Soms laadt hij de pagina zo snel in, dan heb ik echt goede hoop. Maar dan apply ik de coupon en is het meteen bam de 500 error.quote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef nodig het volgende:
Ik heb er maar even wat (echte) koffie bij gepakt.
Ik doe gewoon telkens terug naar cart zodat die die niet meer hoeft te laden en dan telkens applyen, maar nog steeds zonder resultaat.quote:Op zondag 30 december 2012 15:17 schreef yorkick het volgende:
[..]
Soms laadt hij de pagina zo snel in, dan heb ik echt goede hoop. Maar dan apply ik de coupon en is het meteen bam de 500 error.
Ja ik ook, maar heb regelmatig dat ze dan alsog de error geven helaas. Maar ik kap er weer mee. Wordt er steeds sneller flauw van. Succes nog.quote:Op zondag 30 december 2012 15:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik doe gewoon telkens terug naar cart zodat die die niet meer hoeft te laden en dan telkens applyen, maar nog steeds zonder resultaat.
Wacht anders gewoon even tot het 1e pakketje verzonden isquote:Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef Yaros het volgende:
Is het zo als je bij DX iets besteld en een uur later weer iets besteld dat het bij elkaar in een envelop gedaan wordt, of wordt het altijd in aparte verpakking verstuurd?
Wil het voor 31 december nog bestellen!quote:Op zondag 30 december 2012 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wacht anders gewoon even tot het 1e pakketje verzonden is
Dan de gok gewoon nemenquote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef Yaros het volgende:
[..]
Wil het voor 31 december nog bestellen!
En dan? Eerste week januari binnen hebben?quote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef Yaros het volgende:
[..]
Wil het voor 31 december nog bestellen!
Nee de volgende dag, is toch voor 9 uur bestellen volgende dag in huis altijd met internetwinkelen.quote:Op zondag 30 december 2012 15:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dan? Eerste week januari binnen hebben?
Klopt helemaal!quote:Op zondag 30 december 2012 15:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee de volgende dag, is toch voor 9 uur bestellen volgende dag in huis altijd met internetwinkelen.
Deze antenne moet je bij je router plaatsen (mits deze verwijderbare antennes heeftquote:Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Wordt iets lastiger omdat de antennes intern in de Horizon TV box zitten. Dus hoop met de extender het op te lossen
Gewoon op zijn scooter:quote:
Hangt er vanaf...quote:Op zondag 30 december 2012 15:26 schreef Yaros het volgende:
Is het zo als je bij DX iets besteld en een uur later weer iets besteld dat het bij elkaar in een envelop gedaan wordt, of wordt het altijd in aparte verpakking verstuurd?
Nee, nooit volgens mij. Alleen wanneer je meerdere producten in een keer besteld en sommige zijn niet op voorraad kan er een deellevering gedaan worden.quote:
Ja, maar daar kan ik niet met PayPal betalen en ik heb nog geen creditcard.quote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Mistertao is betrouwbaar en goedkoop
Dat was volgens mij niet (helemaal) zijn vraag. Ik ken Bhiner niet, maar als je het bijvoorbeeld googlet, schiet je er al wat mee opquote:Op zondag 30 december 2012 22:37 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Mistertao is betrouwbaar en goedkoop
Diverse Chinese webshops op Ebay. Als ik wat zie op DX dan zoek ik dat op Ebay.quote:Op maandag 31 december 2012 03:40 schreef LompeWorst het volgende:
Ik kijk hier af en toe, en krijg steeds meer mee dat mensen niet meer bij DX.com kijken.
Ik zie vaak BiC voorbij komen, maar ik kan daar echt alleen maar elektronische artikelen vinden..
Welke webshops hebben nog meer zo ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen?
Maar dat heeft die dus niet want de antennes zitten intern. Dus niks geen mogelijkheid om antennes te verwijderen. De Horizonbox is een router, tuner en alles in één. Ik heb dus geen aparte router meer.quote:Op zondag 30 december 2012 15:38 schreef RobertNL het volgende:
Deze antenne moet je bij je router plaatsen (mits deze verwijderbare antennes heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |