gerard vind 'm niks volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de afgelpen jaren juist het probleem van het anthem was. Te weinig spontaan ontstaan. Alhoewel ik me bij de kraaien ook niet kan voorstellen dat de dj's, buiten Giel, het zo geweldig vinden.
Welke FM probeer je?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom doet mijn radio het niet goed op 3fmhij pakt 'm gewoon niet >>
pino je bent weer lekker bezig..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bij 538 in de avond.
96.8, 97.1 en 90.9quote:
Nee denk ik ook niet maar Gerard is beter in liegen/sociaal doen.. dat merk je vooral in de graveyard shiift met dronken mensenquote:
Gelukkig niet. Ben er ook niet kapot van. Komt nog wel iets anders denk ikquote:
ja hoe heet die ene plaat waar ook frans in gezongen word.. die is ook leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ben er ook niet kapot van. Komt nog wel iets anders denk ik.
Ik wil jullie bij deze laten weten de complete nacht met Bauer te hebben opgenomen op mijn harddisk, kijken of ik deze in een bestofjasje op YouTube kan pleuren.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen werd er nog niet gefilmd helaas. Het eerste/laatste van Frans Bauer waar beeld van is , is de Veiling en de gesloopte deur...
Dat is toch voor het noorden?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er!
[..]
Ik wil jullie bij deze laten weten de complete nacht met Bauer te hebben opgenomen op mijn harddisk, kijken of ik deze in een bestofjasje op YouTube kan pleuren.
Hier doet ie het wel ja, weet niet waar je zitquote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch voor het noorden?
En ik hoor tussendoor M83Hulde
Zal ik wel allemaal op DVD moeten branden eerst, maar dat zal geen grote problemen opleveren me dunktquote:
Eindhoven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier doet ie het wel ja, weet niet waar je zit. 96.2 werkt ook volgens mij.
M83 is pop ja? Wist ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef Adames het volgende:
Kan je je eigen plaatjes aanvragen, hoor je nog alleen maar non-stop pop. Hoe kan dat dan
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je de komende uren te kijken?
Fransenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is M quatre-vingt trois, niet M eightythree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |