.zxY55C9czOo
  maandag 31 december 2012 @ 03:40:15 #248
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_120996399
Ik kijk hier af en toe, en krijg steeds meer mee dat mensen niet meer bij DX.com kijken.
Ik zie vaak BiC voorbij komen, maar ik kan daar echt alleen maar elektronische artikelen vinden..

Welke webshops hebben nog meer zo ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen?
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  maandag 31 december 2012 @ 04:01:53 #249
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_120996598
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 03:40 schreef LompeWorst het volgende:
Ik kijk hier af en toe, en krijg steeds meer mee dat mensen niet meer bij DX.com kijken.
Ik zie vaak BiC voorbij komen, maar ik kan daar echt alleen maar elektronische artikelen vinden..

Welke webshops hebben nog meer zo ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen?
Diverse Chinese webshops op Ebay. Als ik wat zie op DX dan zoek ik dat op Ebay.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_121000790
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef RobertNL het volgende:
Deze antenne moet je bij je router plaatsen (mits deze verwijderbare antennes heeft
Maar dat heeft die dus niet want de antennes zitten intern. Dus niks geen mogelijkheid om antennes te verwijderen. De Horizonbox is een router, tuner en alles in één. Ik heb dus geen aparte router meer.

Nog wat anders vreemds. Ik wilde vandaag even inloggen bij buyincoins, niet mogelijk, mijn e-mail adres werd niet meer herkend. Dan maar kijken of ik mn order kan traceren, ook al niet, ook daar wordt mijn e-mail adres niet meer herkend. Vreemd. Nu maar hopen dat mijn bestelling wel gewoon goed gaat. Heb in ieder geval vast een mail gestuurd.
pi_121000929
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:35 schreef Fifut het volgende:
Ik gebruik TaoBaoring.com, kun je wel betalen met PayPal, Bhiner is belachelijk duur!
  maandag 31 december 2012 @ 12:16:56 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121003673
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 03:40 schreef LompeWorst het volgende:

www.banggood.com ofzo toch, jonguh. Je hebt toch gewoon www.chinaprices.us en de OpeningsPost (OP) met verschillende stores, daarmee cover je zo een 'ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen' en dan heb je nog niet eens Aliexpress, DHGate, Taobao en eBay verkend...
pi_121005723
Jeey, het 1 cent zaklampje is er. :)
Alleen nogal paarsig licht maar ach..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121007028
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Marco001 het volgende:
Jeey, het 1 cent zaklampje is er. :)
Alleen nogal paarsig licht maar ach..
haha ik wou precies het zelfde melden..
vandaag binnen, en enorm paars licht :P

maar toch leuk voor 1 cent haha
pi_121007933
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha ik wou precies het zelfde melden..
vandaag binnen, en enorm paars licht :P

maar toch leuk voor 1 cent haha
Daarom, lekker handig voor tijdens werk vannacht..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121014836
Hebben andere hier alle cent deals van geekbuying al ontvangen? Ik heb 1 van de 3, 2 weken geleden ofzo al ontvangen maar de rest nog niet.
pi_121015419
Ik nog helemaal niks.
pi_121019283
Het is weer bijna chinese Koffietijd, laatste kans om op DX slechts 50 dollar te betalen voor een bestelling twv 100 dollar. Veel sterkte iedereen, ik hoop dat ik er nu WEL doorkom....! Edit: duurtlang, denk dat het weer niet gaat lukken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Cheaps op 31-12-2012 19:05:03 ]
pi_121019310
HAVE A CUP OF COFFEE AND TRY AGAIN LATER.

Ik ga trouwens toch niks bestellen wat ik eigenlijk niet nodig heb omdat het $50 ipv $100 kost.
Andere keer misschien.
pi_121019444
Hoe werkt dat 50$ ipv 100 dan?
pi_121019496
De uitleg is hier te lezen http://e.dx.com/collection/201212/halfdiscount/index.html maar ik geef je een kleine kans, slechts de eerste 200 mensen worden beloond!
  maandag 31 december 2012 @ 20:46:33 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_121021951
Welke lummel moet dit gaan kopen in het nieuwe jaar :W

Gelukkig nieuwjaar
pi_121022461
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

www.banggood.com ofzo toch, jonguh. Je hebt toch gewoon www.chinaprices.us en de OpeningsPost (OP) met verschillende stores, daarmee cover je zo een 'ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen' en dan heb je nog niet eens Aliexpress, DHGate, Taobao en eBay verkend...
waarom word er eigenlijk niet meer op dx.com gekocht?
  maandag 31 december 2012 @ 21:28:41 #264
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121022782
quote:
4s.gif Op maandag 31 december 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Meestal duurder, en langzamer..
pi_121022815
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Meestal duurder, en langzamer..
achso achso ^O^
  maandag 31 december 2012 @ 21:31:24 #266
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121022832
quote:
4s.gif Op maandag 31 december 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dude dat zei ik al een paar dagen terug :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121022843
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

dude dat zei ik al een paar dagen terug :')
maar jij bent 14 :')

anyway, ben je op skype? dan ga ik ff met je socializen, zit toch te schijten ONZ / gr gr van de pot
  maandag 31 december 2012 @ 21:32:47 #268
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121022858
quote:
4s.gif Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

maar jij bent 14 :')

anyway, ben je op skype? dan ga ik ff met je socializen, zit toch te schijten ONZ / gr gr van de pot
*15, en ik heb vaker van DX besteld. Ik zit ook langer in dit topic, ik weet wat er mis is met DX :')

Ben al op skype
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121024682
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

*15, en ik heb vaker van DX besteld. Ik zit ook langer in dit topic, ik weet wat er mis is met DX :')

Ben al op skype
Bobber is back! :D
SPOILER
  maandag 31 december 2012 @ 23:10:44 #270
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121024734
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:07 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Bobber is back! :D
SPOILER
Nou ja ik ben eigenlijk terug om het zo te zeggen, ik keek nooit meer in dit topic iig..

Ik gebruik nu vooral eBay, maar moet nog steeds geld op mn Paypal zetten.. Kut luiheid :')
pi_121027677
Happy New Year! Hopelijk word 2013 een geweldig China Shop jaar! :)
pi_121027802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:28 schreef davedavy het volgende:
Happy New Year! Hopelijk word 2013 een geweldig China Shop jaar! :)
met een goeie dollar!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 03:13:05 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121030335
Wat zij zeggen! :D Proost!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 06:05:09 #274
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121031096
De Chinezen zullen ons dit jaar ongetwijfeld ook weer gaan verassen met de raarste dingen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:11:00 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_121032860
De besten wensen, kusje knuffel enzovoort. Dat jullie maar veel posts mogen maken en allemaal lief blijven voor ons. *;
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_121032903
Een goed 2013! En dat ik maar zo weinig mogelijk uit China ga halen dit jaar.
*mompelt iets met als goed voornenen minder geld uitgeven in 2013
pi_121034083
Een gelukkig 2013, en dat we een mooie dollar koers mogen krijgen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:45:42 #278
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121034388
Jullie ook een gelukkig nieuwjaar!
pi_121035345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef fissure het volgende:
Een gelukkig 2013, en dat we een mooie dollar koers mogen krijgen.
Vanaf mijn kant het zelfde gewenst voor iedereen!
pi_121036594
Ik verwacht(te) nog 5 pakketjes van BuyInCoins. Eind nov besteld en vorige week kwam er 1 aan. Kijk ik net bij m'n orderstatus bij BIC en zie ik dat er 2 orders op 'refund' staan. En een message van BIC:

"We have been informed, that due to the recent heavy snow, deliveries to Russia have been seriously affected, and most of the packages have been stocked in local Russian post offices. This unfortunately delays the estimated delivery time by approximately 2-3 weeks.
"

Even in m'n email kijken ook maar, en wat zie ik:

"Dear friend,
Thanks for your purchase from us.

We are writing to you for the parcel returned to us. Due to the 18th
National Congress of the Communist Party of China (CPC), the Customs is
strictly during this time in China.

There are too many international parcels are blocked. Your goods are
returned to us until now for holding in Customs.

We are full refunding you now. Would you please check your paypal account
about the refund within next 48 hours?

If you still need it, you could buy it again later. Sorry for the trouble.
Your kindly understanding on the matter and if any need ,please feel free to
contact us .

Best wishes,
Buyincoins Customer Service
"

Sneeuw en communisten, fnuikend voor het vrije verkeer van goederen en diensten, zo blijkt maar weer...
Goud kan je niet bijdrukken
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:57:51 #281
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121041025
Hoe zat het nou met eBay? Als je een item DOA krijgt, moet je het terugsturen, kost weer veel geld etc..

Wat als je zegt dat je m niet hebt ontvangen? Sturen ze dan een nieuwe?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:03:11 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121041140
Ja, we gaan je hier ff aanraden om fraude te plegen. :')
Do what you gotta do, but leave us out of it. :P

Het beste is de seller te overtuigen je op een redelijke manier te compenseren.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:05:24 #283
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121041197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:03 schreef shiznuts het volgende:
Ja, we gaan je hier ff aanraden om fraude te plegen. :')
Do what you gotta do, but leave us out of it. :P

Het beste is de seller te overtuigen je op een redelijke manier te compenseren.
Haha nee ik heb niks DOA ontvangen hoor, maar daar ging het vorig jaar (HIHIHI) over, dat je dan beter kan zeggen dat je m niet had ontvangen, omdat je anders shipping naar China moest betalen
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:10:19 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121041326
Zou ik fijn vinden als verkoper. :') Zou ik meteen m'n zaak opdoeken als iedereen zo deed. Of met andere webshops een blacklist maken met paypal-adressen. Zij hebben er ook geen baat bij jou een DOA product op te sturen, hè. Maar shit happens, dan moet je beide naar een zo goed mogelijke oplossing werken.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:11:44 #285
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121041372
Hahaha true, maar daar hadden jullie het ooit eens over, dat je beter kan zeggen dat je m niet ontvangen had dan DOA melden :P
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:28:48 #286
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_121046044
Gister het 0,01¤ lampje van fasttech ontvangen!

Best aardig lampje, overal handig voor!
pi_121052401
Heb even zitten te googlen, maar kom er toch niet helemaal uit.
Zitten er nu wel/niet invoerrechten op een smartphone als deze boven de ¤150,- zit?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 22:52:40 #288
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121053617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:34 schreef flankert het volgende:
Heb even zitten te googlen, maar kom er toch niet helemaal uit.
Zitten er nu wel/niet invoerrechten op een smartphone als deze boven de ¤150,- zit?
Kweek eens wat Google skills... en common sense (douane.nl ofzo intypen).
http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat
Lastig hè?
Belasting moet je al afdragen boven de 22 euro. Boven de 150 euro geldt er voor smartphones geen extra douanerechten, door de categorie waarin ze vallen, alleen de omzetbelasting.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er niet genoeg aandacht is om alle pakjes te checken en je pakje heffingloos aankomt.
pi_121053978
En bedankt voor de kort door de bocht reactie... :?

Zoals ik misschien niet helemaal duidelijk schreef: ik kon niet vinden of er invoerrechten (douanerechten) op smartphones zaten. Natuurlijk moet er BTW worden betaald tussen EUR22,- en EUR150,- Ik kon alleen die vrijstelling van douanerecht nergens vinden c.q. bevestigd krijgen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 23:05:24 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_121054359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:10 schreef shiznuts het volgende:
Zou ik fijn vinden als verkoper. :') Zou ik meteen m'n zaak opdoeken als iedereen zo deed. Of met andere webshops een blacklist maken met paypal-adressen. Zij hebben er ook geen baat bij jou een DOA product op te sturen, hè. Maar shit happens, dan moet je beide naar een zo goed mogelijke oplossing werken.
Misschien hebben ze geen baat bij DOA's te versturen maar ze hebben wel blijkbaar baat bij alles snel ongecontroleerd op te sturen met bergen DOA's als gevolg. De Chinese post laat de laatste 2 maanden allerlei zaken spoorloos verdwijnen.

Ze beloven ook alles na te sturen en 50% stuurt dan helemaal NIETS. Gewoon zo lang mogelijk rekken tot over 45 dagen en vervolgens 60 dagen. Ze maken het in China zo bont dat ik ook niet meer eerlijk ga doen.

Ik kreeg 2 dagen terug nog een belofte voor een refund met een zielenpiet verhaal dat hij zijn familie verzorgt met zijn kleine winkel :') Duidelijk een grote operatie als ik het aantal producten in de shop zie :W Ik wacht nog steeds op de refund en maar hopen dat ik vergeet een claim te maken ^O^

De Chinezen willen smerig spel spelen, prima.... kan ik beter w/ Als je de zaak wilt opdoeken moet je eerst een zaak hebben, niet zo'n mongolenbende op Ebay _O-

Lekker uitblazen, heerlijk :+
pi_121060325
Iemand al een mooie tv besteld uit China?

http://www.lcd-info.nl/ni(...)en-nep-lcd-televisie
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:06:42 #292
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121068088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 01:30 schreef W00fer het volgende:
Iemand al een mooie tv besteld uit China?

http://www.lcd-info.nl/ni(...)en-nep-lcd-televisie
_O-
pi_121071281
even dat artscow aan het uitvogelen voor een cadeautje voor een maat van me :p echt vette site, jammer dat t free shipping is voor 15$
pi_121071615
The item (RCxxxxxxxxxHK) was posted on 29-Dec-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Is ie nu al uit hong kong of nog niet?
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:12:24 #295
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_121074356
Lampje van Ultraok binnen..!

Op de 21e besteld, en nu in de bus, vind ik redelijk snel, met de feestdagen ertussen..

De lamp geeft echt een bak licht, al is het niet de meest felle versie, (maar dan zou je met 1 AA batterij erg kort doen)
Het aantal genoemde lumen is tot 300.. je moet echter wel een hele goede batterij hebben wil je dat kunnen halen..

Hij komt met het schroefdraad netjes ingevet, O-ringen aan de voor- en achterkant, en het merk staat er ook daadwerkelijk opgedrukt: Ultraok zs-2
Het is een stuk steviger lampje dan de Saik sa-15 (de wand is veel dikker) en komt meer solide over, al heeft hij net als de Saik, ook een plastic lens ipv glas, en bezit ook een Cree Q5 led.
Hij heeft zoom, door de voorkant naar voor of achter te bewegen (schuiven niet draaien) en een klik aan, klik uit knop op de achterkant..
Ze zijn ook in 3 en 5 en 7? mode, en ook met andere led types (t6 en u2) te koop, maar pin me er niet op vast..

Wat wel grappig is: de spot is vierkant (is de vorm van de led) en in wash is hij gewoon rond..

Hij is qua lengte zo groot als een aansteker dus past prima in je broekzak
Voor ongeveer ¤5,- kun je hem eigenlijk niet laten liggen..

Deze lamp bewijst dat ze in China echt wel weten wat kwaliteit is.. (ik heb ook een dure Surefire, en heb tientallen Maglites versleten)

Hij komt dus van Ebay, maar Ultraok is ook een onlineshop, en op de envelop staat Enjoydeal.com, dus waar ie nu vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk..

Edit: Nog een gezond en gelukkig 2013 iedereen..!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 02-01-2013 16:59:06 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:39:02 #296
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121075219
Yey weer geld op mn Paypal gezet :D :')
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:30:10 #297
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_121077074
Net 200 Studs voor het meisje bij ebay gekocht (die ook weer happy)

En net voor xx dollar bij Fasttech besteld, best goede site moet ik zeggen!
Goede service en snelle verzending.

Had een probleem met een hoofdlamp die ik bij fasttech had besteld,
De lamp deed het niet zoals ik verwachte dus kreeg 30% kortingscode voor m'n volgende bestelling :)
pi_121078080
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
Yey weer geld op mn Paypal gezet :D :')
ik heb 1100 euries op me paypal
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:59:01 #299
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121078098
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:58 schreef pazara het volgende:

[..]

ik heb 1100 euries op me paypal
Serieus? Hoezo zo veel?
pi_121078307
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Serieus? Hoezo zo veel?
kan geen abn amro of andere rekeningen toevoegen
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:30:11 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121079251
Vol :D