Geen volle melk meer drinken? Of je moet aan de harde medicijnen via de dermatoloog. Andere dingen werken toch niet op acne.quote:
ja, daar heeft die jongen wat aan, zeg dan niks!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vitamine B is zo ongeveer de enige vitaminegroep gerelateerd aan méér acne, is al heel lang bekend. Met name B12.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/130553
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
aandoening hebt dat heet 'puberteit'.
u mad today bruhquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, daar heeft die jongen wat aan, zeg dan niks!
Ik denk niet dat het vet in de volle melk gecorreleerd is aan de acne. Melkeiwitten en/of additionele hormonen in koeienmelk heeft een sterkere correlatie, dus problemen ontstaan ook (en in onderstaande studie zelfs gecorreleerd aan meer) bij magere melk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geen volle melk meer drinken? Of je moet aan de harde medicijnen via de dermatoloog. Andere dingen werken toch niet op acne.
Neejoh, was maar een geintje, dit soort gasten kom je dagelijks in hoge representatieve functies tegenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er nou op af komen, vooral omdat het in de VS natuurlijk veel meer leeft.
[..]
This dude for real?![]()
Wow, je hebt zojuist een foto van de algehele BB-community gevonden. Props.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Neejoh, was maar een geintje, dit soort gasten kom je dagelijks in hoge representatieve functies tegen
[ afbeelding ]
Al uit de puberteitquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts als het je heel erg dwars zit en vraag om een verwijzing naar de dermatoloog. Kan ook zijn dat je een aandoening hebt dat heet 'puberteit'.
Niet de algehele, wel van de modale bodybuilder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, je hebt zojuist een foto van de algehele BB-community gevonden. Props.![]()
Maar 't kan van alles zijn. Er is geen 'hap-slik-oplossing' tegen acne, anders had niemand acne. Probeer eerst maar eens zuivel te vermijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Al uit de puberteit. Zoveel puistjes zijn het niet, maar dacht miss weten jullie er iets tegen
Niet echt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Niet de algehele, wel van de modale bodybuilder.
bij mij helpt die vit Biergist, maar schijnbaar heb ik een bijzonder lichaamquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Travel. het volgende:
[..]
Al uit de puberteit. Zoveel puistjes zijn het niet, maar dacht miss weten jullie er iets tegen
is dat Snakey?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Neejoh, was maar een geintje, dit soort gasten kom je dagelijks in hoge representatieve functies tegen
[ afbeelding ]
hoe kan je met mickey op de foto in je zwembroek?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Pastapipos het volgende:
Zomer vakantie. skinnycunt/10, erger dan nu xD
[ afbeelding ]
Bij t zwembad van t hotel ;p Ik ging alleen maar cutten voor die abs eerst, maar als ik t zo zie.. "do you even lift"quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
hoe kan je met mickey op de foto in je zwembroek?
Ik denk dat je beeld van een bodybuilder wat verwrongen is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgezien van het kapsel, z'n piercings en de tattoo's, wat totaal niks met BB te maken heeft, als hij z'n diploma's heeft, intelligent is en representatief is, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is dit en is er ook een squatrack?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus wat een waanzin. Drie tientjes tegenwoordig. Dumbells tot 40kg en meeste dingen dubbel. Plus saunatje.
Handig om te weten, dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vitamine B is zo ongeveer de enige vitaminegroep gerelateerd aan méér acne, is al heel lang bekend. Met name B12.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/130553
Ik heb een mooie huid, dus geen ervaringquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
Melkproteinen kunnen een factor zijn ja.
Lijkt wel op die Dennis knakker...quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Als je gewoon netjes een pak aan doet kan je prima representatief zijn.
Wasdah? Een rippetoe-tje zetten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Over anderhalf weekje een Rippetoe-tje zetten.
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat ik overigens rete- irritant vind (David Lloyd) is dat het Squatrack in het midden van de zaal staat. Bij het filiaal waar ik zit is squatten niet echt gebruikelijk (smith machine wordt meer gebruikt voor shoulderpress en benchpress), en iedereen zit je zo stom aan te kijken als je bezig bent terwijl ik met een rood aangelopen kop de laatste reps eruit loop te persen.
quote:
Kan ik mij ook aan ergerenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.
Oh okee, ik dacht dat je al wat langer trainde. Is het dan verstandig om met SS te beginnen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]Starting strength bedoelde ik. Afgelopen maand moest ik even de spieren weer opstarten, al kon ik beter meteen met SS bezig gaan, maar fuck it.
Heb intensief en echt netjes aan voedsel en trainingsschema gehouden vanaf januari 2012 t/m mei.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat je al wat langer trainde. Is het dan verstandig om met SS te beginnen?
Ah ja, zo beginnen de meesten, af en aan. SS is wel weer een goed begin dan. Redelijk snelle progressie wat de motivatie er goed inhoudt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb intensief en echt netjes aan voedsel en trainingsschema gehouden vanaf januari 2012 t/m mei.
Toen zat ik strak in het pak en had ik de fout gemaakt om daarna een poos niks te doen (of gewoon 1x per week een cardiootje zetten) aangezien ik mij kiplekker voelde 'en het zonde is om met dit mooie weer binnen te zitten'.
Hoewel ik nog steeds alle vet kwijt ben sinds ik begonnen ben, zijn mijn spieren ook natuurlijk achteruitgegaan. Ik zie er best goed uit, maar de kracht is wel wat weggeëbt, dus even opstarten en komend jaar niet dezelfde fout maken.
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah ja, zo beginnen de meesten, af en aan. SS is wel weer een goed begin dan. Redelijk snelle progressie wat de motivatie er goed inhoudt.
Zolang je maar blijft terug komen. Ik heb zo'n dan 20 jaar af en aan gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?![]()
Maar ach, daar leert een boy als ik natuurlijk van. Ben heilig overtuigd dat ik nu echt een supererge voorsprong heb op vorig jaar. Je merkt echt dat het lichaam supererg kan veranderen in een jaar tijd mits je je er voor inzet. En heb de smaak nu wel te pakken overigens.
DL overtoom (Amsterdam). Ik zal mn oefening er uiteraard niet voor laten, maar in de gym vind ik het tijdens mijn oefeningen wel fijn als mensen niet op me zitten te letten... Vooral aangezien ik tijdens squats nog wel eens zo diep wil zakken dat mijn bilnaad in vol ornaat zichtbaar wordt..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke DL is dat? En, maakt het uit als je bezig bent? Ik trek me niks van m'n omgeving aan als ik een workout doe.
Sport je bij de aclo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, een beetje van dat halve werk waaaaajeuhwel?![]()
Maar ach, daar leert een boy als ik natuurlijk van. Ben heilig overtuigd dat ik nu echt een supererge voorsprong heb op vorig jaar. Je merkt echt dat het lichaam supererg kan veranderen in een jaar tijd mits je je er voor inzet. En heb de smaak nu wel te pakken overigens.
Nope, ben geen student meer, train nu in Leek tot ik een vaste baan in de stad kan vinden (en dus een apartement)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |