Nee zomaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hoezo?![]()
Zit op m'n werk als enige late dienst (waar er normaal gesproken 3 zijn), dus heb de avond van m'n leven hier![]()
Nu even snel een magetronmaaltijd naar binnen gooien
Oh, ik had een heel uitgebreid verhaal verwachtquote:
Ja als je een poos achter elkaar TV kan kijken ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik had een heel uitgebreid verhaal verwacht
Ja, en nu word ik nieuwsgierig!!1quote:Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja als je een poos achter elkaar TV kan kijken ja.
quote:
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
En dan zal de eerste tussenstand wel net iets boven het bedrag van vorig jaar liggen. Want we moeten het toch spannend houden voor al het plebs.
uitgaven zullen ook wel weer zijn gestegen, dus is ook wel nodig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
Om te haten, maar stiekem vindt ie het wel leukquote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af waarom je kijkt/luistert.
Zal er wel weer overheen gaan maar het moet natuurlijk wel tot het eind spannend blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel ja al heb ik het gevoel dat we dit jaar echt niet er over heen gaan..
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Of je nou 3 euro levert of 75.000, dat moet geen donder uit maken.
Wel eens ja. Er was ooit ook iemand die voor 5000 euro My Heart Will Go On had aangevraagd, ook niet gedraaid. Kinderachtig.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
Dus 65000 van honderden mensen tegelijk is belangrijker dan het meisje van 5 jaar dat haar spaarpot leegt en 4 euro komt brengen? Dacht het niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, als je 65.000 euro komt betalen dan heb je voorrang dan moet jouw nummer (zeker als je in de studio komt) meteen gedraaid worden vind ik.
Ach die bedrijven komen daar gewoon voor promotie. Echt niet om dat nummertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
Op de lijst.. wat heb ik daar een tering hekel aan, mensen die godverdomme tienduizenden euro's af droppen en dan kom je in een fucking playlist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |