Lampje van Ultraok binnen..!
Op de 21e besteld, en nu in de bus, vind ik redelijk snel, met de feestdagen ertussen..
De lamp geeft echt een bak licht, al is het niet de meest felle versie, (maar dan zou je met 1 AA batterij erg kort doen)
Het aantal genoemde lumen is tot 300.. je moet echter wel een hele goede batterij hebben wil je dat kunnen halen..
Hij komt met het schroefdraad netjes ingevet, O-ringen aan de voor- en achterkant, en het merk staat er ook daadwerkelijk opgedrukt: Ultraok zs-2
Het is een stuk steviger lampje dan de Saik sa-15 (de wand is veel dikker) en komt meer solide over, al heeft hij net als de Saik, ook een plastic lens ipv glas, en bezit ook een Cree Q5 led.
Hij heeft zoom, door de voorkant naar voor of achter te bewegen (schuiven niet draaien) en een klik aan, klik uit knop op de achterkant..
Ze zijn ook in 3 en 5 en 7? mode, en ook met andere led types (t6 en u2) te koop, maar pin me er niet op vast..
Wat wel grappig is: de spot is vierkant (is de vorm van de led) en in wash is hij gewoon rond..
Hij is qua lengte zo groot als een aansteker dus past prima in je broekzak
Voor ongeveer ¤5,- kun je hem eigenlijk niet laten liggen..
Deze lamp bewijst dat ze in China echt wel weten wat kwaliteit is.. (ik heb ook een dure Surefire, en heb tientallen Maglites versleten)
Hij komt dus van
Ebay, maar
Ultraok is ook een onlineshop, en op de envelop staat
Enjoydeal.com, dus waar ie nu vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk..
Edit: Nog een gezond en gelukkig 2013 iedereen..!
[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 02-01-2013 16:59:06 ]