Doe dan normale kleding aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
DL overtoom (Amsterdam). Ik zal mn oefening er uiteraard niet voor laten, maar in de gym vind ik het tijdens mijn oefeningen wel fijn als mensen niet op me zitten te letten... Vooral aangezien ik tijdens squats nog wel eens zo diep wil zakken dat mijn bilnaad in vol ornaat zichtbaar wordt..
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef stinkie het volgende:
Squatrek staat haaks op de rij stairclimbers en naast de conceptrow. Dus ik kijk altijd recht naar de huismussen driftig san het trappen zijn. Rare blikken altijd, zeker nu ik er ook row en benchpress uitvoer
ik heb voor Life Fitness gewerkt en in veel gevallen wordt de inrichting door de fabrikant/leverancier gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef seto het volgende:
Wist niet dat je zo'n vieze provinciaal was Ricko.
Maar wat wil je eten dan? Als je voor een eiwitproduct wilt gaan koop je een pak euroshopper schouderham ofzo, prop je dat in 10 seconden naar binnen..quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
Een vraag over de supermarkt(en);
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Stuk fruit bv. maar dat voedt dan niet (voldoende).
In principe zit vrijwel alles dat voorbewerkt is zoals koeken/repen vol met suikers en andere ''lege'' calorieën.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
je hebt zakken chips, croissant en dergelijke, allemaal producten die je gemakkelijk open maakt en meteen kan eten.
Wat zijn nu eigenlijk de gezonde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook standaard campingbestek in mijn tas (lepel, mes, vork in een hoesje).
En ik post hem nog maar een keer:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een zak noten als je vetten wil. Een pak melk a la Panzer opdrinken is ook een optie.
Die keuken die gepost werd vond je niet echt opmerkelijk?quote:
Lol, nice.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knabbelspek. In de vorm van een varken
Naah niet echt. Typisch een onverzorgde studenten-keuken.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Die keuken die gepost werd vond je niet echt opmerkelijk?
Des te smaller de grip, des te meer je met je benen moet stabiliseren, maarja dat is ook weer afhankelijk van de stand van de voeten. Over het algemeen verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is eigenlijk verschil tussen een normale squat grip en een wide squat grip?
Ter illustratie:
staat in de OPquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
pakje kipfiletquote:Op woensdag 5 december 2012 00:01 schreef MrGuma het volgende:
nde dingen wat goed vult en via hetzelfde principe werkt? Dus bv. geen rijst wat eerst nog gekookt moet worden, of brood wat eerst nog belegd dient te worden.
Ik had daar al wat over gelezen op DBB. Thnx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |