Dat ze eens terug een 7% coupon invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, was ik vergeten, laatst hadden ze de Y3000 cam nog eens als goede aanbieding bij BIC, die had ik toen besteld (why not, was extra cheap, 22 usd ofzo), wilde toen de Paypal Express checkout eens proberen, na recommenderkorting, dan pakt 'ie de korting inderdaad niet omdat die accounts dezelfde e-mailadres hebben.
Wel is er de Gmail-truc. Bij Gmail kun je probleemloos willekeurig tussen je username een punt zetten ( username@gmail -> us.ername@gmail , etc) en dan komt het gewoon bij je normale e-mailadres terecht, maar is het toch een nieuwe unieke e-mailadres voor een systeem zoals dat van BIC. Dan moet je een nieuw account gebruiken en dan neemt 'ie wel de recommenderkorting van een adres als het goed is. Of ze weten die truc nu ook wel en checken gewoon je Paypal-account.
Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Thas het volgende:
Niemand die weet wat je met een RX..........DE tracking code van Zarmark moet? Ik wil het wel vragen aan ze maar ja, enkel 's nachts zijn ze natuurlijk online gezien tijdzone..
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html
Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
21-12 is al geweest hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon omdat het kan
http://lightake.com/detai(...)Blanket_Silver-42996
ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen, geheugen niet uit china halenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html
Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo.Niet dat Chinees spul meteen gaar moet zijn, maar 9/10 keer wel.
Koop gewoon een SanDisk of Samsung ofzo in Nederland/Europa. Dat gaat je echt geen rib uit je lijf kosten, maar heb je wel oerdegelijk spul dat weer, shockray proof is enzo, niet 1-2-3 corrupt raakt en je naar je foto's/documenten kunt fluiten en waar je wel gewoon lange garantie op hebt.
Ik vraag me af of het überhaupt wel werktquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
21-12 is al geweest hoor.En moet dat geen aluhoedje zijn i.p.v. deken?
Lijkt trouwens alsof 'ie het gebruikt als privacyscherm/portable toilet.
Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt
Nee ik ben altijd wel van de flauwe kado's en met die meuk uit china kun je altijd lachen voor een klein prijsje
Het gaat toch om het idee, ding beland toch zo in de vuilnisbakquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..?![]()
Btw nog steeds opzoek naar een Taobao agent waar ik met paypal kan betalen en die niet, of, veel commissie, of veel verzendkosten vraagt...
Dus eigenlijk wil ik gewoon Mistertao terug naar paypal....
DX aanbieding..quote:50% OFF! You put exactly $100 in your cart, we pay $50!
Bedanktquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.
Verdere sites voor tracking kun je terugvinden in de OpeningsPost (OP), in de spoiler 'Tracksites'.
Jah, ik leg het altijd uit aan andere mensen die men laptop eens gebruiken ;P.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Je weet, als in 'bang for buck'... mja, dat helpt misschien ook niet echt hè...
En 'good' zijn ze ook. Bestel er altijd wel met goed vertrouwen. Top.
Voornamelijk ook omdat ze het op R/C en op smartphone-gebied goed opnemen. Erg allround die store.
Nog even wachten zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is weer eens zo ver.... De dollar staat ook maar even redelijk goed, en ik weet nu al niet meer wat er allemaal onderweg is....![]()
Er was ooit eens iemand die Go2tao.com wou proberen...
Is er ooit nog iets van hem vernomen...![]()
Ze doen ook kopen van Amazon etcquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
budybuy.com
Spotgoedkoop... 5% servicefee, 4% paypal charge, doen zelfs aan ocean shipping en hebben super goede voorwaarden...
Maar enkel via een mailadres bestellen......![]()
Zou ie de nieuwe Jack Peng zijn..?![]()
Ik ga het maar even uitvinden denk ik....
Inderdaad, eerste wat ik deed ,;P.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze doen ook kopen van Amazon etc![]()
Bookmark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |