Doe dan normale kleding aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
DL overtoom (Amsterdam). Ik zal mn oefening er uiteraard niet voor laten, maar in de gym vind ik het tijdens mijn oefeningen wel fijn als mensen niet op me zitten te letten... Vooral aangezien ik tijdens squats nog wel eens zo diep wil zakken dat mijn bilnaad in vol ornaat zichtbaar wordt..
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef stinkie het volgende:
Squatrek staat haaks op de rij stairclimbers en naast de conceptrow. Dus ik kijk altijd recht naar de huismussen driftig san het trappen zijn. Rare blikken altijd, zeker nu ik er ook row en benchpress uitvoer
ik heb voor Life Fitness gewerkt en in veel gevallen wordt de inrichting door de fabrikant/leverancier gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef seto het volgende:
Wist niet dat je zo'n vieze provinciaal was Ricko.
Maar wat wil je eten dan? Als je voor een eiwitproduct wilt gaan koop je een pak euroshopper schouderham ofzo, prop je dat in 10 seconden naar binnen..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
Een vraag over de supermarkt(en);
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Stuk fruit bv. maar dat voedt dan niet (voldoende).
In principe zit vrijwel alles dat voorbewerkt is zoals koeken/repen vol met suikers en andere ''lege'' calorieën.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook standaard campingbestek in mijn tas (lepel, mes, vork in een hoesje).
En ik post hem nog maar een keer:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een zak noten als je vetten wil. Een pak melk a la Panzer opdrinken is ook een optie.
Die keuken die gepost werd vond je niet echt opmerkelijk?quote:
Lol, nice.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knabbelspek. In de vorm van een varken
Naah niet echt. Typisch een onverzorgde studenten-keuken.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Die keuken die gepost werd vond je niet echt opmerkelijk?
Des te smaller de grip, des te meer je met je benen moet stabiliseren, maarja dat is ook weer afhankelijk van de stand van de voeten. Over het algemeen verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is eigenlijk verschil tussen een normale squat grip en een wide squat grip?
Ter illustratie:
staat in de OPquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
pakje kipfiletquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
nde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Ik had daar al wat over gelezen op DBB. Thnx.quote:
Ik gebruik nu dumbbells van 11.3 en 13.6kg enzoquote:
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hokquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
quote:
Is dat niet de bedoeling dan? Mensen afschrikken zodat ze het niet gaan gebruiken?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef Lewinsky het volgende:
[..]Wat zeggen ze hierin nou eigenlijk? AAS zijn gevaarlijk, wordt voor de rest op geen enkele wijze onderbouwd met cijfers oid? Begrijp me niet verkeerd AAS zijn slecht voor je gezondheid (denk ik), maar dit soort docu's komen altijd over alsof ze proberen mensen bang te maken.
Je bedoelt de bedoeling van de makers of dat het sowieso een goeie zaak is om mensen af te schrikken?.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan? Mensen afschrikken zodat ze het niet gaan gebruiken?
Ik gebruik:quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Je bedoelt de bedoeling van de makers of dat het sowieso een goeie zaak is om mensen af te schrikken?.
Nog een vraag, hebben jullie een betrouwbare site om je dagelijkse energiebehoefte (op trainingsdagen) te berekenen? Ik heb deze gebruikt: http://www.calorielijst.nl/calculators/energiebehoefte/ geen idee of die goed is.
Thanks ziet er goed uit!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik gebruik:
http://1percentedge.com/ifcalc
Inderdaad. BP voor de spiegel hier, en voor het squatrack staat alleen links een spiegel, dus om je form te checken moet je opzij kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bij mij op school zitten tijdens colleges ook een hoop gasten kwark naar binnen te lepelenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook standaard campingbestek in mijn tas (lepel, mes, vork in een hoesje).
welke kwark dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij op school zitten tijdens colleges ook een hoop gasten kwark naar binnen te lepelen![]()
Voor mij is dat niet nodig aangezien ik mijn kwark voor het slapen gaan eet.
In mijn oude gym stond het squatrek naast het zumba zaaltje.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hok
3.5 borstoefening? Beetje veel in vergelijking met 1 beenoefening? Waarom 2 row en geen deathlift? Ik zou iig ook een press toevoegen voor schouderquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef stinkie het volgende:
Wat overigens zondag begon als een schema omdat ik eigenlijk geen zin had is nu het schema voor de komende weken zo goed bevalt het
Squat (net 5 kilo bij kunnen doen, misschien volgende week de 100)
Benchpress
Row
Pulldown
Dumbell row op bankje
Flies
Inclined db press
Pullover
Afhankelijk band de drukte en beschikbaarheid bankje heb ik wat alternatieven.
Zit eindelijk langzaam tegen m´n eerste limiet aan te lopen. Heb op alle plekken dat je spierpijn moet hebben, spierpijnquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand nog een chille 3daagse fullbody schema?
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.htmlquote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef 1517 het volgende:
Waar kan ik een calculator vinden met als je x 5*5 kan dan kun je x x*x deafliffen
Leg press hoort er nog bij, heb ik gisteren niet gedaan. Dus 3 * rug, 3* borst en 2 * benen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:28 schreef robskem het volgende:
[..]
3.5 borstoefening? Beetje veel in vergelijking met 1 beenoefening? Waarom 2 row en geen deathlift? Ik zou iig ook een press toevoegen voor schouder
Busa gestald, dus tijd voor wat anders. En er moest 20 kilo vanaf. Van mij. Niet van de motor.quote:
Ja, wil het verder niet bagetalliseren ofzo, maar 1000 kcal aan bananenpulp vult wel een hoop meer dan 1000 kcal aan cola, waardoor je later minder kans hebt om te overeten, etc. etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
Pff ik denk dat die kennis van me daar zijn broscience vandaan heeft.
Die gast maakt dus shakes van 1000kcal die voor 95% uit carbs bestaan. Gewoon allerlei fruit. Bananen, sinaasappels, aardbeien dat soort spul. En dan beweert hij dat je er niet dik van kan worden, terwijl het gewoon dezelfde macro's heeft als 2 liter cola.
Heel de paleowereld is rond dit principe gebouwdquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wil het verder niet bagetalliseren ofzo, maar 1000 kcal aan bananenpulp vult wel een hoop meer dan 1000 kcal aan cola, waardoor je later minder kans hebt om te overeten, etc. etc.
Dat idee heb ik ook altijd, beetje een futloze uitstraling. De blinde darm is niet voor niks rudimentair.quote:Vegans die ik altijd zie op internet (ja, niet echt goed onderbouwd) zien er ook altijd wat bleekjes, ziekjes en zwakjes uit heb ik het idee.
Same here. Maar financieel kan ik het niet opbrengen om producten zoals whey en kwark te vervangen door vlees of noten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel gecharmeerd van het Paleo-idee, al eet ik wel zuivel en soms granen.
Granen zijn per kcal de goedkoopste eetwaren die je kunt kopen; als je die eruit kickt ben je sowieso duurder uit...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Same here. Maar financieel kan ik het niet opbrengen om producten zoals whey en kwark te vervangen door vlees of noten.
jij wilt me vast uitleggen wat parboiled isquote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Granen zijn per kcal de goedkoopste eetwaren die je kunt kopen; als je die eruit kickt ben je sowieso duurder uit...
Zelf eet ik parboiled rijst, bananen, aardappels etc. voor mijn zetmeel. Als krachtsporter is het belangrijk dat je spierglycogeen goed is aangevuld voordat je aan een training begint.
Het zit er dan ook zo weer aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Mandamo het volgende:
Ah, de ultieme cut-techniek gevonden! Gewoon 4 dagen met koorts in bed liggen en niks door je strot krijgen -> 4kg lichter! Jammer dat ik aan het bulken was.
Die doet niet echt wat ik wil.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_ricequote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Questular het volgende:
[..]
jij wilt me vast uitleggen wat parboiled is
Probeer anders malaria. 7 kg in 3 dagen. Van 66 naar 59 kg. Ik had al niks te lijden, maar dat was echt Auschwitz-style. Mn ouders schrokken zich kapot toen ik aankwam op het vliegveld, ik had maar bewust niks verteld over de Telefoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Mandamo het volgende:
Ah, de ultieme cut-techniek gevonden! Gewoon 4 dagen met koorts in bed liggen en niks door je strot krijgen -> 4kg lichter! Jammer dat ik aan het bulken was.
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders malaria. 7 kg in 3 dagen. Van 66 naar 59 kg. Ik had al niks te lijden, maar dat was echt Auschwitz-style. Mn ouders schrokken zich kapot toen ik aankwam op het vliegveld, ik had maar bewust niks verteld over de Telefoon.
Is alweer 6,5 jaar geleden, tegenwoordig kan ik iets meer hebben.
Voornamelijk vocht natuurlijk, aangevuld met een beetje vet en nog minder spier.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.
Dat maakt toch niet uit, je hoeft niet strikt strikt te paleo'en.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel gecharmeerd van het Paleo-idee, al eet ik wel zuivel en soms granen.
Eckte gymkledingquote:
Effe vragen aan SunTzu, kan je vast wel een mooi schematje geven. Niet te uitgebreid enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand nog een chille 3daagse fullbody schema?
Meestal tijdens het trainen geen last van vermoeidheid, ook wanneer ik weinig en/of slecht geslapen heb.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaapeven leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaap even leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
dat heb ik vaker na een drukke dag op het kantoor dat zorgt ervoor dat mn energie ver op lijkt op het einde van de werkdag, meestal pak ik dan 2 bananen en 2 zwarte espresso extra sterk en dan gaat het wel weer :p Een koude rit met de scooter van het werk naar het sporten zorgt er ook wel weer voor dat ik wakker wordtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaapeven leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
Of gewoon caffeïne pilletjes, zodat je de rest van die troep niet naar binnen krijgt?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]*
* Of vergelijkbaar cafeine houdend drankje naar keuze.
Pure aidsquote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]*
* Of vergelijkbaar cafeine houdend drankje naar keuze.
Jij bent alpha maynequote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Moe is gewoon state of mind. Ik bepaal zelf wanneer ik moe wil zijn.
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VANquote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Of gewoon caffeïne pilletjes, zodat je de rest van die troep niet naar binnen krijgt?
Rot a.u.b. op naar ONZ.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VAN
Ga je mond eens spoelen met zeep, jongeman. Dit soort taal wordt niet geaccepteerd.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Moe is gewoon state of mind. Ik bepaal zelf wanneer ik moe wil zijn.
quote:
Veel vocht, continu aan de diarree, in 3 dagen anderhalf croissantje kunnen eten, de rest kwam er linea recta uit. Koortsaanvallen waar je bang van wordt. Met 30 graden in 2 slaapzakken liggen en nog steeds rillen van de kou.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.
eey swa doe niet zo gemeen tegen je voormalig aesthetische ally boiquote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VAN
Gelukkig wel, maar het is toch even schrikken als je op de weegschaal staat.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Veel vocht, continu aan de diarree, in 3 dagen anderhalf croissantje kunnen eten, de rest kwam er linea recta uit. Koortsaanvallen waar je bang van wordt. Met 30 graden in 2 slaapzakken liggen en nog steeds rillen van de kou.
Gewoon inbreken en je workout doenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaark is de gym dus dicht gvd voor zon kut feest ik zit nu echt te ragen als een malle
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gewoon inbreken en je workout doen
Deed Arnold ook
http://www.google.nl/webh(...)_gc.r_pw.r_qf.&cad=bquote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaark is de gym dus dicht gvd voor zon kut feest ik zit nu echt te ragen als een malle
Onder de eettafel gaan hangen en jezelf dan optrekken. Reversed rows.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
Thuis trainen, meh, vandaag staat rug opt programma, kan wel met 2 dumbells a 10 kg gaan deadliften en rows doen liever morgen dan maar ben echt flink pissed
Bosloopje. Pull ups aan dikke tak, losse boomstammen liften, weighted crunches. Genoeg te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
Thuis trainen, meh, vandaag staat rug opt programma, kan wel met 2 dumbells a 10 kg gaan deadliften en rows doen liever morgen dan maar ben echt flink pissed
Je sport niet toevallig ergens in de buurt van Rotterdam hequote:Op woensdag 5 december 2012 07:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hok
ik ga lkr bier drinke xxquote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef ZetaOS het volgende:
Fit 4 Je Moeder is gewoon open vandaag.
Deze week al 2x om half 4 (03:30) opgestaan om te hardlopen en dan in de avond trainen![]()
Vanavond als ik thuis kom ook even hardlopen, toenstraks om 14:30 getraind, rustig wat rugoefeningen om de spierpijn er uit te trainen. (Zieke rug workout Maandag gedaan)
Wat legpress, en military press met een gewicht waar de sportschool bij verbleekte.
Nu aan de kwark met granaatappel, super combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |