dit was een aflevering van geen ja en geen neequote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef elby1988 het volgende:
"inderdaad"."inderdaad". "inderdaad"."inderdaad"....
Vraag iets heel aparts aan danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk verschilt de playlist helemaal niet van een random dag op 3fm.
Stoute hont!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariahquote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit, van de week zag ik het op tv bij Victoria;s Secrets fashionshow en vanmiddag WEER bij de finale van the VOice US... stom nummer.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net zitten poepen en dat stinkt minder dan de hondenstront die ik vanmiddag onder mijn schoen had
Uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee iegenlijk. geen speciale reden. misschien moet het nog komen? ik merk het wel
[..]
ik heb me opgegeven! als ik win is alle eer voor jou...maar de prijs voor mij
Dat welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja alles beter dan Trijntje Glennis of mariah
die mag ik dan wel graag horen, hoewel ze iets te vaak gedraaid is op de radioquote:
Fransie is met de deur uit huis gevallenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
is er vannacht trouwens nog iets bijzonders gebeurd?
Er is een FOK!er in beeld geweest met roze muts heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)woensdag-19-decemberquote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
nee, stoute ijgenaar! die hont moet nu eenmaal poepen, maar die lul die het niet opgeruimd heeft moeten ze in een giertank tyfen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |