www.banggood.com ofzo toch, jonguh. Je hebt toch gewoon www.chinaprices.us en de OpeningsPost (OP) met verschillende stores, daarmee cover je zo een 'ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen' en dan heb je nog niet eens Aliexpress, DHGate, Taobao en eBay verkend...quote:Op maandag 31 december 2012 03:40 schreef LompeWorst het volgende:
Ik kijk hier af en toe, en krijg steeds meer mee dat mensen niet meer bij DX.com kijken.
Ik zie vaak BiC voorbij komen, maar ik kan daar echt alleen maar elektronische artikelen vinden..
Welke webshops hebben nog meer zo ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen?
haha ik wou precies het zelfde melden..quote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef Marco001 het volgende:
Jeey, het 1 cent zaklampje is er.
Alleen nogal paarsig licht maar ach..
Daarom, lekker handig voor tijdens werk vannacht..quote:Op maandag 31 december 2012 13:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha ik wou precies het zelfde melden..
vandaag binnen, en enorm paars licht
maar toch leuk voor 1 cent haha
waarom word er eigenlijk niet meer op dx.com gekocht?quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
www.banggood.com ofzo toch, jonguh. Je hebt toch gewoon www.chinaprices.us en de OpeningsPost (OP) met verschillende stores, daarmee cover je zo een 'ontiegelijke grote verscheidenheid aan artikelen' en dan heb je nog niet eens Aliexpress, DHGate, Taobao en eBay verkend...
Meestal duurder, en langzamer..quote:Op maandag 31 december 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom word er eigenlijk niet meer op dx.com gekocht?
achso achsoquote:Op maandag 31 december 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Meestal duurder, en langzamer..
dude dat zei ik al een paar dagen terugquote:Op maandag 31 december 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom word er eigenlijk niet meer op dx.com gekocht?
maar jij bent 14quote:Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dude dat zei ik al een paar dagen terug
*15, en ik heb vaker van DX besteld. Ik zit ook langer in dit topic, ik weet wat er mis is met DXquote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar jij bent 14
anyway, ben je op skype? dan ga ik ff met je socializen, zit toch te schijten ONZ / gr gr van de pot
Bobber is back!quote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
*15, en ik heb vaker van DX besteld. Ik zit ook langer in dit topic, ik weet wat er mis is met DX
Ben al op skype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 23:07 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Bobber is back!
Nou ja ik ben eigenlijk terug om het zo te zeggen, ik keek nooit meer in dit topic iig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik nu vooral eBay, maar moet nog steeds geld op mn Paypal zetten.. Kut luiheid
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
met een goeie dollar!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:28 schreef davedavy het volgende:
Happy New Year! Hopelijk word 2013 een geweldig China Shop jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |