Waar is dit en is er ook een squatrack?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus wat een waanzin. Drie tientjes tegenwoordig. Dumbells tot 40kg en meeste dingen dubbel. Plus saunatje.
Handig om te weten, dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vitamine B is zo ongeveer de enige vitaminegroep gerelateerd aan méér acne, is al heel lang bekend. Met name B12.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/130553
Ik heb een mooie huid, dus geen ervaringquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
Melkproteinen kunnen een factor zijn ja.
Lijkt wel op die Dennis knakker...quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Als je gewoon netjes een pak aan doet kan je prima representatief zijn.
Wasdah? Een rippetoe-tje zetten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Over anderhalf weekje een Rippetoe-tje zetten.
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik overigens rete- irritant vind (David Lloyd) is dat het Squatrack in het midden van de zaal staat. Bij het filiaal waar ik zit is squatten niet echt gebruikelijk (smith machine wordt meer gebruikt voor shoulderpress en benchpress), en iedereen zit je zo stom aan te kijken als je bezig bent terwijl ik met een rood aangelopen kop de laatste reps eruit loop te persen.
quote:
Kan ik mij ook aan ergerenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.
Oh okee, ik dacht dat je al wat langer trainde. Is het dan verstandig om met SS te beginnen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]Starting strength bedoelde ik. Afgelopen maand moest ik even de spieren weer opstarten, al kon ik beter meteen met SS bezig gaan, maar fuck it.
Heb intensief en echt netjes aan voedsel en trainingsschema gehouden vanaf januari 2012 t/m mei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat je al wat langer trainde. Is het dan verstandig om met SS te beginnen?
Ah ja, zo beginnen de meesten, af en aan. SS is wel weer een goed begin dan. Redelijk snelle progressie wat de motivatie er goed inhoudt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb intensief en echt netjes aan voedsel en trainingsschema gehouden vanaf januari 2012 t/m mei.
Toen zat ik strak in het pak en had ik de fout gemaakt om daarna een poos niks te doen (of gewoon 1x per week een cardiootje zetten) aangezien ik mij kiplekker voelde 'en het zonde is om met dit mooie weer binnen te zitten'.
Hoewel ik nog steeds alle vet kwijt ben sinds ik begonnen ben, zijn mijn spieren ook natuurlijk achteruitgegaan. Ik zie er best goed uit, maar de kracht is wel wat weggeëbt, dus even opstarten en komend jaar niet dezelfde fout maken.
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah ja, zo beginnen de meesten, af en aan. SS is wel weer een goed begin dan. Redelijk snelle progressie wat de motivatie er goed inhoudt.
Zolang je maar blijft terug komen. Ik heb zo'n dan 20 jaar af en aan gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?![]()
Maar ach, daar leert een boy als ik natuurlijk van. Ben heilig overtuigd dat ik nu echt een supererge voorsprong heb op vorig jaar. Je merkt echt dat het lichaam supererg kan veranderen in een jaar tijd mits je je er voor inzet. En heb de smaak nu wel te pakken overigens.
DL overtoom (Amsterdam). Ik zal mn oefening er uiteraard niet voor laten, maar in de gym vind ik het tijdens mijn oefeningen wel fijn als mensen niet op me zitten te letten... Vooral aangezien ik tijdens squats nog wel eens zo diep wil zakken dat mijn bilnaad in vol ornaat zichtbaar wordt..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.
Sport je bij de aclo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?![]()
Maar ach, daar leert een boy als ik natuurlijk van. Ben heilig overtuigd dat ik nu echt een supererge voorsprong heb op vorig jaar. Je merkt echt dat het lichaam supererg kan veranderen in een jaar tijd mits je je er voor inzet. En heb de smaak nu wel te pakken overigens.
Nope, ben geen student meer, train nu in Leek tot ik een vaste baan in de stad kan vinden (en dus een apartement)quote:
Doe dan normale kleding aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
DL overtoom (Amsterdam). Ik zal mn oefening er uiteraard niet voor laten, maar in de gym vind ik het tijdens mijn oefeningen wel fijn als mensen niet op me zitten te letten... Vooral aangezien ik tijdens squats nog wel eens zo diep wil zakken dat mijn bilnaad in vol ornaat zichtbaar wordt..
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef stinkie het volgende:
Squatrek staat haaks op de rij stairclimbers en naast de conceptrow. Dus ik kijk altijd recht naar de huismussen driftig san het trappen zijn. Rare blikken altijd, zeker nu ik er ook row en benchpress uitvoer
ik heb voor Life Fitness gewerkt en in veel gevallen wordt de inrichting door de fabrikant/leverancier gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef seto het volgende:
Wist niet dat je zo'n vieze provinciaal was Ricko.
Maar wat wil je eten dan? Als je voor een eiwitproduct wilt gaan koop je een pak euroshopper schouderham ofzo, prop je dat in 10 seconden naar binnen..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
Een vraag over de supermarkt(en);
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Stuk fruit bv. maar dat voedt dan niet (voldoende).
In principe zit vrijwel alles dat voorbewerkt is zoals koeken/repen vol met suikers en andere ''lege'' calorieën.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
Een vraag over de supermarkt(en);
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Stuk fruit bv. maar dat voedt dan niet (voldoende).
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook standaard campingbestek in mijn tas (lepel, mes, vork in een hoesje).
En ik post hem nog maar een keer:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een zak noten als je vetten wil. Een pak melk a la Panzer opdrinken is ook een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |