Omdat die spamhomo, die inmiddels gereport is, dat in elk topic doet.quote:Op zondag 30 december 2012 00:36 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
waarom post je niet gewoon links direct ipv spammen voor je eigen referrals?
Hoi tof man!!quote:Op zondag 30 december 2012 00:33 schreef Jarretera het volgende:
Hierbij enkele '-knip-'' van DealExtreme.
Dit is pas echt leuk:
some -knip- happening!

Totaal moet precies $100 zijnquote:Op zondag 30 december 2012 00:44 schreef thecuriousone het volgende:
ik begrijp er niets van. Heb ik de coupon van DX toegepast staan in m'n shopping cart. Moet ik 20 keer proberen om te betalen moet ik uiteindelijk toch $99.99 betalen!?
Wat doe ik verkeerd?
quote:Your coupon code has already been successfully used for this round, thank you for your participation.
nope, staat er niet tussenquote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef nodig het volgende:
Misschien onder orders bij niet betaald ofzo?
Er komen toch elke dag wel een paar Nederlanders door heenquote:Op zondag 30 december 2012 00:32 schreef neo2000 het volgende:
Eigenlijk best een anticlimax kut-actie. Evenals amazon met hun black friday deals die na 1 sec. niet meer beschikbaar zijn, en net als ibood met hun hunt bij sommige items. Is onderhand meer een loterij.
Mooiste ervan is dat op een gegeven moment je winkelwagentje helemaal niet meer laadt, dus de melding dat 200 keer korting gegeven is, mis je dan dus ook.
Schijnen best leuke dingetjes te zijnquote:Op zondag 30 december 2012 11:34 schreef Bartje1981 het volgende:
Zojuist bij BuyinCoins een Wireless-N Wifi Repeater 802.11N besteld. Korting erbij van een recommander, en gaan. Benieuwd naar de kwaliteit. Eens zien of ik nu wel bereik kan krijgen in de slaapkamer met mn tablet en ook meteen het signaal op zolder kan versterken.
Jep, maar de echte koopjes op Amazon waren direct sold out. Naderhand gaf Amazon ook toe dat bij sommige items hun verkoopsysteem ook faalde. Springt direct de teller op sold out ipv selling of waitlist. True storyquote:Op zondag 30 december 2012 11:58 schreef RobertNL het volgende:
Op Amazon kon heb ik overigens alle items die ik eventueel zou willen wel kunnen bestellen (wait list)
Actie is voorbijquote:Op zondag 30 december 2012 13:48 schreef Coenehv het volgende:
Heeft iemand een link van die pagina van DX van die 50%. Ik kan hem niet meer vinden.
Loopt vandaag en morgen nog. (als je er tenminste doorkomt...)quote:
Die zocht ik! Dankje!quote:Op zondag 30 december 2012 14:19 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Loopt vandaag en morgen nog. (als je er tenminste doorkomt...)
http://e.dx.com/collectio(...)ampaign=halfdiscount
Wordt iets lastiger omdat de antennes intern in de Horizon TV box zitten. Dus hoop met de extender het op te lossenquote:Op zondag 30 december 2012 11:58 schreef RobertNL het volgende:
Schijnen best leuke dingetjes te zijnAnders kan je altijd nog overwegen om deze te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |