Ow hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef neo2000 het volgende:
Shopping cart benaderen is nog niet het probleem, de coupon ge-applied krijgen is lastiger. En daarna de cart opnieuw geladen krijgen met werkende coupon.
Zo kijk ik ook altijd als ik bij dx op de site kom...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zonder make-up (en koffie)...
[ afbeelding ]
Als ze zo blijkt te kijken, gaat ze maar terug de zeecontainer in voor een enkeltje richting Shenzen Region.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zonder make-up (en koffie)...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Gelukt ja?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan had ik dus dikke mazzel gehad
Firefox en chrome tegelijkertijd laten requesten, Chrome kwam erdoor en firefox gaf aan dat ie al uitverkocht was..quote:Op donderdag 27 december 2012 18:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gelukt ja?Gefeli! Nog een bepaalde strategie gevolgd? Of ook gewoon continue een paar tabs open gehad en zitten f5'en als een mallen en hopen dat de coupon een keer geaccepteerd wordt?
De staatsloterij, als de normale belastingdienst nog niet genoeg heeft gepaktquote:Op donderdag 27 december 2012 18:36 schreef neo2000 het volgende:
Ah, sterk.Mjah, kwestie van geluk hebben denk ik. Vandaag ook 2 oudejaars loten gekocht. Dan daar maar mee winnen denk ik dan.
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geintje hoor, niet geprobeerd. [ afbeelding ]
Hoef niks van schijtDX te hebben.
Ja ach, 1 keer per jaar kopen we 2 loten. De rest van het jaar ben ik toch al donateur. En dit is de enige mogelijkheid om misschien een beetje geld terug te krijgen van die apen in Den Haag.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:40 schreef monkeybrain het volgende:
Na een avondje Chinees eten moet ik ook flink drukken maar dan heb ik wel resultaat
[..]
De staatsloterij, als de normale belastingdienst nog niet genoeg heeft gepakt
Jawelquote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geintje hoor, niet geprobeerd. [ afbeelding ]
Hoef niks van schijtDX te hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef bokkepoot het volgende:
Dan had ik dus dikke mazzel gehadNetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! ik doe morgen weer een poging
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Jep, daar werken ze mee.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef gogosweden het volgende:
werken die webshops eigenlijk met een prepaid creditcard?
Wil wat dingen op dx bestellen maar ben een beetje bang voor mijn echte CC gegevens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jep, daar werken ze mee.toffff !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Belgische keeper, moet je dan ook niet tegenzetten ;-) (of City gewoon te wisselvallig..)quote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Over geluk beproeven besproken, had gisteren echt pech.Onbegrijpelijk...
[ afbeelding ]
(Inleg: 50ct, mogelijke winst: iets van 74 euro)
En ik als Nler een mondje belgisch. Dat vinde gij toch van den zotte.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef mathske1 het volgende:
[..]
Belgische keeper, moet je dan ook niet tegenzetten ;-) (of City gewoon te wisselvallig..)
Excuses voor het offtopic gaan, hier ook niet gelukt. Had er een mk808 en andere zooi in mn karretje gelegd. (als Belg praat ik al best een aardig mondje Hollands!)
Wel meetellen geloof ik, anders staat je mandje niet op 100 dollar precies.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:28 schreef dj_ko het volgende:
Moet je trouwens voor de 50% korting actie van DX van tevoren de coupon invullen?
en je Registered Air Mail ## Package Tracking Service. van 1 cent moet je die meetellen of juist niet?
oke en die code voer je onderaan je mandje in bij Any Coupon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel meetellen geloof ik, anders staat je mandje niet op 100 dollar precies.
Jup, regel je mandje maar snel, over 2 minuten zal de site wel weer zo goed als plat zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:57 schreef dj_ko het volgende:
[..]
oke en die code voer je onderaan je mandje in bij Any Coupon?
ja ben al bezigquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup, regel je mandje maar snel, over 2 minuten zal de site wel weer zo goed als plat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |