http://www.buyincoins.com(...)or-product-1875.htmlquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren mijn RJ45 tang binnen gekregen, van de week maar een voorraadje RJ45-plugs bestellen.
Meteen even gebruikt, stevige tang!
hier nog steeds niet apply-en lukt nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef nodig het volgende:
Iemand der al doorheen gekomen of iets dergelijks? Duurt dit keer wel erg lang.
quote:
Linkje van de tangquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:29 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren mijn RJ45 tang binnen gekregen, van de week maar een voorraadje RJ45-plugs bestellen.
Meteen even gebruikt, stevige tang!
Precies!quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)or-product-1875.html
http://www.buyincoins.com(...)lan-product-707.html
Heb je meteen een jaarvoorraad
http://www.ebay.nl/itm/121041969609quote:
Briljant inderdaad, de online tracker zegt nog steeds departure from outward, track pack appje zegt dat ie in Amsterdam is, arrival inward office.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja hoorkan zo een dag of 10 duren (ook bij normale drukte) of soms langer.
De tracking moet je je ook niet te veel van aantrekken. Had een pakketje wat tot gisteren nog op depature stond, krijg ik een update waaruit blijkt het dat hij de 23e al in Nederland was.
App voor elke Chinashopping addict: Track pack
Die app update een aantal keer per dag dat is het grootste voordeel. Als de tracking het een keer goed doet heb je meteen een recente updatequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
Briljant inderdaad, de online tracker zegt nog steeds departure from outward, track pack appje zegt dat ie in Amsterdam is, arrival inward office.
Thanks voor de tip!
Niet inloggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef jonasr het volgende:
Nog iemand hier met korting codes voor BIC?
Kan weer geen recommender ingeven
11 dollar korting?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:08 schreef shiznuts het volgende:
You're probably doing it wrong.
Je kunt geen recommender ingeven als coupon-code (oranje).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zorg ervoor dat je de recommender blauw omlijst ingeeft, zoals hier:
[ afbeelding ]
Zo dom kun je toch niet zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:58 schreef pazara het volgende:
[..]
11 dollar korting?![]()
ik ga hem gebruiken
Ik zeg altijd 'Es gibt Leute, und dann gibt es Leute!' (en: 'Es gibt Tagen, und dann gibt es Tagen!').quote:
Niet inloggen is dus de oplossingquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:58 schreef pazara het volgende:
11 dollar korting?
ik ga hem gebruiken
Andere email gebruiken of je cookies verwijderen....quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:52 schreef nsuro80 het volgende:
Eindelijk wat kunnen bestellen op de falende BIC site... gaat de recommender korting er na de paypal pagina weer af... was niet ingelogd, maar BIC herkend m'n mail adres waarschijnlijk? Nog nooit eerder gebruikt overigens. Iemand soelaas?
Dat ze eens terug een 7% coupon invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, was ik vergeten, laatst hadden ze de Y3000 cam nog eens als goede aanbieding bij BIC, die had ik toen besteld (why not, was extra cheap, 22 usd ofzo), wilde toen de Paypal Express checkout eens proberen, na recommenderkorting, dan pakt 'ie de korting inderdaad niet omdat die accounts dezelfde e-mailadres hebben.
Wel is er de Gmail-truc. Bij Gmail kun je probleemloos willekeurig tussen je username een punt zetten ( username@gmail -> us.ername@gmail , etc) en dan komt het gewoon bij je normale e-mailadres terecht, maar is het toch een nieuwe unieke e-mailadres voor een systeem zoals dat van BIC. Dan moet je een nieuw account gebruiken en dan neemt 'ie wel de recommenderkorting van een adres als het goed is. Of ze weten die truc nu ook wel en checken gewoon je Paypal-account.
Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef Thas het volgende:
Niemand die weet wat je met een RX..........DE tracking code van Zarmark moet? Ik wil het wel vragen aan ze maar ja, enkel 's nachts zijn ze natuurlijk online gezien tijdzone..
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html
Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
21-12 is al geweest hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:57 schreef bokkepoot het volgende:
Gewoon omdat het kan
http://lightake.com/detai(...)Blanket_Silver-42996
ik kan het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen, geheugen niet uit china halenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef IssueKind het volgende:
Kleine vraag over SD-kaartjes zoals deze: http://www.tinydeal.com/4-gb-tf-memory-card-p-11238.html
Tot in hoeverre zijn dit soort kaartjes te vertrouwen? Ze zien er exact zo uit als het kaartje dat op dit moment in mijn telefoon hangt..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Daar zou ik geen geld aan uitgeven. Niet besparen op geheugenkaartjes, tenzij je graag corrupte kaartjes wilt hebben, of kaartjes met een brakke transferrate of kaartjes die maar 512MB hebben en gereflashed zijn naar 32GB ofzo.Niet dat Chinees spul meteen gaar moet zijn, maar 9/10 keer wel.
Koop gewoon een SanDisk of Samsung ofzo in Nederland/Europa. Dat gaat je echt geen rib uit je lijf kosten, maar heb je wel oerdegelijk spul dat weer, shockray proof is enzo, niet 1-2-3 corrupt raakt en je naar je foto's/documenten kunt fluiten en waar je wel gewoon lange garantie op hebt.
Ik vraag me af of het überhaupt wel werktquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
21-12 is al geweest hoor.En moet dat geen aluhoedje zijn i.p.v. deken?
Lijkt trouwens alsof 'ie het gebruikt als privacyscherm/portable toilet.
Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt
Nee ik ben altijd wel van de flauwe kado's en met die meuk uit china kun je altijd lachen voor een klein prijsje
Het gaat toch om het idee, ding beland toch zo in de vuilnisbakquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een rol alufolie nemen..?![]()
Btw nog steeds opzoek naar een Taobao agent waar ik met paypal kan betalen en die niet, of, veel commissie, of veel verzendkosten vraagt...
Dus eigenlijk wil ik gewoon Mistertao terug naar paypal....
DX aanbieding..quote:50% OFF! You put exactly $100 in your cart, we pay $50!
Bedanktquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatste tijd komt het voor dat webshops met o.a. Deutsche Post en Swiss Post e.d. versturen. DE slaat natuurlijk op Duits -> Deutsche Post: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html . Probeer dat eens.
Verdere sites voor tracking kun je terugvinden in de OpeningsPost (OP), in de spoiler 'Tracksites'.
Jah, ik leg het altijd uit aan andere mensen die men laptop eens gebruiken ;P.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Je weet, als in 'bang for buck'... mja, dat helpt misschien ook niet echt hè...
En 'good' zijn ze ook. Bestel er altijd wel met goed vertrouwen. Top.
Voornamelijk ook omdat ze het op R/C en op smartphone-gebied goed opnemen. Erg allround die store.
Nog even wachten zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is weer eens zo ver.... De dollar staat ook maar even redelijk goed, en ik weet nu al niet meer wat er allemaal onderweg is....![]()
Er was ooit eens iemand die Go2tao.com wou proberen...
Is er ooit nog iets van hem vernomen...![]()
Ze doen ook kopen van Amazon etcquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
budybuy.com
Spotgoedkoop... 5% servicefee, 4% paypal charge, doen zelfs aan ocean shipping en hebben super goede voorwaarden...
Maar enkel via een mailadres bestellen......![]()
Zou ie de nieuwe Jack Peng zijn..?![]()
Ik ga het maar even uitvinden denk ik....
Inderdaad, eerste wat ik deed ,;P.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze doen ook kopen van Amazon etc![]()
Bookmark
WIFI en hd streaming is geen goede combi.. hoe goed je signaal en bandbreedte dan ook mag zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
TE VEEL KEUS!!!!
http://dx.com/c/consumer-(...)droid-hd-players-191
Ik zoek een Android speler. Ik wil streaming HD afspelen en moet dus een extreem goede Wifi aan boord hebben. Tips?
Ach, dat is eigenlijk best wel onzin. Met mijn LG mediaspeler is het geen enkel probleem om 1080p full-HD te streamen vanaf mijn laptop via de router. Werkt als een trein hier, nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
WIFI en hd streaming is geen goede combi.. hoe goed je signaal en bandbreedte dan ook mag zijnvaak te storings gevoelig etc..
Probleem is dat ik op de plek waar ik hem wil gebruiken geen ethernet-kabel heb liggen en het nogal een klotewerk is om dat daar wel te krijgen. Vandaar de zoektocht naar een goede Wifi.quote:Zorg gewoon voor een kastje met een ethernetaansluiting, dacht dat die Neo X5 ofzo wel een hele mooie was, en dat iemand hier uit dit topic hem had genomen..
Zit dan ook spdif op etc..
Heet dat geen Deutsche pakket dienst..?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
DPD (Dynamic Parcel Distribution) is niet de Deutsche Post, vriend.
Dpd rijd wel in NL..quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:15 schreef davedavy het volgende:
Ah, die rijden volgens mij niet in NL dus zal het wel met PostNL komen
[ afbeelding ]
Ik dacht dat DPd (Deutsche Post), gewoon de internationale dienst wasNet zoals DHL van Deutsche Post is.
Daar is een topic voor hè...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
TE VEEL KEUS!!!!
http://dx.com/c/consumer-(...)droid-hd-players-191
Ik zoek een Android speler. Ik wil streaming HD afspelen en moet dus een extreem goede Wifi aan boord hebben. Tips?
Kweenie, heb je m'n sig gelezen? 'If something's too good to be true, it usually is'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze doen ook kopen van Amazon etc![]()
Bookmark
Zoveel keuze bij BG, je kunt zelfs tussen verschillende prijzen kiezen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:01 schreef jonasr het volgende:
Bij "Banggood" zijn ze nog niet wakker...
http://www.banggood.com/W(...)Perfume-p-42897.html
4$30.
Staat als new arrival plots;
http://www.banggood.com/W(...)nd-Home-p-60656.html
$5 :^)
Dit is echt te gek voor woorden xD.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoveel keuze bij BG, je kunt zelfs tussen verschillende prijzen kiezen.
Mis ik iets, of zit er tussen maandag en woensdag, nog een dag genaamd: Dinsdagquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:22 schreef Fendy het volgende:
Grom ze zijn gisteren met mijn pakketje langsgeweest, nu kan ik hem "de eerstvolgende werkdag na 13:00 uur" ophalen. Dat is woensdag pas...maandag is de boel hier dicht
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mis ik iets, of zit er tussen maandag en woensdag, nog een dag genaamd: Dinsdag
waarop je hem kunt ophalen?
nevermind, vergeet de feestdagen..
Hoe lang duurt het voor die pruttel aankomt? Ik heb afgelopen donderdag wat besteld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:33 schreef RetRy32 het volgende:
Foutieve levering bij DX...
Ik had Real M. shirt bestelt...
Krijg ik een aansteker en een Media Player!
Paar 3D filmpjes geprobeerd, werkt naisce :3
11 - 30 dagenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor die pruttel aankomt? Ik heb afgelopen donderdag wat besteld.
Ja ik las het inderdaad al in de OPquote:
Goochelaar, ik kom er nog niet doorquote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef dj_ko het volgende:
jaah ik heb de korting!!! alleen als ik nu op betalen klik moet ik weer koffie gaan halen... grrrrrrr
Muhahahaha:quote:
1. is het echt waar?quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Muhahahaha:
Your payment is received successfully. We will get down to fulfill your order as soon as possible.
Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)quote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
1. is het echt waar?
2. Welke browser?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan had ik dus dikke mazzel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..quote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)
Heb overigens hetzelfde besteld als bokkepoot:
[..]
1 tabblad ja, wel op 2 verschillende pc's....quote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:
[..]
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..
Weet niet of dat me nou juist tegenwerkt of niet..
@nodig, same here.. het is gewoon echt een kwestie van mazzel denk ik.
Ik heb ook met 10 tabbladen gezeten maar nog nooit erdoorheenquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:
[..]
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..
Weet niet of dat me nou juist tegenwerkt of niet..
@nodig, same here.. het is gewoon echt een kwestie van mazzel denk ik.
IDD, valt me trouwens nog mee dat niet de complete DX site gewoon plat gaat.quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje hequote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
Mwahquote:Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje he
8mbit hier, effectief met utorrent max. 900-1000 kb.quote:
Bah vieze koffie.quote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
5 tabbladen hier, maar ik krijg alleen koffie van ze
ik zou zelf wel denken dat ze met 30 minuten ruim aan de 200 orders zitten...quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Bah vieze koffie.
Denk dat er sporadisch mensen door komen en misschien zitten ze nu alang aan de 200 maar is de server nog zo goed als plat.
had je anders verwacht eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef neo2000 het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax kut-actie. Evenals amazon met hun black friday deals die na 1 sec. niet meer beschikbaar zijn, en net als ibood met hun hunt bij sommige items. Is onderhand meer een loterij.
waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Jarretera het volgende:
Hierbij enkele <spam>'' van DealExtreme.
Hier some <spam> happening!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |