SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Valt allemaal best mee, er zijn er maar een paar hier echt groot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef stinkie het volgende:
Het was hier de afgelopen weken best leuk, maar voor een paar tel je niet mee als je niet minimaal een beul van een kerel van > 100 kg bent hè
En ik maar denken dar DBB om te janken was .....
Ach crap. Kan iemand de nieuwe starten, ik zit inde auto op mijn telefoon te kutten![]()
Nee, helaas.quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie hier is trouwens naar die Flexcup geweest?
[..]
Op dbb loopt een topic waarin ook veel deelnemers posten. Van wat ik begreep was het een topevenement: goed niveau, goede sfeer en goede organisatie van Harry (Muscletotaal, Muscle & Fitness NL) en Rene (XXL Nutrition).![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef seto het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee, er zijn er maar een paar hier echt groot.![]()
En nog een paar die niet zo groot zijn, maar wel goede aesthetics hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef seto het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee, er zijn er maar een paar hier echt groot.![]()
Groot is ook niet perse 100kg+. 100kg klinkt veel maar als je 1.90 bent ben je met 100kg nog best wel skinny imho.![]()
Onofficiële spin-off van het BB topic voor puberaal offtopic geouwehoer, irritante gifjes en discussies over wheysmaken.
ONZ / De gym #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef 16meter het volgende:
Onofficiële spin-off van het BB topic voor puberaal offtopic geouwehoer, irritante gifjes en discussies over wheysmaken.
ONZ / De gymIk ben geen ONZ mod he. Daarvoor moet je bij hullie wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was op B&F shop aan het kijken naar vitamine d3 tabletten maar de productomschrijvingen daar zijn echt slecht geschreven...quote:Volgens een recent onderzoek gedaan aan de University Graz in Oostenrijk zorgteen hogere Vitamine D spiegel voor een hogere testosteronspiegel. Het is ookeen gegeven dat de meerderheid van de westerse bevolking te weinig vitamine Din zijn bloed heeft. Een eenvoudige manier waarop westerse mannenhuntestosteronspiegel kunnen verhogen.Interessant voor iedereen die spieren sneller wil laten groeien...![]()
Deze discussie is al gevoerd, zie: SPT / [Bodybuilding] (#289) SFW ripped punt 2.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef Questular het volgende:
Ik was op B&F shop aan het kijken naar vitamine d3 tabletten maar de productomschrijvingen daar zijn echt slecht geschreven...
[..]Bla![]()
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een wat goedkopere gym. Antwoord op een email van me:Okee voor de dumpbells.... Maar nee bedankt.quote:Datgene wat je zoekt hebben we behalve het losse squatrek. Wel hebben we een smithmachine om te squaten en zone dumpbells gaan tot 40 kg.![]()
![]()
Vooral het.. we hebben wat je zoekt maar we hebben toch niet wat je zoekt stuk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een wat goedkopere gym. Antwoord op een email van me:
[..]
Okee voor de dumpbells.... Maar nee bedankt.![]()
Je hebt toch je eigen zaak he? Misschien is bedrijfsfitness dan iets voor je, kun je volgens mij een aardig deel terug krijgen van de belastingquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een wat goedkopere gym. Antwoord op een email van me:
[..]
Okee voor de dumpbells.... Maar nee bedankt.![]()
![]()
Ik geloof dat het alleen voor werknemers is. De fiscus ziet het bij zelfstandigen als een prive uitgave.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt toch je eigen zaak he? Misschien is bedrijfsfitness dan iets voor je, kun je volgens mij een aardig deel terug krijgen van de belasting
Wat discriminatie is, dus ik denk dat ik het inderdaad gewoon af ga trekken.![]()
Sky's the limit.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
![]()
Ik ga echt helemaal stuk om die filmpjes (kwam Yuri mee in vorige topic)![]()
Zo simpel ook
-edit-Sorry snakert is ook zo
[ Bericht 8% gewijzigd door Rickocum op 04-12-2012 16:48:55 ]![]()
Nice. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er nou op af komen, vooral omdat het in de VS natuurlijk veel meer leeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Op dbb loopt een topic waarin ook veel deelnemers posten. Van wat ik begreep was het een topevenement: goed niveau, goede sfeer en goede organisatie van Harry (Muscletotaal, Muscle & Fitness NL) en Rene (XXL Nutrition).This dude for real?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
beter lezen
Ik geef tenminste antwoord op iemands vraag (of een poging daartoe) in plaats van met antwoorden als :te komen.
En ik ben geen beul van een kerel, want ik wil straks graag nog een normale baan krijgen als het even kan.![]()
If not now, then when.![]()
ONZ / De gymquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga echt helemaal stuk om die filmpjes (kwam Yuri mee in vorige topic)![]()
Zo simpel ook
leef je uit, daar.![]()
Jij zat toch bij david lloyd? Die gaan van 86 euro verlagen naar 55 euro, althans de vestiging hofplein maar zal wrs wel voor de hele franchise gelden. Daar heb je btw dumbells tot 40 kg en een los squatrek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat het alleen voor werknemers is. De fiscus ziet het bij zelfstandigen als een prive uitgave.
Wat discriminatie is, dus ik denk dat ik het inderdaad gewoon af ga trekken.![]()
Dalijk maar even de frustratie eruit knallen. Vandaag een examen verneukt dus dat wordt knallen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Volgens mij kun je voor 55 euro alleen tussen 8 (of 9) en 5 trainen. Ik betaal 156 euro per maand voor m'n vrouw en mezelf. Probleem is dat we vaak niet in Nederland zijn dus pissen we dat tegen de muur. Je kan wel een paar maanden je lidmaatschap bevriezen though, maar ik ben dan tussendoor weer even in Nederland voor werk wat betekent dat ik in die tijd hier niet kan trainen. Beetje luxe dilemma's dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:32 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Jij zat toch bij david lloyd? Die gaan van 86 euro verlagen naar 55 euro, althans de vestiging hofplein maar zal wrs wel voor de hele franchise gelden. Daar heb je btw dumbells tot 40 kg en een los squatrek.![]()
Bij ons hebben ze een squatrek, dumbells gaan tot 30 kilo. Dat is eigenlijk te weinig, maar daar zijn altijd workarounds voor te vinden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: