quote:
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
uitgaven zullen ook wel weer zijn gestegen, dus is ook wel nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Om te haten, maar stiekem vindt ie het wel leukquote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.
Zal er wel weer overheen gaan maar het moet natuurlijk wel tot het eind spannend blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Of je nou 3 euro levert of 75.000, dat moet geen donder uit maken.
Wel eens ja. Er was ooit ook iemand die voor 5000 euro My Heart Will Go On had aangevraagd, ook niet gedraaid. Kinderachtig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
Dus 65000 van honderden mensen tegelijk is belangrijker dan het meisje van 5 jaar dat haar spaarpot leegt en 4 euro komt brengen? Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.
Ach die bedrijven komen daar gewoon voor promotie. Echt niet om dat nummertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
nee, daarmee haal je direct alle kleine beetjes weg die dit idee nog een beetje leuk maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.
Er wordt vooraf al gezegd dat het niet allemaal gedraaid kan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wel eens ja. Er was ooit ook iemand die voor 5000 euro My Heart Will Go On had aangevraagd, ook niet gedraaid. Kinderachtig.
Hij heeft de naam Vredestein ook 20 keer genoemdquote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die bedrijven komen daar gewoon voor promotie. Echt niet om dat nummertje.
Dacht het wel, niemand wordt blij van Justin Bieber dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus 65000 van honderden mensen tegelijk is belangrijker dan het meisje van 5 jaar dat haar spaarpot leegt en 4 euro komt brengen? Dacht het niet.
Kwart over half 8.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe laat wordt ook alweer elke dag de tussenstand bekendgemaakt?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe laat wordt ook alweer elke dag de tussenstand bekendgemaakt?
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht het wel, niemand wordt blij van Justin Bieber dus.
Tevens is het mimimum bedrag 10euro, waar ik gister al over klaagde dus het kleine meisje heeft pech.
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?quote:
Ze mogen het van mij alleen wat meer willekeurig doen. Nu krijg je alsnog top 40 te horen, al dan niet van vroeger.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er wordt vooraf al gezegd dat het niet allemaal gedraaid kan worden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?
Daar is toch ook niets geks aan? Dit heb ik bijvoorbeeld al een jaar niet meer gehoord...quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze mogen het van mij alleen wat meer willekeurig doen. Nu krijg je alsnog top 40 te horen, al dan niet van vroeger.
Graag 95% van het bedrag. Onderwijs in Nederland gaat hard achteruit dat zie je wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel naar SR voor een cursus Nederlands?
Het is wel vermakelijk om op de achtergrond aan te hebben. Maar dat gemaakte meeleven met het zogenaamde goede doel kan mij gestolen worden. Deze actie gaat al jarenlang niet meer om het goede doel.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.
Dat is toch ook een knallerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat het Darude Sandstorm was
Ja shit goed idee om ff nu te luisterenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat het Darude Sandstorm was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |