het is inderdaad veel eigen gegeil. En het 300 keer per uur vragen voor meer geld stoort me ook wel, draai dan in ieder geval meer muziek.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk om op de achtergrond aan te hebben. Maar dat gemaakte meeleven met het zogenaamde goede doel kan mij gestolen worden. Deze actie gaat al jarenlang niet meer om het goede doel.
Wellicht. In het begin was het natuurlijk allemaal wat kleinschaliger. en vooral spontaner heb ik het idee.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is het zelfs vanaf het begin niet. Het is puur in het leven geroepen omdat 3FM terrein verloor op Radio 2 door de Top 2000. Dus waarom nu ineens dan? Wordt het te groot?
Hij is toch de radiobaas van Pownedquote:
Dat snap jij niet, als niet-Friesquote:
Ja en ik wil dat er weer een beperking op het aantal buitenlanders bij een voetbalclub komt. En dat de Champions League weer voor enkel kampioenen wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel, dat betekent dat er een selectie is op gekozen nummers. Als ik graag geld wil geven voor The Beatles Octopus Garden wil ik in ieder geval even veel kans hebben om gedraaid te worden als iemand die Call Me Maybe aanvraagt
Komt nog welquote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en nu word ik nieuwsgierig!!1![]()
Verdomme!
Heb familie in het Kameleondorp wonen, dus dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat snap jij niet, als niet-Fries
Nee, niet wellicht. Feit.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht. In het begin was het natuurlijk allemaal wat kleinschaliger. en vooral spontaner heb ik het idee.
Terherne toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb familie in het Kameleondorp wonen, dus dat weet ik wel hoor
wat wil je hier mee zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en ik wil dat er weer een beperking op het aantal buitenlanders bij een voetbalclub komt. En dat de Champions League weer voor enkel kampioenen wordt.
Dat wat jij wil niet haalbaar en niet realistisch is.quote:
dat is erg jammer, daar was plaatjes aanvragen op deze manier toch erg geschikt voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wat jij wil niet haalbaar en niet realistisch is.
Ik snap best dat je het wil, maar daarvoor is dus die lijst die ze na SR12 gaan uitzenden. Vind ik wel een mooie oplossing.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is erg jammer, daar was plaatjes aanvragen op deze manier toch erg geschikt voor.
Is het iets leuks?quote:
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het iets leuks?![]()
*voelt zich net een kind dat op zoek gaat naar een Sinterklaascadeautje*
Gok van wel, weet het nog niet zekerquote:Op woensdag 19 december 2012 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ben je er vannacht?
everything is gonna be allrightquote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
welk liedje werd voor bouncer gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |