Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het iets leuks?![]()
*voelt zich net een kind dat op zoek gaat naar een Sinterklaascadeautje*
Gok van wel, weet het nog niet zekerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ben je er vannacht?
everything is gonna be allrightquote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
welk liedje werd voor bouncer gedraaid?
Feel the love van Rudimental?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
welk liedje werd voor bouncer gedraaid?
Succes nog even!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
Ik duik de chaos hier weer in, nog 2 uurtjes (als het goed is)
hoi! ik ben er nu even hoorquote:
en je denkt dat die van mij kans maakt? ik vind em vet, dat zeker, maar de rest van Fok!....quote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pssst doucheradio winnen?
FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Ohquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! ik ben er nu even hoorga zo gamen en nog een filmpje doen en dan zien we vannacht wel weer verder. ben op de 1 of andere manier niet in zo'n SR-stemming
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je denkt dat die van mij kans maakt? ik vind em vet, dat zeker, maar de rest van Fok!....
geen idee iegenlijk. geen speciale reden. misschien moet het nog komen? ik merk het welquote:
ik heb me opgegeven! als ik win is alle eer voor jou...maar de prijs voor mijquote:
Mijn broek oo... Oh sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Symphonic het volgende:
He plein loopt weer aardig vol zo te zien
Eens!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
Topplaat dit van Coldplay. En ja ik ben serieus.
quote:
In Afrika.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat SR13 volgens jaar is met een actie tegen hondenpoep! dat er een middeltje bestaat waardoor onden niet meer op straat poepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |