http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.htmlquote:Op woensdag 5 december 2012 11:48 schreef 1517 het volgende:
Waar kan ik een calculator vinden met als je x 5*5 kan dan kun je x x*x deafliffen
Leg press hoort er nog bij, heb ik gisteren niet gedaan. Dus 3 * rug, 3* borst en 2 * benen.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:28 schreef robskem het volgende:
[..]
3.5 borstoefening? Beetje veel in vergelijking met 1 beenoefening? Waarom 2 row en geen deathlift? Ik zou iig ook een press toevoegen voor schouder
Busa gestald, dus tijd voor wat anders. En er moest 20 kilo vanaf. Van mij. Niet van de motor.quote:
Ja, wil het verder niet bagetalliseren ofzo, maar 1000 kcal aan bananenpulp vult wel een hoop meer dan 1000 kcal aan cola, waardoor je later minder kans hebt om te overeten, etc. etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
Pff ik denk dat die kennis van me daar zijn broscience vandaan heeft.
Die gast maakt dus shakes van 1000kcal die voor 95% uit carbs bestaan. Gewoon allerlei fruit. Bananen, sinaasappels, aardbeien dat soort spul. En dan beweert hij dat je er niet dik van kan worden, terwijl het gewoon dezelfde macro's heeft als 2 liter cola.
Heel de paleowereld is rond dit principe gebouwdquote:Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wil het verder niet bagetalliseren ofzo, maar 1000 kcal aan bananenpulp vult wel een hoop meer dan 1000 kcal aan cola, waardoor je later minder kans hebt om te overeten, etc. etc.
Dat idee heb ik ook altijd, beetje een futloze uitstraling. De blinde darm is niet voor niks rudimentair.quote:Vegans die ik altijd zie op internet (ja, niet echt goed onderbouwd) zien er ook altijd wat bleekjes, ziekjes en zwakjes uit heb ik het idee.
Same here. Maar financieel kan ik het niet opbrengen om producten zoals whey en kwark te vervangen door vlees of noten.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel gecharmeerd van het Paleo-idee, al eet ik wel zuivel en soms granen.
Granen zijn per kcal de goedkoopste eetwaren die je kunt kopen; als je die eruit kickt ben je sowieso duurder uit...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Same here. Maar financieel kan ik het niet opbrengen om producten zoals whey en kwark te vervangen door vlees of noten.
jij wilt me vast uitleggen wat parboiled isquote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Granen zijn per kcal de goedkoopste eetwaren die je kunt kopen; als je die eruit kickt ben je sowieso duurder uit...
Zelf eet ik parboiled rijst, bananen, aardappels etc. voor mijn zetmeel. Als krachtsporter is het belangrijk dat je spierglycogeen goed is aangevuld voordat je aan een training begint.
Het zit er dan ook zo weer aan.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Mandamo het volgende:
Ah, de ultieme cut-techniek gevonden! Gewoon 4 dagen met koorts in bed liggen en niks door je strot krijgen -> 4kg lichter! Jammer dat ik aan het bulken was.
Die doet niet echt wat ik wil.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_ricequote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef Questular het volgende:
[..]
jij wilt me vast uitleggen wat parboiled is
Probeer anders malaria. 7 kg in 3 dagen. Van 66 naar 59 kg. Ik had al niks te lijden, maar dat was echt Auschwitz-style. Mn ouders schrokken zich kapot toen ik aankwam op het vliegveld, ik had maar bewust niks verteld over de Telefoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Mandamo het volgende:
Ah, de ultieme cut-techniek gevonden! Gewoon 4 dagen met koorts in bed liggen en niks door je strot krijgen -> 4kg lichter! Jammer dat ik aan het bulken was.
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders malaria. 7 kg in 3 dagen. Van 66 naar 59 kg. Ik had al niks te lijden, maar dat was echt Auschwitz-style. Mn ouders schrokken zich kapot toen ik aankwam op het vliegveld, ik had maar bewust niks verteld over de Telefoon.
Is alweer 6,5 jaar geleden, tegenwoordig kan ik iets meer hebben.
Voornamelijk vocht natuurlijk, aangevuld met een beetje vet en nog minder spier.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.
Dat maakt toch niet uit, je hoeft niet strikt strikt te paleo'en.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel gecharmeerd van het Paleo-idee, al eet ik wel zuivel en soms granen.
Eckte gymkledingquote:
Effe vragen aan SunTzu, kan je vast wel een mooi schematje geven. Niet te uitgebreid enzoquote:Op woensdag 5 december 2012 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand nog een chille 3daagse fullbody schema?
Meestal tijdens het trainen geen last van vermoeidheid, ook wanneer ik weinig en/of slecht geslapen heb.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaapeven leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaap even leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
dat heb ik vaker na een drukke dag op het kantoor dat zorgt ervoor dat mn energie ver op lijkt op het einde van de werkdag, meestal pak ik dan 2 bananen en 2 zwarte espresso extra sterk en dan gaat het wel weer :p Een koude rit met de scooter van het werk naar het sporten zorgt er ook wel weer voor dat ik wakker wordtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Bendoe het volgende:
Leg day, maar ik val bijna in slaapeven leren zo en daarna mezelf opfoken en koffie drinken om wat wakkerder te worden.
Of gewoon caffeïne pilletjes, zodat je de rest van die troep niet naar binnen krijgt?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]*
* Of vergelijkbaar cafeine houdend drankje naar keuze.
Pure aidsquote:Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]*
* Of vergelijkbaar cafeine houdend drankje naar keuze.
Jij bent alpha maynequote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Moe is gewoon state of mind. Ik bepaal zelf wanneer ik moe wil zijn.
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VANquote:Op woensdag 5 december 2012 15:38 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Of gewoon caffeïne pilletjes, zodat je de rest van die troep niet naar binnen krijgt?
Rot a.u.b. op naar ONZ.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VAN
Ga je mond eens spoelen met zeep, jongeman. Dit soort taal wordt niet geaccepteerd.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Awesome_ het volgende:
Moe is gewoon state of mind. Ik bepaal zelf wanneer ik moe wil zijn.
quote:
Veel vocht, continu aan de diarree, in 3 dagen anderhalf croissantje kunnen eten, de rest kwam er linea recta uit. Koortsaanvallen waar je bang van wordt. Met 30 graden in 2 slaapzakken liggen en nog steeds rillen van de kou.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Lewinsky het volgende:
[..]
7 kg in 3 dagen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen is dat puur vocht ed of ben je die echt afgevallen? Lijkt me niet dat je lichaam zo enorm veel kan verbranden in 3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |