quote:Op maandag 31 december 2012 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
Lekker de warme laptop op je schoot <3
ik zat toch al op de batterij in de bank, lekker makkelijkquote:Op maandag 31 december 2012 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik gebruik liever mijn mobiel, want kabels loskoppelen is kut
Ja dan kan het welquote:Op maandag 31 december 2012 21:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik zat toch al op de batterij in de bank, lekker makkelijk
jammer genoeg nietquote:Op maandag 31 december 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel
Is de deur van je wc meteen voor de pot? If so, maak een uitklapbare mount dat je je laptop kan neerzetten!
hey, daar heb ik nog nooit aan gedacht, bedankt voor de tip. Anders krijg je een beetje het "ik heb in mijn broek gescheten maar kan het niet direct afdrogen" ideequote:Op maandag 31 december 2012 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Wel vochtig wc papier inkopen. Voor je het weet heb je aangekoekte tarrels aan je anus hangen.
Dat schuurt zo bij het vegen met droog papier.
zooo herkenbaarquote:Op maandag 31 december 2012 21:40 schreef bobbernaut het volgende:
Fuuuck als je soms plast en dan je lul droog maakt en in je broek doet en dan je lul opeens brandt als de tering
ja wtf kan je er tegen doen?quote:Op maandag 31 december 2012 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey, daar heb ik nog nooit aan gedacht, bedankt voor de tip. Anders krijg je een beetje het "ik heb in mijn broek gescheten maar kan het niet direct afdrogen" idee
[..]
zooo herkenbaar
quote:Op maandag 31 december 2012 21:41 schreef Monopoly het volgende:
Graag gedaan. Broeders zijn er om elkaar te helpen en zulke chanante ervaringen te voorkomen.
quote:
geen idee, ik dacht dat ik de enige was die het hadquote:
Ik las iets over dat je dan je lul niet goed had afgedroogd ofzo?quote:Op maandag 31 december 2012 21:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]gelukkig nieuwjaar alvast hé!
[..]
[..]
geen idee, ik dacht dat ik de enige was die het had
die drol zorgt dan voor een prostaatstimulatie alles, heerlijkquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker fappen en schijten tegelijk. Kan het iedereen aanraden.
is me teveel werk. Duurt meestal minder dan een minuutquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik las iets over dat je dan je lul niet goed had afgedroogd ofzo?
Gewoon onder de kraan houden!
jij kan niet fappen jij hebt geen piemelquote:Op maandag 31 december 2012 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker fappen en schijten tegelijk. Kan het iedereen aanraden.
shit je hebt me doorquote:Op maandag 31 december 2012 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
jij kan niet fappen jij hebt geen piemel
waarom is het "quote:Op maandag 31 december 2012 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ps. Gogo ik 'ken' je nu al twee jaar ofzo
[..]
shit je hebt me door
tranen van herinneringenquote:Op maandag 31 december 2012 21:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom is het "" dat je me al 2 jaar "kent"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |