Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)quote:Op zondag 30 december 2012 00:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
1. is het echt waar?
2. Welke browser?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan had ik dus dikke mazzel gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..quote:Op zondag 30 december 2012 00:09 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Google chrome, en ik zat al 1 minuut voordat de coupon inging al de hele tijd de bon te apply-en (paar keer een timeout maar na de 3e keer kwam ik er door)
Heb overigens hetzelfde besteld als bokkepoot:
[..]
1 tabblad ja, wel op 2 verschillende pc's....quote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:
[..]
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..
Weet niet of dat me nou juist tegenwerkt of niet..
@nodig, same here.. het is gewoon echt een kwestie van mazzel denk ik.
Ik heb ook met 10 tabbladen gezeten maar nog nooit erdoorheenquote:Op zondag 30 december 2012 00:12 schreef yorkick het volgende:
[..]
Gewoon met 1 tabblad? Want ik zit constant 10 tabbladen te refreshen..
Weet niet of dat me nou juist tegenwerkt of niet..
@nodig, same here.. het is gewoon echt een kwestie van mazzel denk ik.
IDD, valt me trouwens nog mee dat niet de complete DX site gewoon plat gaat.quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje hequote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef yorkick het volgende:
Nouja in ieder gefeliciteerd, ben al blij dat het toch relatief aardig wat fokkers lukt. Lijkt me dat er heel wat mensen op de aardbol dit aan het proberen zijn.
Mwahquote:Op zondag 30 december 2012 00:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Fokkers hebben natuurlijk allemaal wel een glasvezelverbinding naar hun zolderkamertje he
8mbit hier, effectief met utorrent max. 900-1000 kb.quote:
Bah vieze koffie.quote:Op zondag 30 december 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
5 tabbladen hier, maar ik krijg alleen koffie van ze
ik zou zelf wel denken dat ze met 30 minuten ruim aan de 200 orders zitten...quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Bah vieze koffie.
Denk dat er sporadisch mensen door komen en misschien zitten ze nu alang aan de 200 maar is de server nog zo goed als plat.
had je anders verwacht eigenlijk?quote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef neo2000 het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax kut-actie. Evenals amazon met hun black friday deals die na 1 sec. niet meer beschikbaar zijn, en net als ibood met hun hunt bij sommige items. Is onderhand meer een loterij.
waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Jarretera het volgende:
Hierbij enkele <spam>'' van DealExtreme.
Hier some <spam> happening!
Omdat die spamhomo, die inmiddels gereport is, dat in elk topic doet.quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?
Hoi tof man!!quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Jarretera het volgende:
Hierbij enkele '-knip-'' van DealExtreme.
Dit is pas echt leuk:
some -knip- happening!

Totaal moet precies $100 zijnquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef thecuriousone het volgende:
ik begrijp er niets van. Heb ik de coupon van DX toegepast staan in m'n shopping cart. Moet ik 20 keer proberen om te betalen moet ik uiteindelijk toch $99.99 betalen!?
Wat doe ik verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |