Is DinoDirect niet wat voor jou?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef 3Dino het volgende:
Zojuist een interessante chatsessie gehad met de live-supportservice van DX![]()
Ze verwijzen me naar de lokale elektronicazaak om verder te kijken en hebben geen informatie over eventueel andere EU adapters en de afmeting van de 5V input poort/pin.
Nou ja, ik heb je posts meermaals gelezen en heb echt geen idee wat je bedoelt. Misschien is dan een plaatje/foto wel wat handiger voor de support van DX of zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef 3Dino het volgende:
Zojuist een interessante chatsessie gehad met de live-supportservice van DX![]()
Ze verwijzen me naar de lokale elektronicazaak om verder te kijken en hebben geen informatie over eventueel andere EU adapters en de afmeting van de 5V input poort/pin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je ff een plaatje hier neer zet, kunnen we zo zien wat je nodig hebt...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef 3Dino het volgende:
Ik denk dat het beste om te doen is wat Fendy zei, namelijk naar een winkel en in ieder geval de maten achterhalen. Daarna kan ik kijken of het hier te koop is en anders online verder zoeken. Bedankt voor het meedenken iedereen.
(ws is een andere kabel naar de adapter voldoende, maar dat kunnen we nu enkel gissen...)quote:![]()
Dus daar komen alle centdeals bij elkaar te staan..?
Een van de eerste hits, geen idee of hij past, maar dan heb je iig een richting.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef 3Dino het volgende:
Ik denk dat het beste om te doen is wat Fendy zei, namelijk naar een winkel en in ieder geval de maten achterhalen. Daarna kan ik kijken of het hier te koop is en anders online verder zoeken. Bedankt voor het meedenken iedereen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Zolderkamer het volgende:
Als je ff een plaatje hier neer zet, kunnen we zo zien wat je nodig hebt...
(ws is een andere kabel naar de adapter voldoende, maar dat kunnen we nu enkel gissen...)
Ik weet niet wat de afmeting van de pin is, zou dus niet weten. Denk niet dat deze past, lijkt groter dan wat ik heb.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
Een van de eerste hits, geen idee of hij past, maar dan heb je iig een richting.
http://www.onlinecamerashop.nl/voeding-adapter-5vdc-2a.html
En nee, het is geen spam.
Met deze is je probleem ook opgelost en veranderd niet de vorm van een adapter als hij erop zit.. (zelfde grootte als eu)quote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef 3Dino het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/F0lBC.jpg
http://i.imgur.com/f934Z.jpg
[..]
Ik weet niet wat de afmeting van de pin is, zou dus niet weten. Denk niet dat deze past, lijkt groter dan wat ik heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alle laptop adapters hebben dezelfde maat aansluiting (die ronde) dus dat kan bijna niet missen..
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 27-12-2012 17:43:03 ]
no prob, was zelf te lui daarvoor, bedanktquote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Fendy het volgende:
Ik heb je plaatje effe tussen tags gezet zodat ie zichtbaar is
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Met deze is je probleem ook opgelost en veranderd niet de vorm van een adapter als hij erop zit.. (zelfde grootte als eu)
Met een drupje lijm eraan blijft hij ook aan de adapter zitten als je hem uit het stopcontact haalt..
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het om een andere adapter ging (eentje met 2 kabels)Ja dit is dus het 'tussenstukje' wat ik bedoel. Ik had er dus een, die is dus kapot. Ik weet niet of de adapter die er op dat moment natuurlijk ook aan vast zat, ook kapot is. Op zich kost zoiets 70 cent ofzo op DX, maar heb er vrij weinig aan als mn adapter ook kapot is gegaan. Het leek mij het mooist om direct een adapter te fixen die dezelfde output heeft als wat ik nu heb, maar dan voor een Europees stopcontact.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alle laptop adapters hebben dezelfde maat aansluiting (die ronde) dus dat kan bijna niet missen..
Nou wat betreft die laptopadapters.. Ze hebben vaak toch andere aansluitingen. We hebben hier thuis 3 verschillende, en geen van die aansluitingen lijkt op die van de netbook.
Die ronde zijn meestal in 2 maten... is mijn ervaringquote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Ja dit is dus het 'tussenstukje' wat ik bedoel. Ik had er dus een, die is dus kapot. Ik weet niet of de adapter die er op dat moment natuurlijk ook aan vast zat, ook kapot is. Op zich kost zoiets 70 cent ofzo op DX, maar heb er vrij weinig aan als mn adapter ook kapot is gegaan. Het leek mij het mooist om direct een adapter te fixen die dezelfde output heeft als wat ik nu heb, maar dan voor een Europees stopcontact.
Nou wat betreft die laptopadapters.. Ze hebben vaak toch andere aansluitingen. We hebben hier thuis 3 verschillende, en geen van die aansluitingen lijkt op die van de netbook.
Punten waar je daadwerkelijk iets mee kan is altijd leuk....quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef AnimeFan het volgende:
Enig idee wat ik met 2000 punten op Prizerebel.com kan doen?
Ze hebben Amazon.com/Amazon.co.uk/Ebay gift cards en nog meer zooi.
Dus ik zou $20 aan gift cards kunnen nemen..
Is dat nuttig?
Ik probeerde via hun bij buyincoins te kopen maar dat wilden ze niet
I feel the same way, zeker als je bedenkt dat het zeker een jaar geleden is dat ik uberhaubt iets besteld heb bij DX, als het zelfs niet langer is.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
Zo zielig dat ik op de knopjes zit te drukken voor zo'n fooitje
Zonder make-up (en koffie)...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:14 schreef neo2000 het volgende:
Als ze ter compensatie die chinese chick meeleveren uit je plaatje, dan maakt dat nog e.e.a. goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |