Ik had daar al wat over gelezen op DBB. Thnx.quote:
Ik gebruik nu dumbbells van 11.3 en 13.6kg enzoquote:
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hokquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
quote:
Is dat niet de bedoeling dan? Mensen afschrikken zodat ze het niet gaan gebruiken?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:16 schreef Lewinsky het volgende:
[..]Wat zeggen ze hierin nou eigenlijk? AAS zijn gevaarlijk, wordt voor de rest op geen enkele wijze onderbouwd met cijfers oid? Begrijp me niet verkeerd AAS zijn slecht voor je gezondheid (denk ik), maar dit soort docu's komen altijd over alsof ze proberen mensen bang te maken.
Je bedoelt de bedoeling van de makers of dat het sowieso een goeie zaak is om mensen af te schrikken?.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling dan? Mensen afschrikken zodat ze het niet gaan gebruiken?
Ik gebruik:quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
Je bedoelt de bedoeling van de makers of dat het sowieso een goeie zaak is om mensen af te schrikken?.
Nog een vraag, hebben jullie een betrouwbare site om je dagelijkse energiebehoefte (op trainingsdagen) te berekenen? Ik heb deze gebruikt: http://www.calorielijst.nl/calculators/energiebehoefte/ geen idee of die goed is.
Thanks ziet er goed uit!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik gebruik:
http://1percentedge.com/ifcalc
Inderdaad. BP voor de spiegel hier, en voor het squatrack staat alleen links een spiegel, dus om je form te checken moet je opzij kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap dat soort dingen niet: een squatrack hoort gewoon tegen een spiegel aan te staan. Echt: ik ben ik best veel sportscholen geweest en hoe debiel ze de inrichting vaak maken, echt![]()
Bijvoorbeeld: BP wel voor een spiegel (heb je dus geen fuck aan) een squatrack niet. Draai dat dan om!
Bij mij op school zitten tijdens colleges ook een hoop gasten kwark naar binnen te lepelenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook standaard campingbestek in mijn tas (lepel, mes, vork in een hoesje).
welke kwark dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bij mij op school zitten tijdens colleges ook een hoop gasten kwark naar binnen te lepelen![]()
Voor mij is dat niet nodig aangezien ik mijn kwark voor het slapen gaan eet.
In mijn oude gym stond het squatrek naast het zumba zaaltje.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hok
3.5 borstoefening? Beetje veel in vergelijking met 1 beenoefening? Waarom 2 row en geen deathlift? Ik zou iig ook een press toevoegen voor schouderquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef stinkie het volgende:
Wat overigens zondag begon als een schema omdat ik eigenlijk geen zin had is nu het schema voor de komende weken zo goed bevalt het
Squat (net 5 kilo bij kunnen doen, misschien volgende week de 100)
Benchpress
Row
Pulldown
Dumbell row op bankje
Flies
Inclined db press
Pullover
Afhankelijk band de drukte en beschikbaarheid bankje heb ik wat alternatieven.
Zit eindelijk langzaam tegen m´n eerste limiet aan te lopen. Heb op alle plekken dat je spierpijn moet hebben, spierpijnquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand nog een chille 3daagse fullbody schema?
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.htmlquote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef 1517 het volgende:
Waar kan ik een calculator vinden met als je x 5*5 kan dan kun je x x*x deafliffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |