dit was een aflevering van geen ja en geen neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef elby1988 het volgende:
"inderdaad"."inderdaad". "inderdaad"."inderdaad"....
Vraag iets heel aparts aan danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk verschilt de playlist helemaal niet van een random dag op 3fm.
Stoute hont!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariahquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit, van de week zag ik het op tv bij Victoria;s Secrets fashionshow en vanmiddag WEER bij de finale van the VOice US... stom nummer.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee iegenlijk. geen speciale reden. misschien moet het nog komen? ik merk het wel
[..]
ik heb me opgegeven! als ik win is alle eer voor jou...maar de prijs voor mij
Dat welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariah
die mag ik dan wel graag horen, hoewel ze iets te vaak gedraaid is op de radioquote:
Fransie is met de deur uit huis gevallenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
is er vannacht trouwens nog iets bijzonders gebeurd?
Er is een FOK!er in beeld geweest met roze muts heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)woensdag-19-decemberquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!quote:
ja stom is dat. Ik had vorig jaar iets aangevraagd, werd ook niet gedraaid. Ik weet niet meer wat, ik denk Mud of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wordt je nummer niet helemaal gedraaid
Ijgenaarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!
Hontenbezitters met een zakje poep in de hand. Kom op zeg. Je gaat toch geen stront rapenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!
Ik vind het helemaal niksquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
De meningen zijn hier zeker ook verdeeld over De Kraaien? Ik vind het nou niet zo
mijn stiel is het ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
De meningen zijn hier zeker ook verdeeld over De Kraaien? Ik vind het nou niet zo
ik weet het nog nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:20 schreef patat het volgende:
Dat is toch Moby?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |