abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119908796

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:32:19 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_119908834
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef stinkie het volgende:
Het was hier de afgelopen weken best leuk, maar voor een paar tel je niet mee als je niet minimaal een beul van een kerel van > 100 kg bent hè :')
En ik maar denken dar DBB om te janken was .....

Ach crap. Kan iemand de nieuwe starten, ik zit inde auto op mijn telefoon te kutten :@
Valt allemaal best mee, er zijn er maar een paar hier echt groot.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_119909014
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie hier is trouwens naar die Flexcup geweest?

[..]

Nee, helaas.
Op dbb loopt een topic waarin ook veel deelnemers posten. Van wat ik begreep was het een topevenement: goed niveau, goede sfeer en goede organisatie van Harry (Muscletotaal, Muscle & Fitness NL) en Rene (XXL Nutrition).
pi_119910195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef seto het volgende:

[..]

Wie dan?
pi_119910511
Ik
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_119911516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef seto het volgende:

[..]

En nog een paar die niet zo groot zijn, maar wel goede aesthetics hebben.
pi_119911646
Groot is ook niet perse 100kg+. 100kg klinkt veel maar als je 1.90 bent ben je met 100kg nog best wel skinny imho.
pi_119912286
Onofficiële spin-off van het BB topic voor puberaal offtopic geouwehoer, irritante gifjes en discussies over wheysmaken.

ONZ / De gym #1
SPOILER
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:37:30 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119914336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef 16meter het volgende:
Onofficiële spin-off van het BB topic voor puberaal offtopic geouwehoer, irritante gifjes en discussies over wheysmaken.

ONZ / De gym
SPOILER
Ik ben geen ONZ mod he. Daarvoor moet je bij hullie wezen.
pi_119915526
Ik was op B&F shop aan het kijken naar vitamine d3 tabletten maar de productomschrijvingen daar zijn echt slecht geschreven...

quote:
Volgens een recent onderzoek gedaan aan de University Graz in Oostenrijk zorgteen hogere Vitamine D spiegel voor een hogere testosteronspiegel. Het is ookeen gegeven dat de meerderheid van de westerse bevolking te weinig vitamine Din zijn bloed heeft. Een eenvoudige manier waarop westerse mannenhuntestosteronspiegel kunnen verhogen.Interessant voor iedereen die spieren sneller wil laten groeien...
pi_119917406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef Questular het volgende:
Ik was op B&F shop aan het kijken naar vitamine d3 tabletten maar de productomschrijvingen daar zijn echt slecht geschreven...

[..]

Deze discussie is al gevoerd, zie: SPT / [Bodybuilding] (#289) SFW ripped punt 2.
Bla
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:26:53 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119919519
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een wat goedkopere gym. Antwoord op een email van me:

quote:
Datgene wat je zoekt hebben we behalve het losse squatrek. Wel hebben we een smithmachine om te squaten en zone dumpbells gaan tot 40 kg.
Okee voor de dumpbells.... Maar nee bedankt. :')
pi_119920511
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een wat goedkopere gym. Antwoord op een email van me:

[..]

Vooral het.. we hebben wat je zoekt maar we hebben toch niet wat je zoekt stuk...
pi_119920580
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je hebt toch je eigen zaak he? Misschien is bedrijfsfitness dan iets voor je, kun je volgens mij een aardig deel terug krijgen van de belasting :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:06:33 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119921114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Questular het volgende:

[..]

Je hebt toch je eigen zaak he? Misschien is bedrijfsfitness dan iets voor je, kun je volgens mij een aardig deel terug krijgen van de belasting :)
Ik geloof dat het alleen voor werknemers is. De fiscus ziet het bij zelfstandigen als een prive uitgave.

Wat discriminatie is, dus ik denk dat ik het inderdaad gewoon af ga trekken.
pi_119921369
Sky's the limit ;).
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:41:23 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119922526

Ik ga echt helemaal stuk om die filmpjes (kwam Yuri mee in vorige topic) :') :') Zo simpel ook :D

-edit-
:@ Sorry snakert is ook zo

[ Bericht 8% gewijzigd door Rickocum op 04-12-2012 16:48:55 ]
pi_119922708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Nee, helaas.
Op dbb loopt een topic waarin ook veel deelnemers posten. Van wat ik begreep was het een topevenement: goed niveau, goede sfeer en goede organisatie van Harry (Muscletotaal, Muscle & Fitness NL) en Rene (XXL Nutrition).
Nice. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er nou op af komen, vooral omdat het in de VS natuurlijk veel meer leeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

beter lezen

Ik geef tenminste antwoord op iemands vraag (of een poging daartoe) in plaats van met antwoorden als : :') te komen.

En ik ben geen beul van een kerel, want ik wil straks graag nog een normale baan krijgen als het even kan.
This dude for real? :') :')
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:46:58 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119922794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef RickoKun het volgende:

Ik ga echt helemaal stuk om die filmpjes (kwam Yuri mee in vorige topic) :') :') Zo simpel ook :D
ONZ / De gym

leef je uit, daar.
pi_119923986
en we blijven maar onzin posten, he
rot op,man
pi_119924622
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik geloof dat het alleen voor werknemers is. De fiscus ziet het bij zelfstandigen als een prive uitgave.

Wat discriminatie is, dus ik denk dat ik het inderdaad gewoon af ga trekken.
Jij zat toch bij david lloyd? Die gaan van 86 euro verlagen naar 55 euro, althans de vestiging hofplein maar zal wrs wel voor de hele franchise gelden. Daar heb je btw dumbells tot 40 kg en een los squatrek.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:41:58 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_119924936
Dalijk maar even de frustratie eruit knallen. Vandaag een examen verneukt dus dat wordt knallen :9.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:45:02 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119925029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:32 schreef Lewinsky het volgende:

[..]

Jij zat toch bij david lloyd? Die gaan van 86 euro verlagen naar 55 euro, althans de vestiging hofplein maar zal wrs wel voor de hele franchise gelden. Daar heb je btw dumbells tot 40 kg en een los squatrek.
Volgens mij kun je voor 55 euro alleen tussen 8 (of 9) en 5 trainen. Ik betaal 156 euro per maand voor m'n vrouw en mezelf. Probleem is dat we vaak niet in Nederland zijn dus pissen we dat tegen de muur. Je kan wel een paar maanden je lidmaatschap bevriezen though, maar ik ben dan tussendoor weer even in Nederland voor werk wat betekent dat ik in die tijd hier niet kan trainen. Beetje luxe dilemma's dus. :P

Bij ons hebben ze een squatrek, dumbells gaan tot 30 kilo. Dat is eigenlijk te weinig, maar daar zijn altijd workarounds voor te vinden.
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:45:38 #25
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119925051
Eigenlijk is dit mijn rustdag maar ik heb wel even zin om lichtjes cardio te doen :@ Zit de hele dag niks te doen (letterlijk) want vrij van mijn werk de hele week :')

-edit-
Madness, SNakey, madness :@ Hier dumbells tot 40kg squatrek, 42 eu per maand van 8 tot 2200 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')