Ceetje!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Meest vreselijke nummer van het moment met het meest verschrikkelijke accent.
!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
zeg zeg zeg!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Nietusquote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Cee het volgende:
Gemist!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ceetje!
Fix You nog meegekregen vanmiddag?
Ja! Ik stond net wat banieren uit te pakken op m'n werk, ik weet het moment nog goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ceetje!
Fix You nog meegekregen vanmiddag?
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.quote:
uhuhquote:Op woensdag 19 december 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.
Nee, want dan is het dus juist gepushed. Duhquote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef miieejj het volgende:
waarom laat gerard niks weten wat ie wil als anthem.. gewoon zeggen op de radio en iedereen gaat het aanvragen..
Why so serious.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar Gerard is toch gewoon een mandime? Echt wel een knappe kerel hoor.. enige nadeel voor hem is dat hij wat klein is. Weet zeker dat veel vrouwen hem wel willen doen.
Had jij niet eerst een andere UI?quote:
Ik denk dat dat de afgelpen jaren juist het probleem van het anthem was. Te weinig spontaan ontstaan. Alhoewel ik me bij de kraaien ook niet kan voorstellen dat de dj's, buiten Giel, het zo geweldig vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef miieejj het volgende:
waarom laat gerard niks weten wat ie wil als anthem.. gewoon zeggen op de radio en iedereen gaat het aanvragen..
joa.. maar vond 'm te roze..quote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een andere UI?
Ik herkende je niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |