Ik hoef niet om 6.45u op deze keer, dus zal wat langer blijven hangenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze nacht skip ik trouwens ook nog. Vanaf morgen ga ik voorzichtig naar de graveyard schuiven.
Ik hoef morgen inderdaad niet om 6.45 op. In plaats daarvan moet ik om 6.15 op.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoef niet om 6.45u op deze keer, dus zal wat langer blijven hangen.
Ik heb er voor gezorgd dat ik morgen niet naar school hoef. Dus dat komt ook mooi uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoef niet om 6.45u op deze keer, dus zal wat langer blijven hangen.
Pinhoquote:Op woensdag 19 december 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nog gelukt met je presentatie, Pino?
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef morgen inderdaad niet om 6.45 op. In plaats daarvan moet ik om 6.15 op.
Jep, ging wel lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nog gelukt met je presentatie, Pino?
Mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat is minder
[..]
Jep, ging wel lekker.
Nederlandquote:
Haha homo.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Gerard jij bent wel lekker maar Giel en Timur niet.
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:26 schreef Pino112 het volgende:
Laura Jansen bij de Eindshow![]()
.
http://seriousrequest.3fm(...)serious-request-2012
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die juist geen hekel heeft aan Giel?
Ceetje!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Meest vreselijke nummer van het moment met het meest verschrikkelijke accent.
!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
zeg zeg zeg!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Nietusquote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Gemist!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ceetje!
Fix You nog meegekregen vanmiddag?
Ja! Ik stond net wat banieren uit te pakken op m'n werk, ik weet het moment nog goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ceetje!
Fix You nog meegekregen vanmiddag?
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.quote:
uhuhquote:Op woensdag 19 december 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.
Nee, want dan is het dus juist gepushed. Duhquote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef miieejj het volgende:
waarom laat gerard niks weten wat ie wil als anthem.. gewoon zeggen op de radio en iedereen gaat het aanvragen..
Why so serious.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.
Had jij niet eerst een andere UI?quote:
Ik denk dat dat de afgelpen jaren juist het probleem van het anthem was. Te weinig spontaan ontstaan. Alhoewel ik me bij de kraaien ook niet kan voorstellen dat de dj's, buiten Giel, het zo geweldig vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef miieejj het volgende:
waarom laat gerard niks weten wat ie wil als anthem.. gewoon zeggen op de radio en iedereen gaat het aanvragen..
joa.. maar vond 'm te roze..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een andere UI?
Ik herkende je niet meerquote:
gerard vind 'm niks volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de afgelpen jaren juist het probleem van het anthem was. Te weinig spontaan ontstaan. Alhoewel ik me bij de kraaien ook niet kan voorstellen dat de dj's, buiten Giel, het zo geweldig vinden.
Welke FM probeer je?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom doet mijn radio het niet goed op 3fmhij pakt 'm gewoon niet >>
pino je bent weer lekker bezig..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bij 538 in de avond.
96.8, 97.1 en 90.9quote:
Nee denk ik ook niet maar Gerard is beter in liegen/sociaal doen.. dat merk je vooral in de graveyard shiift met dronken mensenquote:
Gelukkig niet. Ben er ook niet kapot van. Komt nog wel iets anders denk ikquote:
ja hoe heet die ene plaat waar ook frans in gezongen word.. die is ook leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ben er ook niet kapot van. Komt nog wel iets anders denk ik.
Ik wil jullie bij deze laten weten de complete nacht met Bauer te hebben opgenomen op mijn harddisk, kijken of ik deze in een bestofjasje op YouTube kan pleuren.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen werd er nog niet gefilmd helaas. Het eerste/laatste van Frans Bauer waar beeld van is , is de Veiling en de gesloopte deur...
Dat is toch voor het noorden?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er!
[..]
Ik wil jullie bij deze laten weten de complete nacht met Bauer te hebben opgenomen op mijn harddisk, kijken of ik deze in een bestofjasje op YouTube kan pleuren.
Hier doet ie het wel ja, weet niet waar je zitquote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch voor het noorden?
En ik hoor tussendoor M83Hulde
Zal ik wel allemaal op DVD moeten branden eerst, maar dat zal geen grote problemen opleveren me dunktquote:
Eindhoven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier doet ie het wel ja, weet niet waar je zit. 96.2 werkt ook volgens mij.
M83 is pop ja? Wist ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
Kan je je eigen plaatjes aanvragen, hoor je nog alleen maar non-stop pop. Hoe kan dat dan
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je de komende uren te kijken?
Fransenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is M quatre-vingt trois, niet M eightythree.
Nee zomaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hoezo?![]()
Zit op m'n werk als enige late dienst (waar er normaal gesproken 3 zijn), dus heb de avond van m'n leven hier![]()
Nu even snel een magetronmaaltijd naar binnen gooien
Oh, ik had een heel uitgebreid verhaal verwachtquote:
Ja als je een poos achter elkaar TV kan kijken ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik had een heel uitgebreid verhaal verwacht
Ja, en nu word ik nieuwsgierig!!1quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja als je een poos achter elkaar TV kan kijken ja.
quote:
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
uitgaven zullen ook wel weer zijn gestegen, dus is ook wel nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Om te haten, maar stiekem vindt ie het wel leukquote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.
Zal er wel weer overheen gaan maar het moet natuurlijk wel tot het eind spannend blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Of je nou 3 euro levert of 75.000, dat moet geen donder uit maken.
Wel eens ja. Er was ooit ook iemand die voor 5000 euro My Heart Will Go On had aangevraagd, ook niet gedraaid. Kinderachtig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
Dus 65000 van honderden mensen tegelijk is belangrijker dan het meisje van 5 jaar dat haar spaarpot leegt en 4 euro komt brengen? Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.
Ach die bedrijven komen daar gewoon voor promotie. Echt niet om dat nummertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
nee, daarmee haal je direct alle kleine beetjes weg die dit idee nog een beetje leuk maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.
Er wordt vooraf al gezegd dat het niet allemaal gedraaid kan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wel eens ja. Er was ooit ook iemand die voor 5000 euro My Heart Will Go On had aangevraagd, ook niet gedraaid. Kinderachtig.
Hij heeft de naam Vredestein ook 20 keer genoemdquote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die bedrijven komen daar gewoon voor promotie. Echt niet om dat nummertje.
Dacht het wel, niemand wordt blij van Justin Bieber dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus 65000 van honderden mensen tegelijk is belangrijker dan het meisje van 5 jaar dat haar spaarpot leegt en 4 euro komt brengen? Dacht het niet.
Kwart over half 8.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe laat wordt ook alweer elke dag de tussenstand bekendgemaakt?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe laat wordt ook alweer elke dag de tussenstand bekendgemaakt?
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht het wel, niemand wordt blij van Justin Bieber dus.
Tevens is het mimimum bedrag 10euro, waar ik gister al over klaagde dus het kleine meisje heeft pech.
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?quote:
Ze mogen het van mij alleen wat meer willekeurig doen. Nu krijg je alsnog top 40 te horen, al dan niet van vroeger.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er wordt vooraf al gezegd dat het niet allemaal gedraaid kan worden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?
Daar is toch ook niets geks aan? Dit heb ik bijvoorbeeld al een jaar niet meer gehoord...quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze mogen het van mij alleen wat meer willekeurig doen. Nu krijg je alsnog top 40 te horen, al dan niet van vroeger.
Graag 95% van het bedrag. Onderwijs in Nederland gaat hard achteruit dat zie je wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?
Het is wel vermakelijk om op de achtergrond aan te hebben. Maar dat gemaakte meeleven met het zogenaamde goede doel kan mij gestolen worden. Deze actie gaat al jarenlang niet meer om het goede doel.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.
Dat is toch ook een knallerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat het Darude Sandstorm was
Ja shit goed idee om ff nu te luisterenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat het Darude Sandstorm was
Ja true, deed me een beetje aan deze parodie denkenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij heeft de naam Vredestein ook 20 keer genoemd
Dat is het zelfs vanaf het begin niet. Het is puur in het leven geroepen omdat 3FM terrein verloor op Radio 2 door de Top 2000. Dus waarom nu ineens dan? Wordt het te groot?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk om op de achtergrond aan te hebben. Maar dat gemaakte meeleven met het zogenaamde goede doel kan mij gestolen worden. Deze actie gaat al jarenlang niet meer om het goede doel.
Memmery? Is dat met memmen?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:50 schreef henkde_j het volgende:
Rob gaat lekker memmery spelen met de kinderen
Nee, met Friese moedertjesquote:
jawel, dat betekent dat er een selectie is op gekozen nummers. Als ik graag geld wil geven voor The Beatles Octopus Garden wil ik in ieder geval even veel kans hebben om gedraaid te worden als iemand die Call Me Maybe aanvraagtquote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar is toch ook niets geks aan? Dit heb ik bijvoorbeeld al een jaar niet meer gehoord...
Mag niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Stenders is zo'n baas waarom zit hij niet in het huis
Eensquote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Mag niet van Pownedquote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Ties02 het volgende:
samen met Fred en Jelmerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Qunix het volgende:
Rob moet gewoon weer het huis in. Fuck PowNed!
het is inderdaad veel eigen gegeil. En het 300 keer per uur vragen voor meer geld stoort me ook wel, draai dan in ieder geval meer muziek.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk om op de achtergrond aan te hebben. Maar dat gemaakte meeleven met het zogenaamde goede doel kan mij gestolen worden. Deze actie gaat al jarenlang niet meer om het goede doel.
Wellicht. In het begin was het natuurlijk allemaal wat kleinschaliger. en vooral spontaner heb ik het idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het zelfs vanaf het begin niet. Het is puur in het leven geroepen omdat 3FM terrein verloor op Radio 2 door de Top 2000. Dus waarom nu ineens dan? Wordt het te groot?
Hij is toch de radiobaas van Pownedquote:
Dat snap jij niet, als niet-Friesquote:
Ja en ik wil dat er weer een beperking op het aantal buitenlanders bij een voetbalclub komt. En dat de Champions League weer voor enkel kampioenen wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel, dat betekent dat er een selectie is op gekozen nummers. Als ik graag geld wil geven voor The Beatles Octopus Garden wil ik in ieder geval even veel kans hebben om gedraaid te worden als iemand die Call Me Maybe aanvraagt
Komt nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en nu word ik nieuwsgierig!!1![]()
Verdomme!
Heb familie in het Kameleondorp wonen, dus dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat snap jij niet, als niet-Fries
Nee, niet wellicht. Feit.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht. In het begin was het natuurlijk allemaal wat kleinschaliger. en vooral spontaner heb ik het idee.
Terherne toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb familie in het Kameleondorp wonen, dus dat weet ik wel hoor
wat wil je hier mee zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en ik wil dat er weer een beperking op het aantal buitenlanders bij een voetbalclub komt. En dat de Champions League weer voor enkel kampioenen wordt.
Dat wat jij wil niet haalbaar en niet realistisch is.quote:
dat is erg jammer, daar was plaatjes aanvragen op deze manier toch erg geschikt voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wat jij wil niet haalbaar en niet realistisch is.
Ik snap best dat je het wil, maar daarvoor is dus die lijst die ze na SR12 gaan uitzenden. Vind ik wel een mooie oplossing.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is erg jammer, daar was plaatjes aanvragen op deze manier toch erg geschikt voor.
Is het iets leuks?quote:
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het iets leuks?![]()
*voelt zich net een kind dat op zoek gaat naar een Sinterklaascadeautje*
Gok van wel, weet het nog niet zekerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ben je er vannacht?
everything is gonna be allrightquote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
welk liedje werd voor bouncer gedraaid?
Feel the love van Rudimental?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
welk liedje werd voor bouncer gedraaid?
Succes nog even!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
Ik duik de chaos hier weer in, nog 2 uurtjes (als het goed is)
hoi! ik ben er nu even hoorquote:
en je denkt dat die van mij kans maakt? ik vind em vet, dat zeker, maar de rest van Fok!....quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pssst doucheradio winnen?
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Ohquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! ik ben er nu even hoorga zo gamen en nog een filmpje doen en dan zien we vannacht wel weer verder. ben op de 1 of andere manier niet in zo'n SR-stemming
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je denkt dat die van mij kans maakt? ik vind em vet, dat zeker, maar de rest van Fok!....
geen idee iegenlijk. geen speciale reden. misschien moet het nog komen? ik merk het welquote:
ik heb me opgegeven! als ik win is alle eer voor jou...maar de prijs voor mijquote:
Mijn broek oo... Oh sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Symphonic het volgende:
He plein loopt weer aardig vol zo te zien
Eens!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
Topplaat dit van Coldplay. En ja ik ben serieus.
quote:
In Afrika.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat SR13 volgens jaar is met een actie tegen hondenpoep! dat er een middeltje bestaat waardoor onden niet meer op straat poepen.
in Afrika mogen ze wel poepen, daar kom ik toch zelden of nooitquote:
dit was een aflevering van geen ja en geen neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef elby1988 het volgende:
"inderdaad"."inderdaad". "inderdaad"."inderdaad"....
Vraag iets heel aparts aan danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk verschilt de playlist helemaal niet van een random dag op 3fm.
Stoute hont!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariahquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit, van de week zag ik het op tv bij Victoria;s Secrets fashionshow en vanmiddag WEER bij de finale van the VOice US... stom nummer.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee iegenlijk. geen speciale reden. misschien moet het nog komen? ik merk het wel
[..]
ik heb me opgegeven! als ik win is alle eer voor jou...maar de prijs voor mij
Dat welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariah
die mag ik dan wel graag horen, hoewel ze iets te vaak gedraaid is op de radioquote:
Fransie is met de deur uit huis gevallenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
is er vannacht trouwens nog iets bijzonders gebeurd?
Er is een FOK!er in beeld geweest met roze muts heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)woensdag-19-decemberquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!quote:
ja stom is dat. Ik had vorig jaar iets aangevraagd, werd ook niet gedraaid. Ik weet niet meer wat, ik denk Mud of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wordt je nummer niet helemaal gedraaid
Ijgenaarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!
Hontenbezitters met een zakje poep in de hand. Kom op zeg. Je gaat toch geen stront rapenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!
Ik vind het helemaal niksquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
De meningen zijn hier zeker ook verdeeld over De Kraaien? Ik vind het nou niet zo
mijn stiel is het ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
De meningen zijn hier zeker ook verdeeld over De Kraaien? Ik vind het nou niet zo
ik weet het nog nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
Dat is toch Moby?quote:
en omdat een hondenbezitter dus zo nodig een schijtende kwijlfabriek wil hebben moet ik met hondenstront onder mijn schoenen thuis komen? het was donker op straat en dan zie je niet alle stront liggen. en het lijkt mij dat overal straatverlichting de samenleving meer geld kost dan de kosten voor een schepje en plastic zakjes voor een hondeneigenaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hontenbezitters met een zakje poep in de hand. Kom op zeg. Je gaat toch geen stront rapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |