abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2012 @ 09:02:40 #1
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119701049
quote:
Haagse agent met de dood bedreigd

DEN HAAG -

De agent die afgelopen zaterdagochtend met zijn dienstwapen op perron 4 van station Hollands Spoor de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschoot, krijgt tal van doodsbedreigingen aan zijn adres. De Haagse politie neemt dit zeer serieus en laat weten dat de Rijksrecherche de intimidaties in het onderzoek meeneemt.

Zo staat er op een van de tegels op het bewuste perron ’the cop will die, promise’. Ook in verschillende tweets wordt in harde bewoordingen gesteld dat de politieman dood moet. Tevens zou een agent, die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, al op straat zijn bedreigd in niet mis te verstane woorden.

De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”

Busker begrijpt de emoties, maar vindt dat er tegen doodsbedreigingen hard moet worden opgetreden. „Het is een dramatisch incident, maar het kan niet zo zijn dat we elke keer met dit soort zaken worden geconfronteerd. Dit soort emotionele uitlatingen helpt niemand.” Om de oplopende spanning enigszins weg te nemen, hoopt Busker dat er snel een zorgvuldig onderzoek op tafel ligt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.html

Zouden deze vrienden ook allemaal van die 'lieve jongens zijn' die geen vlieg kwaad doen??

Ze zorgen er zo in ieder geval voor dat iedereen dit soort gasten kan zien zoals ze zijn; als crimineel.
Wat is er mis met 'rust zacht', waarom direct weer bedreigen?
  woensdag 28 november 2012 @ 09:04:23 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119701074
Simpele figuren weer. :')
pi_119701107
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Simpele figuren weer. :')
En als oom agent aan de deur komt om verhaal te halen en ze schrikken dan klagen ze de politie ook aan omdat ze een trauma hebben opgelopen terwijl ze zo lief zijn? :')
pi_119701115
Echte vrienden doen dit niet.
pi_119701149
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld' :') :') :')

quote:
27-11-2012 | 18:44 Tot 800 mensen verwacht op evenement Rishi

DEN HAAG - Vijf- tot achthonderd mensen worden verwacht bij het evenement tegen politiegeweld aanstaande zaterdag. Dat zegt de organisatie. De locatie is veranderd van het Zuiderpark naar het Binnenhof. De actie wordt politiek ondersteund. Lees verder
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119701169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zal wel een vreedzame demonstratie worden.

Ik verwacht een toeloop van kansloze jongeren zonder toekomst die al lekker opgehitst zijn en zodra er politie komt gaan ze de boel terroriseren.

ME erop af en knuppelen oO/
pi_119701235
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
pi_119701240
quote:
Waarom zouden ze?

[ Bericht 15% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:25:50 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 28 november 2012 @ 09:15:53 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_119701277
'De politie had gelijk'
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_119701287
quote:
Hindoestanen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:26:02 ]
pi_119701308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef psychosomatic het volgende:
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
Tot veel in staat?

Maar eigen kind opvoeden was teveel gevraagd. Ze zullen er dan ook niet zoveel om geven.
pi_119701350
Lieve jongen inderdaad.. Was ook netjes teruggekomen na zijn verlof ^O^
Goede vrienden ook

:r :r :r
pi_119701378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
pi_119701393
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119701396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
pi_119701409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
:D
  woensdag 28 november 2012 @ 09:24:00 #17
373754 mossad_agent
pi_119701426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als dat geen rellen wordt eet ik mijn keppeltje op.

Ik zou als gemeente ook geen demonstratie toestaan, zeker niet als ze opgefokt zijn én tegen politie.
Maar ok, zondag zullen ze wel weer piepen over politiegeweld terwijl niemand wat deed ;)
pi_119701443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
pi_119701471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dat een volk?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
Dat zeg ik, hindoestanen. Of Indiers. Nederlanders waarvan de voorouders uit Marokko komen noemen we toch ook gewoon Marokkanen?
pi_119701485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
pi_119701489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dat een volk?
Nee, dat is volk. Niet een volk.
pi_119701492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mwa valt vies tegen hoor. Surinamers liggen wel beter bij de Nederlanders, maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_119701495
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
pi_119701505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
oke :)
pi_119701524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

oke :)
Na teruglezen snap ik de vergissing. Ik had erbij moeten zetten: hij doelt waarschijnlijk op:
pi_119701561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.

De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.

Wat wil je nu zeggen?
pi_119701589
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:34:41 #28
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119701648
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:36:01 #29
373754 mossad_agent
pi_119701667
quote:

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
pi_119701688
quote:

[..]

Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel! >:)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:09 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701747
ook nekschot voor dat andere tuig dan maar.
---
Politie handelde in dit geval gewoon uitstekend.
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Nutteloze "protest" actie, me dunkt :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:48 #32
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_119701762
Ik snap niet zo goed waarom de media zo mild omgaan met dat mannetje. Het was gewoon uitschot 1e klas. Op 17 jaar bekend zijn bij de politie vanwege meerdere delicten en dan klagen dat een agent hem neerschiet terwijl hij ten eerste niet op straat mag zijn en ten tweede niet gehoorzaamd op het moment dat er een wapen op je gericht is. Wat een dwaas. Hulde voor deze agent.

En mogen zijn matties die dreigen ook een paar nachten/weken brommen iedere keer dat ze zich er weer over uiten.
pi_119701782
Je verwacht het niet.. O-)
pi_119701807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
pi_119701809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Correct, Nederland is weer veel te tolerant.
pi_119701828
quote:

[..]

Belooft inderdaad weinig goeds.

Trouwens: mensen die concrete bedreigingen uiten op Twitter, kun je gewoon oppakken. Grensoverschrijdend gedrag moet worden bestraft.
pi_119701835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
pi_119701840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
pi_119701867
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:47:20 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
doel je op het tuig of om de dooie¿
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119701884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigend toch
pi_119701892
Crimineeltjes die mensen bedreigen, what else is new
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_119701922
quote:

[..]

Waarom wordt die actie in godsnaam politiek ondersteund?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119701924
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Doodloper het volgende:
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
Haha dit ja. Verdacht van een poging tot doodslag, niet terug komen van verlof en naar je broek grijpen als een groep agenten schreeuwt dat je je handen in de lucht moet houden na een melding van bedreiging met vuurwapen.

Maar het was zo'n lieve jongen O+
pi_119701936
Die ouders zie je niet he.
pi_119701970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigen toch
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.

Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.

Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.

Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.

Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.

Eigen schuld. :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 09:54:57 #47
373754 mossad_agent
pi_119702035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
Live stream? Ik ga live kijken :) Op CS een bakkie koffie halen en rustig naar het malieveld kijken.
pi_119702057
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
pi_119702082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht? :W
pi_119702089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
alsof scholen iets weten van scholieren :')

als iemand al jarenlang gepest wordt weten ze ook altijd van niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_119702127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht? :W
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
en medestudenten met een kleine memorial
  woensdag 28 november 2012 @ 09:59:49 #52
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119702140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.

Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.

Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.

Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.

Dit. ^O^
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119702160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
Nogal logisch.

Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.

Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.

Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.

Dat zijn feiten.
pi_119702172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
pi_119702182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
pi_119702188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nogal logisch.

Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.

Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.

Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.

Dat zijn feiten.
Je zegt het goed, had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:03:29 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119702222
quote:

[..]

gewoon iedereen fotograferen en filmen, dan zullen er vast nog een aantal kunnen worden opgepakt wegens wat openstaande feitjes...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119702230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
pi_119702244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je zegt het goed had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
Nee dat zeg ik helemaal niet.

Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte. :W

Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.

Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:04:53 #60
373754 mossad_agent
pi_119702251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

en medestudenten met een kleine memorial
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
  woensdag 28 november 2012 @ 10:05:33 #61
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119702267
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

naderhand ja. Op dat moment gingen de agenten er naar toe met getrokken wapen.

En agent kiest, als de situatie gevaarlijk dreigt te worden (dus naar je middelgrijpen, en wetende in je achterhoofd dat hij een vuurwapen zou hebben), altijd naar dit scenario om te schieten.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119702282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.

Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld. :Y
pi_119702314
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik helemaal niet.

Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte. :W

Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.

Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
quote:
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
pi_119702368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agenten zijn nog dommer :')
Mwah, die leven nog.
Get woke, go broke!
pi_119702380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
pi_119702395
Lieve jongens die nooit een vlieg kwaad doen natuurlijk _O_
Laat de goedpraters maar weer komen _O_
pi_119702403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.

Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld. :Y
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
pi_119702421
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!

[..]

Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Beter lezen.

Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.

Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld. :W
pi_119702422
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, die leven nog.
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
pi_119702431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Er lopen duizenden mensen met hetzelfde signalement rond op station HS rond 6 uur s`ochtends.
pi_119702439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Dat staat wel vast.
pi_119702441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agenten zijn nog dommer :')
Jij ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de situatie?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:13:41 #73
373754 mossad_agent
pi_119702450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
Nee maar een mentor weet niet wat er speelt. Mijn mentor wist ook niet dat ik vroeger dingen deed die ik nu afkeur. Als je hem naar mij had gevraagd had hij gezegd dat ik zo'n lieve jongen was ;)
pi_119702454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Beter lezen.

Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.

Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld. :W
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt
quote:
Maar staat niet vast.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:14:18 #75
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_119702467
''Ja echte vrienden... die heb je voor het leeeeven....''
pi_119702476
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat staat wel vast.
Heb je daar bewijs van?
pi_119702480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt

[..]

Maar staat niet vast.
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
pi_119702481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.

Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
Get woke, go broke!
pi_119702504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
pi_119702509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!

[..]

Ik verwijder helemaal niks.
pi_119702516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.

Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer. :')
pi_119702517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
ja, dat vind ik ook. Maar als jij doet alsof je wel levensbedreigend bent, dan vraag je er om.
Get woke, go broke!
pi_119702524
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord, maar je draait.

Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
pi_119702534
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer. :')
Ja, voor de miljoenste keer. So, dat is jouw mening over deze zaak, ik sta wel gewoon achter de agenten. Die gasten krijgen al gezeik als ze een pistool trekken, laat staan gebruiken. Die gaan echt niet voor de lol een beetje lopen knallen op een vol station.
Get woke, go broke!
pi_119702535
quote:

[..]

Als diegene de orders niet opvolgt van de politie die met getrokken pistolen jou bevelen te gaan liggen / handen om hoog te doen omdat ze denken dat je een vuurwapen hebt, en jij negeert die bevelen, dan hebben ze het recht je helemaal vol lood te pompen.
pi_119702559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord, maar je draait.

Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.
Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
pi_119702588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_119702603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij vind dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..

Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
Get woke, go broke!
pi_119702611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
pi_119702630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met je eens hoor, maar als jij als agent de melding hebt gekregen dat de verdachte mogelijk vuurwapen gevaarlijk is, dan zal jij je er ook naar gedragen. Je gaat natuurlijk niet afwachten wat hij uit z'n broek haalt.

Verder zou dit gewoon een hele wijze les moeten zijn voor iedereen. Volg de instructies van de politie op, zeker als de wapens getrokken zijn. Een foutje is zo gemaakt en dan ben jij de lul.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:21:13 #91
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119702631
Als een of ander random burger een ongewapend iemand op straat neerschiet dan kun je hem niet hoog genoeg hangen, en wordt de boze papa die roept dat hij diegene dood gaat slaan als hij hem in handen krijgt gesteund, maar geef die random burger een coole pet en boze reacties zijn opeens taboe.
pi_119702654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
Logische reactie als je iemand, waarvan vermoed wordt dat hij een vuurwapen bij zich draagt, sommeert zijn handen in de lucht te houden en hem vervolgens naar zijn broek/riem ziet grijpen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_119702656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..

Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
pi_119702683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.

Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?

Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 10:23:32 #95
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_119702691
quote:

[..]

Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_119702694
Het is niet zomaar iemand, maar een crimineel die mensen aan het bedreigen was. Het is niet zomaar op straat, maar midden in de nacht op Hollands Spoor, dan ga je er met een net wat ander verwachtingspatroon heen, helemaal als de melding is dat de verdachte gewapend is (wat, gezien zijn verleden, zeker aannemelijk was).
pi_119702703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.

Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?
Feit is dat hij dat niet had!
quote:
Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
je hebt het wel over mensenlevens
ik ben gewoon kritisch tegenover agenten
pi_119702712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:23 schreef Starm het volgende:

[..]

Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Neem daar de voorgeschiedenis van Rishi nog bij en ook de plaats waar je naar toe moet.
pi_119702726
Aha de actie is verplaatst naar wijkpark Transvaal, poehee daar zullen lieverdjes op af komen :')
pi_119702732
quote:

[..]

dat bedoel ik met dom.
Misschien is die agent wel een enorme kneus die voor geen meter kan schieten of misschien dook 'ie weg toen dat schot gelost werd. Dat die jongen in z'n nek geraakt werd betekent nog niet dat het opzettelijk is gebeurd.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:25:33 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja, klopt, in dit geval de mensenlevens van de aanwezige burgers en de agenten zelf.

Ja mag best kritisch zijn, terecht, maar in dit geval is het gewoon debiel van die gast. als jij door de politie onder schot wordt gehouden, wat bezielt je om iets anders te doen dan wat ze je zeggen?

Das net zo dom als proberen een overvaller met een pistool te overmeesteren voor je iPhone.
Get woke, go broke!
pi_119702744
quote:

[..]

JIj zegt dat hij niet verantwoordelijk is.

Dan waarom:

1. Gaat hij ondanks zijn straatverbod toch weg?
2. Bedreigt hij mensen op een station met de dood?
3. Volgt hij bevelen van agenten met getrokken pistool niet op?
4. Als hij net vrij is uit de gevangenis en ook verdacht wordt van een steekincident let hij niet op wat hij doet en luistert hij niet naar de politie?

Geef hier eens antwoord op, want al deze feiten hebben geleid tot een situatie waarin dit tragedie is gebeurd. En kom niet met een drogreden aan dat dat geen doodstraf verdiend, want dat zeg ik ook niet.
Gewoon een antwoord geven op de punten die ik noem, want deze punten hebben geleid tot een situatie waarin het gebeurd is..
  woensdag 28 november 2012 @ 10:26:14 #103
373754 mossad_agent
pi_119702749
quote:

[..]

Geef nou eens antwoord in plaats van die achterlijke vraag te stellen.
pi_119702751
quote:

[..]

dat bedoel ik met dom.
In de benen schieten behoort in dergelijke situaties niet tot de instructies. Op afstand is de kans veel te groot om te missen.
Misschien dook hij net in elkaar en met enige terugslag van het vuurwapen, komt een kogel over een redelijke afstand makkelijk 30-40cm hoger uit dan verwacht.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:27:11 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dan waarom:

4. Als hij net vrij is uit de gevangenis en ook verdacht wordt van een steekincident let hij niet op wat hij doet en luistert hij niet naar de politie?

Geef hier eens antwoord op, want al deze feiten hebben geleid tot een situatie waarin dit tragedie is gebeurd. En kom niet met een drogreden aan dat dat geen doodstraf verdiend, want dat zeg ik ook niet.
Gewoon een antwoord geven op de punten die ik noem, want deze punten hebben geleid tot een situatie waarin het gebeurd is..
ja maar, ja maar, hij had geen pistool!

:').
Get woke, go broke!
pi_119702812
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1308540

Kijk vanaf 9.43 ergens dan later zie je het stukje waar zijn leraar praat en zijn school
pi_119702828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Feit is dat hij dat niet had!

[..]

Nee, je lult vanaf de zijlijn makkelijk over iets waar je geen weet van hebt.
pi_119702850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dan waarom:

Goede punten kan ik niet tegenin gaan.
Betekent nog steeds niet dat de politie hun tactieken moet verbeteren want degene was niet levensbedreigend.
pi_119702859
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja maar, ja maar, hij had geen pistool!

:').
ja dat is wel een feit
  woensdag 28 november 2012 @ 10:31:27 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

ja dat is wel het feit
Klopt.

Dus?
Get woke, go broke!
pi_119702880
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je lult vanaf de zijlijn makkelijk over iets waar je geen weet van hebt.
jij lult even hard mee :')
pi_119702895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt.

Dus?
Dus hij was niet levensbedreigend.
pi_119702899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:31 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

jij lult even hard mee :')
Ik baseer mijn mening niet op de onderbuik van jouw agentenhaat.
pi_119702903
quote:

[..]

ja dat is wel een feit
Met een zwaarwegende achtergrond en verdachte handelingen.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:32:59 #115
373754 mossad_agent
pi_119702918
quote:

[..]

Betekent nog steeds niet dat de politie hun tactieken moet verbeteren want degene was niet levensbedreigend.
Helemaal mee eens, ze hebben goed gehandeld.
Blij dat jij het nu ook ziet _O-
  woensdag 28 november 2012 @ 10:33:00 #116
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_119702919
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat was die wel, alleen is dit leuk achteraf praten.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_119702925
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik baseer mijn mening niet op de onderbuik van jouw agentenhaat.
agentenhaat :')
ben gewoon sceptisch tegenover de tactieken die ze gebruiken
  woensdag 28 november 2012 @ 10:33:20 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702926
quote:

[..]

Ja, ook dat klopt.

Wederom: dus?
Get woke, go broke!
pi_119702935
quote:

[..]

Ok, fijn dat je het snapt en eerlijk van je dat je dat toegeeft. ^O^

Tja, tuurlijk is het tragisch wat er gebeurd is.

Maar zoals ik aangeef is het niet één beslissing wat heeft geleid tot deze situatie en de politie/rechter maatregelen had genomen zodat hij zich niet in deze situatie zou bevinden. Meneer heeft de regels aan de laars gelapt en er een (te) hoge prijs voor betaald.

Misschien was hij wel depressief ozfo, aangezien hij agenten met getrokken wapens bewust deed negeren?
pi_119702943
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ook dat klopt.

Wederom: dus?
dus was het onnodig die gast in de nek te schieten terwijl hij geen gevaar was!
wat snap je niet? :')
  woensdag 28 november 2012 @ 10:34:25 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119702946
quote:

[..]

die gozer was niet levensbedreigend maar de situatie wel, dus hij is zelf verantwoordelijk voor het nemen van zijn eigen leven (nou ja dat is dan eigenlijk redelijk levensbedreigend eigenlijk)
  woensdag 28 november 2012 @ 10:34:49 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702953
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Achteraf ja :).

Als ie gewoon was gaan liggen leefde hij nog.

Dus, zijn fout, klaar.
Get woke, go broke!
pi_119702964
quote:

[..]

Feit is dat de agenten dat op dat moment niet wisten.
pi_119702968
quote:

[..]

Ik zou jou graag in zo'n zelfde situatie zien.
pi_119702979
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef Re het volgende:

[..]

die gozer was niet levensbedreigend maar de situatie wel, dus hij is zelf verantwoordelijk voor het nemen van zijn eigen leven (nou ja dat is dan eigenlijk redelijk levensbedreigend eigenlijk)
vind ik ook makkelijk gezegd.
van beiden kanten.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:35:39 #126
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119702981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus, zijn fout, klaar.
Hij haalde de trekker niet over, klaar.
pi_119702985
quote:

[..]

Nogmaals, het is en blijft een feit dat de agenten dat niet wisten en reageerden op een vuurwapengevaarlijk-melding.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:36:16 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119702999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Klopt, maar hij was wel de aanleiding voor het uitrukken van de agenten. Zonder hem zaten ze gewoon donuts te eten.

Zijn schuld, klaar.
Get woke, go broke!
pi_119703000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

van beiden kanten.
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen dood door het niet opvolgen van orders. Feit.
pi_119703002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ok, fijn dat je het snapt en eerlijk van je dat je dat toegeeft. ^O^

Tja, tuurlijk is het tragisch wat er gebeurd is.

Maar zoals ik aangeef is het niet één beslissing wat heeft geleid tot deze situatie en de politie/rechter maatregelen had genomen zodat hij zich niet in deze situatie zou bevinden. Meneer heeft de regels aan de laars gelapt en er een (te) hoge prijs voor betaald.

Misschien was hij wel depressief ozfo, aangezien hij agenten met getrokken wapens bewust deed negeren?
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
pi_119703020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus, zijn fout, klaar.
misschien
listige situatie wel :)

maar ik blijf erbij dat de politie hun tactieken moet verbeteren
op de schietschool ook leren in het onderlichaam te schieten en ander soort tactieken
pi_119703041
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
O jee, wedden dat als blijkt dat meneertje onder invloed was het een groot complot van de politie wordt genoemd? Dat zou die lieve jongen nooit doen.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:37:49 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

misschien

op de schietschool ook leren in het onderlichaam te schieten en ander soort tactieken
Leren ze ook, maar iemand met een vuurwapen kan nog schieten als je hem in zijn been schiet. Ze hebben dus precies gedaan wat ze is geleerd
Get woke, go broke!
pi_119703063
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

misschien

Ik blijf erbij dat je vanaf de zijlijn niet kan beoordelen wat de agent in kwestie deed besluiten te schieten. Daarnaast staat het je vrij om zelf eens bij de politie te gaan kijken naar hun werkzaamheden in plaats van een afstandje er lekker makkelijk over te oordelen.
pi_119703076
quote:

[..]

Jeuj man.....dat bleek ACHTERAF! Op het moment dat het gebeurde reageerde de agent op een melding waarbij werd vermeld dat de verdachte mogelijk in het bezit was van een vuurwapen. Als de verdachte dan een voor de agent mogelijk levensbedreigende actie onderneemt door niet te luisteren naar de agent meer een beweging maakt naar een plek waar zich een wapen zou kunnen bevinden dan moet zo'n agent in een fractie van een seconde beslissen wat te doen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_119703081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leren ze ook, maar iemand met een vuurwapen kan nog schieten als je hem in zijn been schiet. Ze hebben dus precies gedaan wat ze is geleerd
Volgens die agenten op tv niet. Een of andere hoge agent zei dat. Dat ze daar niet op trainen. Dat wilden ze zelf ook wel anders anders. Vond ik wel interessant.
pi_119703099
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef Re het volgende:

[..]

_O_
  woensdag 28 november 2012 @ 10:40:26 #138
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119703102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, maar hij was wel de aanleiding voor het uitrukken van de agenten. Zonder hem zaten ze gewoon donuts te eten.

Zijn schuld, klaar.
Ik kan hier zo makkelijk een godwin van maken.... De agent is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes en niet de verdachte. Roepen dat een of andere 17 jarige scholier meer verantwoordelijkheid heeft dan een gewapende en getrainde volwassene is een teken van grote domheid.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:41:07 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119703120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

van beiden kanten.
nou ja, hij is dood dus een ergere bedreiging op het leven kan ik niet verzinnen.

Of de agent wl of niet goed gehandeld heeft moeten we nog uitvinden, dit betekent niet dat de dode zich makkelijk uit deze benarde situatie had kunnen manoeuvreren, door zich gewoon aan de opgelegde regels te houden
pi_119703136
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:40 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik kan hier zo makkelijk een godwin van maken.... De agent is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes en niet de verdachte. Roepen dat een of andere 17 jarige scholier meer verantwoordelijkheid heeft dan een gewapende en getrainde volwassene is een teken van grote domheid.
Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden.
Agenten hoeven natuurlijk niet als schietschijf te functioneren :')

Feit is en blijft dat hij nog in leven was geweest als hij gewoon de orders had opgevolgd. Iets wat vrij makkelijk is als je onder schot wordt gehouden en best wel overtuigend over komt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 10:42:32 ]
pi_119703142
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, hij is dood dus een ergere bedreiging op het leven kan ik niet verzinnen.

Of de agent wl of niet goed gehandeld heeft moeten we nog uitvinden, dit betekent niet dat de dode zich makkelijk uit deze benarde situatie had kunnen manoeuvreren, door zich gewoon aan de opgelegde regels te houden
ja misschien wel ja
  woensdag 28 november 2012 @ 10:42:29 #142
373754 mossad_agent
pi_119703149
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden. Feit is en blijft dat hij nog in leven was geweest als hij gewoon de orders had opgevolgd. Iets wat vrij makkelijk is als je onder schot wordt gehouden en best wel overtuigend over komt.
Juist, alles valt en staat bij het niet luisteren van de criminele jongen.
pi_119703161
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:39 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Volgens die agenten op tv niet. Een of andere hoge agent zei dat. Dat ze daar niet op trainen. Dat wilden ze zelf ook wel anders anders. Vond ik wel interessant.
een been is te makkelijk te missen (en bij een rennende verdachte nog moeilijker om te raken)
dus pak je het grootste onderdeel van een mens: z'n torso

daar wordt dus op getraind en dan is een kleine afwijking genoeg om hem in z'n nek te raken
pi_119703185
quote:

[..]

de politie wil zelf hun tactieken verbeteren, als ze dat beter hadden kunnen aanpakken, waarom niet?
hoezo domheid?
pi_119703191
Ah, nog meer lieve jongens met een gouden hart die geen vlieg kwaad doen :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_119703246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

ja misschien wel ja
Niks misschien. Als hij gedaan had wat hem werd opgedragen was er niets gebeurd.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:46:32 #147
373754 mossad_agent
pi_119703275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

hoezo domheid?
Ik zou zeggen; lees je berichten terug.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:47:14 #148
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119703302
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden. Feit is en blijft dat hij nog in leven was geweest als hij gewoon de orders had opgevolgd. Iets wat vrij makkelijk is als je onder schot wordt gehouden en best wel overtuigend over komt.

Ach het is slechts het eerste wat je leren krijgt zodra je een vuurwapen in handen krijgt. Dat JIJ verantwoordelijk bent voor je acties en dat je daarom ook zorgvuldig met het ding om moet springen.

Bevelen opvolgen is stress situaties is juist moeilijker dan in een kalme situatie. Ik heb mijn lieve zusje toen ze aan het varen was ooit toegeschreeuwd dat ze moest sturen omdat er een grote boot aankwam maar ze koos er liever voor om mij eerst 4 keer te negeren en toen in een vliegtuig crash positie te gaan zitten. Mocht je zelf nooit buitenkomen om zo'n situatie mee te kunnen maken kijk dan naar een oorlogsfilm van na 1990.
pi_119703321
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks misschien. Als hij gedaan had wat hem werd opgedragen was er niets gebeurd.
Ik vraag me dan wat er omgaat in het hoofd van zo`n iemand die besluit bevelen niet op te volgen:

Agent: 'HANDEN OMHOOG OF IK SCHIET!'
Crimineel: 'Hmmmmm, even denken, als ik mijn handen omhoog doet schiet hij niet, wat zou er gebeuren als ik een snelle verdachte beweging maak naar mijn riem, zou hij dan schieten denk je? Laten we dat eens proberen!'
Agent: '*PANG*'
Crimineel: 'Argh mein leben'

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 10:48:10 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 10:48:33 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703341
quote:

[..]

Sure, weet je wat ook dom is? 17jarigen als onschuldige jeugd aanmerken, dat is pas dom en naief. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest kan je het ACHTERAF nog zeggen, maar dit was een brok tuig.
Get woke, go broke!
  Redactie Frontpage woensdag 28 november 2012 @ 10:49:06 #151
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_119703357
Allemaal vrienden met een gouden hart, daar mogen we wel vanuit gaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_119703367
Ik kan nooit op jullie allemaal tegelijk reageren :')
is dat ook de bedoeling.
Lavenderr springt altijd nog even extra bij, ook al is de mening van anderen duidelijk genoeg, waar je dan, zoals ze zelf beweert nu wel kan ophouden je mening te geven :')
pi_119703379
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan wat er omgaat in het hoofd van zo`n iemand die besluit bevelen niet op te volgen:

Crimineel: 'Hmmmmm, even denken, als ik mijn handen omhoog doet schiet hij niet, wat zou er gebeuren als ik een snelle verdachte beweging maak naar mijn riem, zou hij dan schieten denk je? Laten we dat eens proberen!'
hij zal wel gedacht hebben dat alle agenten watjes zijn die niet durven te schieten :7

Guess again punk!
  woensdag 28 november 2012 @ 10:49:50 #154
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119703382
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

17 jarige ongewapende scholier: Wow er richt iemand een pistool op mij. Fight or flight reactie heb ik niet ik ga gewoon bewust die agent oor de gek houden LOLZ!!! EPICS LOLZ FTW!! trololo
  woensdag 28 november 2012 @ 10:50:29 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
is dat ook de bedoeling.
Lavenderr springt altijd nog even extra bij, ook al is de mening van anderen duidelijk genoeg, waar je dan, zoals ze zelf beweert nu wel kan ophouden je mening te geven :')
Ja, doe dat maar, wat is is gewoon onzin. Natuurlijk mag een agent niet zomaar alles. Ik ben ook niet zo'n agentenvriend in het normale leven op het gebied van kutbekeuringen etc.

Maar in dit soort situaties sta ik er wel achter, je doet gewoon wat iemand met een pistool in zijn handen zegt.
Get woke, go broke!
pi_119703407
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sure, weet je wat ook dom is? 17jarigen als onschuldige jeugd aanmerken, dat is pas dom en naief. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest kan je het ACHTERAF nog zeggen, maar dit was een brok tuig.
Je mag die jongen niet zoveel verantwoordelijkheden toedichten joh, hij was vaste klant van de politie en hij had al iemand neergestoken, maar verder was het een hele lieve onschuldige die geen vlieg kwaad deed en de verantwoordelijkheid niet kon dragen.
pi_119703409
quote:
is dat ook de bedoeling.
Weet niet waar je het over hebt hoor. Ik geef gewoon mijn mening, net als jij.
pi_119703422
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

hij zal wel gedacht hebben dat alle agenten watjes zijn die niet durven te schieten :7

Guess again punk!
ik guess dat hij niet meer kan guessen :D
  woensdag 28 november 2012 @ 10:51:22 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703427
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mag die jongen niet zoveel verantwoordelijkheden toedichten joh, hij was vaste klant van de politie en hij had al iemand neergestoken, maar verder was het een hele lieve onschuldige die geen vlieg kwaad deed en de verantwoordelijkheid niet kon dragen.
Neersteken, ach man, iedereen steekt toch wel eens iemand neer? Stel je niet zo aan.
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 10:51:32 #160
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119703435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Owjee ik zeg dat agenten meer verantwoordelijkheid hebben dan een 17 jarige dus dat moet wel betekenen dat ik die 17 jarige als volledig onschuldige jeugd zonder criminele neigingen zie.
pi_119703455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet niet waar je het over hebt hoor. Ik geef gewoon mijn mening, net als jij.
:')
pi_119703476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Owjee ik zeg dat agenten meer verantwoordelijkheid hebben dan een 17 jarige dus dat moet wel betekenen dat ik die 17 jarige als volledig onschuldige jeugd zonder criminele neigingen zie.
Agenten hebben de verantwoordelijkheid de veiligheid te garanderen. Als dat betekent dat ze met getrokken pistolen iemand neerschieten die een verdachte beweging maakt en orders niet opvolgt, dan is hun missie volbracht en dienen ze geeerd te worden als helden die de samenleving weer een stukje veiliger hebben gemaakt.
pi_119703489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, doe dat maar, wat is is gewoon onzin. Natuurlijk mag een agent niet zomaar alles. Ik ben ook niet zo'n agentenvriend in het normale leven op het gebied van kutbekeuringen etc.

Maar in dit soort situaties sta ik er wel achter, je doet gewoon wat iemand met een pistool in zijn handen zegt.
onderbuikgevoel dus?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:54:28 #164
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_119703507
Belachelijk dat ie gelijk neergemaaid is.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:54:48 #165
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119703515
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Agenten hebben de verantwoordelijkheid de veiligheid te garanderen. Als dat betekent dat ze met getrokken pistolen iemand neerschieten die een verdachte beweging maakt en orders niet opvolgt, dan is hun missie volbracht en dienen ze geeerd te worden als helden die de samenleving weer een stukje veiliger hebben gemaakt.
Jij vindt dat agenten na jaren opleiding nog steeds net zo waardeloos zijn als een 17 jarig vmbo scholiertje. Beledigend arrogant mannetje.
pi_119703516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

onderbuikgevoel dus?
Gezond verstand. "Goh, laat ik maar doen wat meneer Agent met zijn getrokken pistool zegt".
pi_119703569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Jij vindt dat agenten na jaren opleiding nog steeds net zo waardeloos zijn als een 17 jarig vmbo scholiertje. Beledigend arrogant mannetje.
Nee hoor, ik vind dat ze de afweging kunnen maken tussen zelf als schietschijf functioneren of degene die niet doen wat ze zeggen tegenhouden. Prima gedaan dus. Als agent zijnde hoef je natuurlijk niet af te wachten totdat zo`n straatschoffie zijn pipa tevoorschijn haalt en op je voorhoofd mikt voordat je mag schieten, en terecht.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 10:57:20 ]
pi_119703590
Ben het volledig eens met Smack10

Vraag me alleen wel af wat ie in godsnaam dacht te bereiken met het naar zn middel grijpen als je onder schot staat terwijl ie geen wapen bij had.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  woensdag 28 november 2012 @ 10:58:30 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

onderbuikgevoel dus?
Nee, met je dooddoeners.

Gewoon je niet als een achterlijke gedragen.
Get woke, go broke!
pi_119703610
Misschien had hij geen gezond verstand, gezien zijn acties. Maar wil niet zeggen dat iemand levensbedreigend is.Als er andere betere tactieken kunnen worden bedacht om hier beter mee om te gaan omdat de politie er zelf ook behoefte aan blijkt te hebben, waarom niet.
pi_119703631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien had hij geen gezond verstand, gezien zijn acties.
Heel goed, je begint al in te zien dat hij zelf verantwoordelijk is.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:59:27 #172
373754 mossad_agent
pi_119703636
quote:
is dat ook de bedoeling.
Jouw mening is ook wel bekend...stoute agent. Dus gaarne niet meer reageren.
pi_119703664
ik heb mijn mening bijgesteld toch.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:00:41 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119703667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien had hij geen gezond verstand, gezien zijn acties. Maar wil niet zeggen dat iemand levensbedreigend is.Als er andere betere tactieken kunnen worden bedacht om hier beter mee om te gaan omdat de politie er zelf ook behoefte aan blijkt te hebben.
Ja, nogmaals, allemaal prima. maar achteraf gelul.

van mij mogen ze allemaal een tazer hebben hoor, met een goed bereik. Maar hebben ze dat? Nee.

Was er iemand mensen aan het bedreigen en ging hij naar zijn heup na een waarschuwing: Ja.

Dus, met de huidige stand van zaken prima gehandeld. Mag van mij prima onderzoek komen naar TOEKOMSTIGE alternatieven,maar voor nu, niets mis mee.
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 11:02:15 #175
373754 mossad_agent
pi_119703706

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 28-11-2012 11:16:08 (kappen) ]
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:02:48 #176
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119703730
Die "vriendjes" laten wel goed zien dat de waakzaamheid van de agenten op dat perronnetje afgelopen zaterdag ochtend, niet voor niks was.
Hoe mooier willen we het hebben?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119703752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef 3-voud het volgende:
Die "vriendjes" laten wel goed zien dat de waakzaamheid van de agenten op dat perronnetje afgelopen zaterdag ochtend, niet voor niks was.
Hoe mooier willen we het hebben?
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:04:47 #178
341203 3-voud
pi_119703789
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.
pi_119703801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.
Met een kogel in hun romp bedoel je toch?
pi_119703816
Dat kan echt niet nee.
pi_119703887
Hier nog een akkefietje waar de lieve jongen van verdacht werd:

http://www.telegraaf.nl/s/21109307

Meneer nam het schijnbaar niet zo serieus met het begrip "leven".

Misschien dat hij ook zo over zijn eigen leven dacht?
pi_119703905
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:

...en niet alleen jou en iedereen net als jou die in de buurt rondloopt!
quote:
Een andere agent die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, zou al op straat zijn bedreigd in 'niet mis te verstane bewoordingen'.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
pi_119703986
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
pi_119703994
Kogel ketste waarschijnlijk af via de grond meldde omroep west. en hoop dat dit te bewijzen is. Enn dan de randdebieltjes oppakken die de agent bedreigd hebben.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_119704007
Politiekogel die Rishi doodde ketste mogelijk af via grond:

http://www.omroepwest.nl/(...)te-mogelijk-af-grond

Tevens pleit ik voor slachtofferhulp voor de agenten die betrokken waren bij deze tragedie. :Y
pi_119704032
Waarom horen we niets van die ouders?
pi_119704041
quote:
Ik niet, ook een vriend of broertje kan simpelweg een draaideur-crimineel zijn en in dit geval lijkt het daar sterk op. En als je ook maar een greintje fatsoen in je donder hebt, hou je zo'n type niet uit de wind, maar neem je daar juist afstand van. Achterlijke misplaatste loyaliteit noem ik dat, hoewel dat natuurlijk niet opgaat voor criminelen onderling, want van dat uitschot kun je uiteraard niets anders verwachten.

quote:
Dramatisch gehuil van die Politiebond vrienden. Als je een wapen draagt avondklok opgelegd hebt,heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt dan toch bij nacht en ontij op straat blijft zwerven, met alle risico's van dien, en bovendien dienstorders van politieagenten weigert op te volgen, moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode agent nou een engel of een duivel was.
Fixed. Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik weet dat dat een zeer moeilijk te bevatten concept is voor dergelijk randgroepkutkoters, maar dan hadden hun ouders ze dat maar moeten bijbrengen.

quote:
Ik verwacht eerder een crimineel mattie die in het openbaar huilend staat te verklaren dat het toch zóóón lieve jongen was. Oh wacht!

quote:
Vooralsnog verdienen zij inderdaad meer respect dan die kutkoters.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:13:25 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119704044
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef paddy het volgende:
Kogel ketste waarschijnlijk af via de grond meldde omroep west. en hoop dat dit te bewijzen is. Enn dan de randdebieltjes oppakken die de agent bedreigd hebben.
Ik dacht al, een agent die kan schieten _O-
pi_119704052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
Niet levensbedreigend, toch? :X
pi_119704070
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
pi_119704073
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom wel?
pi_119704087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Tayu het volgende:

[..]

Niet levensbedreigend, toch? :X
ik neem mijn woorden terug :X
damn wat een gasten :{
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:15:09 #193
341203 3-voud
pi_119704103
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.
Geef geld. Dat verzacht alle pijn.
pi_119704111
quote:
het was wel genoeg he zo :P
  woensdag 28 november 2012 @ 11:15:46 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119704126
quote:
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...
pi_119704135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Geef geld. Dat verzacht alle pijn.
Misschien de agent een kopje thee laten drinken met de ouders?

Schijnt goed te werken c_/
pi_119704156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Geef geld.Dat verzacht alle pijn.
Heb je het nodig dan? :P
  woensdag 28 november 2012 @ 11:16:38 #198
373754 mossad_agent
pi_119704163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
  woensdag 28 november 2012 @ 11:17:47 #199
373754 mossad_agent
pi_119704201
quote:
Dat zal niet gebeuren, ik verwacht dat ze gaan roepen dat het doorgestoken kaart is en dat de popo hun straatje willen schoonvegen ;)
pi_119704211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
Ja ik was fout, hoevaak wil je het horen :{
gisteren teveel tv gekeken en daarop mijn mening gebaseerd :')
pi_119704217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.

Dat in tegenstelling tot sommige linkse personen die een plank voor de kop blijven houden..

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 11:41:56 ]
pi_119704218
quote:
Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijk
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_119704219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

No problemo, kan gebeuren.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:18:48 #204
373754 mossad_agent
pi_119704228
quote:

[..]

Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:19:49 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119704254
quote:

[..]

Nou ja, wel netjes verder zo :).

Ik weet dat er bij dit soort zaken vaker erg makkelijk gereageerd wordt, maar dit was gewoon echt geen lekker ventje al.
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:19:51 #206
341203 3-voud
pi_119704255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijk
Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.

Ben benieuwd of de demonstratie aankomende zaterdag wordt afgelast, nu dit nieuws naar buiten komt.
pi_119704273
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht al, een agent die kan schieten _O-
Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigden
  woensdag 28 november 2012 @ 11:21:20 #208
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119704300
“Zeg mij wie je vrienden zijn en ik zal zeggen wie jij bent”

Hoezo : hij was weer op het rechte pad ? Zijn vriendjes zijn ordinaire criminelen hoor, dus wat is hij zelf ??? :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119704315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
shit happens, maar jullie hebben solide bewijs geleverd :)
pi_119704327
quote:

[..]

dat bedoel ik met dom.
Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.
Als je dan naar de plaats grijpt waar de meeste gewapende mensen hun pistool houden dan zal je gestopt moeten worden.

Als hij wel een pistool had gehad, zoals de agent dacht, hem had gegrepen en in het rond had geschoten, de agent en 2 omstanders bijvoorbeeld doodschoot.. Dan had de agent sneller moeten reageren, had de agent hem gelijk dood moeten schieten, had de agent de regels beter moeten volgen en op schietcursus gemoeten natuurlijk. :')
pi_119704328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.

Dat in tegenstelling tot sommige linkse personen die een plank voor de kop blijven houden..
Kunnen we die achterlijke links/rechts discussies lekker in POL houden? :{
pi_119704349
Als het een afgeketste kogel betreft is het nog pure mazzel dat niet een werkelijk onschuldige aanwezige is geraakt.
pi_119704365
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.
Als je dan naar de plaats grijpt waar de meeste gewapende mensen hun pistool houden dan zal je gestopt moeten worden.

Als hij wel een pistool had gehad, zoals de agent dacht, hem had gegrepen en in het rond had geschoten, de agent en 2 omstanders bijvoorbeeld doodschoot.. Dan had de agent sneller moeten reageren, had de agent hem gelijk dood moeten schieten, had de agent de regels beter moeten volgen en op schietcursus gemoeten natuurlijk. :')
jonge ik ben er toch al op terug gekomen
waarom ga je er nog over door dan? }:|
pi_119704371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoor
pi_119704375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

ik neem mijn woorden terug :X
damn wat een gasten :{
Oh, dit zag ik te laat. Netjes om je ongelijk te kunnen erkennen. ^O^
pi_119704385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

jonge ik ben er toch al op terug gekomen
waarom ga je er nog over door dan? }:|
Zie post hierboven.
Op het moment dat ik begon met typen waren er 4 pagina's met reacties minder. :P
pi_119704404
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.

Ben benieuwd of de demonstratie aankomende zaterdag wordt afgelast, nu dit nieuws naar buiten komt.
Misschien wanneer alle kranten dit op gaan pikken wel.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:24:59 #218
341203 3-voud
pi_119704416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoor
Nou, als ik zie hoe sommigen zich vastbijten in "agent schoot bewust om te doden"...
pi_119704432
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zie post hierboven.
Op het moment dat ik begon met typen waren er 4 pagina's met reacties minder. :P
gaat echt snel ja :P
pi_119704445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

gaat echt snel ja :P
En ik moet leren om geen koffie te gaan drinken terwijl ik halverwege een post ben. :P
  woensdag 28 november 2012 @ 11:26:50 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119704467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigden
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
pi_119704522
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
Ik weet er alles van hoor. Uiteraard worden ze juist getraind niet te doden. Het woord misschien gebruikte ik met een doel
pi_119704577
Dat wat Tarado zegt,zag ik gisteren ook op tv, daarom dacht ik ook, damn die agenten willen zelf betere tactieken voor zulke situaties.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:33:59 #224
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119704686
e
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef anonymoussie het volgende:
Dat wat Tarado zegt,zag ik gisteren ook op tv, daarom dacht ik ook, damn die agenten willen zelf betere tactieken voor zulke situaties.
Tasers?
  woensdag 28 november 2012 @ 11:34:07 #225
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119704693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Agent toonde juist geen onkunde. Een gewapende man in de been schieten heeft weinig nut, want deze kan dan nog het vuurwapen afvuren. Uitschakelen is dan een betere optie.

Daadkrachtig optreden van ome snor _O_
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119704740
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Re het volgende:

[..]

het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...
Dit verwacht ik eerder van een .22 ipv een 9mm.
Ik heb 9mm's door bowlingpinnen zien gaan.
pi_119704744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:33 schreef Brum_brum het volgende:
e

[..]

Tasers?
bijvoorbeeld ja
  woensdag 28 november 2012 @ 11:37:52 #228
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119704824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

bijvoorbeeld ja
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:39:23 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119704882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
ja, die is in andere landen totaal verschillend :').

Mensen zijn zooooo anders door een lijntje op de kaart :').
Get woke, go broke!
pi_119704892
quote:

[..]

Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
pi_119704903
quote:

[..]

:W
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:39:58 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119704912
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
geef me doekoe kutland!
Get woke, go broke!
pi_119704919
quote:
me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Hop gevonden en bekend..

Cultuurverrijkers :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_119704944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, het is wel weer mooi om te zien hoe zo`n simplistische ziel even denkt nog als een eckte profiteur te kunnen genieten van alles wat Nederland te bieden heeft om vervolgens als een of andere kasplantje te gaan kankeren op datzelfde land en te verhuizen omdat het volgens hem ergens anders beter is :D

En ik maar denken dat mensen niet dommer konden zijn.
pi_119704954
quote:

[..]

pi_119704958
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Hop gevonden en bekend..

Cultuurverrijkers :')
DM even door als je wil.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 11:43:06 #237
341203 3-voud
pi_119705030
quote:

[..]

woensdag 28 november 2012 @ 11:47:02 #238
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705159
quote:

[..]

In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.
quote:

[..]

Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
pi_119705169
quote:

[..]

Ik wil ook verhuizen. Maar niet om de mensen. De gebouwen zijn zo grauw en donker hier en ik hou van warmte dus ergens wonen waar de gebouwen licht zijn en het warm is lijkt me echt tof.
En goedkoop ook in sommige landen je huis of zelfs villa te laten bouwen
pi_119705201
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.

Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog op een snotneus met 0 levenservaring die zijn opleiding nog niet eens heeft afgemaakt :')

Als je overigens tips wilt, Linkse_Boomknuffelaar was ook zo`n blaataap die met een grote bek verkondigde te gaan emigreren, misschien kan hij je nog wat tips geven over waarom hij keihard gefaald heeft in dat opzicht.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 11:49:19 ]
pi_119705205
Wat ongelooflijk dom en triest is het om een dergelijke bedreiging op een stoeptegel te kalken, en je naam er dan onder te schrijven :+

En voor degene die wat van zijn ouders wilde horen:

"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
pi_119705249
Dat is behoorlijk laag ja :|W
  woensdag 28 november 2012 @ 11:49:59 #243
373754 mossad_agent
pi_119705262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
https://twitter.com/FollowNish_

De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee ;)
pi_119705302
Zijn ouders zijn dus precies hetzelfde tuig.
pi_119705309
Waar waren Rishi's moeder, familie en vrienden toen hij op het roverspad ging?
pi_119705322
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ouders zijn dus precies hetzelfde tuig.
Die kinderen raken niet vanzelf de weg kwijt in het leven.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:51:48 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119705334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.

[..]

Ja, sure, ga eens in Spanje of italie een grote bek opzetten tegen een agent, kijken of je er ook vanaf komt met een waarschuwing of een bekeuring.

het feit dat je nu niet meteen oprot maar nog even gebruik maakt van de voorzieningen, en dus niet van de vast geweldige voorzieningen in je droomland, geeft aan hoe rot JIJ bent.
Get woke, go broke!
pi_119705352
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee ;)
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.
pi_119705412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.

De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.

Wat wil je nu zeggen?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen?
Ik noem dit huilen:

De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”

Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.

Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
pi_119705416
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.
pOekiie. ‏@FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?

Nee, heel Nederland denkt dat meisje ;)
  woensdag 28 november 2012 @ 11:54:40 #251
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705424
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.

Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog op een snotneus met 0 levenservaring die zijn opleiding nog niet eens heeft afgemaakt :')

Als je overigens tips wilt, Linkse_Boomknuffelaar was ook zo`n blaataap die met een grote bek verkondigde te gaan emigreren, misschien kan hij je nog wat tips geven over waarom hij keihard gefaald heeft in dat opzicht.
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
pi_119705441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

pOekiie. ‏@FollowNish_

Nee, heel Nederland denkt dat meisje ;)
_O- echt he.
pi_119705454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

pOekiie. ‏@FollowNish_

Nee, heel Nederland denkt weet dat meisje ;)
pi_119705478
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Wat is jouw levenservaring met handelen onder stress dan?
pi_119705490
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/

Staat helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.

quote:
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.

quote:
Ik zou niet weten waar je het over hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:00:26 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 11:57:01 #256
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Tayu het volgende:
Wat ongelooflijk dom en triest is het om een dergelijke bedreiging op een stoeptegel te kalken, en je naam er dan onder te schrijven :+

[ afbeelding ]

En voor degene die wat van zijn ouders wilde horen:

"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.
quote:
'Rishi is in onze optiek vermoord en de agent moet daarom worden berecht', aldus Rishi's neef. Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet.
pi_119705512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:

[..]

[..]

Ik noem dit huilen:

Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.

Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Tsk, tsk.... het is WEL duidelijk dat er bedreigingen zijn geuit aan het adres van de agent. Dus niks huilie huilie, maar terechte verontwaardiging! Want zoals je zelf al zegt, er is nog niets bewezen, dus waarom men dan die agent moet gaan bedreigen?? :?
pi_119705539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er een lijkschouwing is geweest, waaruit dit eventueel op te maken valt.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:00:41 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119705613
Ach, laat ook maar :').
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 12:01:06 #260
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705626
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/

Staat helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.

[..]

Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.

[..]

Ik zou niet weten waar je het over hebt.

Dat zeg ik, je bent een sno
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.html
Geweldige sidenote niet?
pi_119705632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:

[..]

[..]

Ik noem dit huilen:

Er worden bedreigingen geuit zonder dat het onderzoek is afgerond, en dan zijn anderen aan het huilen? Je bent of een enorme troll of enorm dom.
pi_119705654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.html
Geweldige sidenote niet?
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?
pi_119705667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Niks klaar.

Want waarom?

Klaar

pi_119705668
quote:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.

En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 12:03:28 #265
8781 crew  Frutsel
pi_119705699
quote:

[..]

Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...

Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
pi_119705707
quote:
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
Vermoord??
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:04:23 #267
341203 3-voud
pi_119705728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...

Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Het niveau bepaald de toon van je frustratie.
Mensen met enig denkvermogen doen dat wel iets anders.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:05:16 #268
341203 3-voud
pi_119705748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Vermoord??
Je blijft je verbazen hoe ze het uit durven te spreken. Godskolere.
pi_119705755
quote:

[..]

Of op een straatsteen..tja...
pi_119705759
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:

[..]

En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.

Gelukkig snap je zelf ook wel dat er niemand vermoord is en hoeven we niet weer een hele discussie af te gaan over getrokken pistolen, bevelen die genegeerd werden, kogels die misschien afgeketst zijn en meer van zulke zaken.
pi_119705780
quote:

[..]

'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:06:09 #272
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705782
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
pi_119705814
quote:
3s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:

[..]

De politie wist dat dus niet, en door naar zijn middel te grijpen inplaats van zijn handen in de lucht te steken zoals hem werd opgedragen, werd het vermoeden dat ie een wapen had alleen maar versterkt. Je kan het de politie moeilijk kwalijk nemen dat ze niet gaan zitten wachten tot iemand eerst het vuur op hen opent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_119705818
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:09:45 #275
341203 3-voud
pi_119705893
quote:

[..]

Volgende keer wat beter opletten dan.
pi_119705900
quote:

[..]

En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.

Verder doe je maar wat interessant en ga je niet in op vragen van mij en onderbouw je je argumentatie niet eens.

Een voorbeeld met een boot slaat ook nergens op. Je bent gewoon een verwend nest die zijn hele leven in de watten is gelegd.

Maakt niet uit, hoogmoed komt voor de val :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 12:10:22 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119705912
quote:

[..]

Oh, ik weet vrij zeker van niet.

En nu? Wie heeft er meer gelijk en kan het meer bewijzen?

Treurig :').
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 12:10:30 #278
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705915
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 november 2012 @ 12:10:53 #279
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119705932
quote:

[..]

Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
pi_119705957
quote:
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....
pi_119705976
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:12:31 #282
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119705994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.

Verder doe je maar wat interessant en ga je niet in op vragen van mij en onderbouw je je argumentatie niet eens.

Een voorbeeld met een boot slaat ook nergens op. Je bent gewoon een verwend nest die zijn hele leven in de watten is gelegd.

Maakt niet uit, hoogmoed komt voor de val :Y
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
pi_119706002
quote:

[..]

Naief? Dit is gewoon een domme doos.
pi_119706005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker van niet. Leren ze je op school niet meer hoe je een stellingname dient te verdedigen?
pi_119706017
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oeh ja, link. Liefst ook naam erbij _O_
pi_119706018
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.

[..]

MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.

Wat vind je precies misleidend aan die foto?
  woensdag 28 november 2012 @ 12:13:26 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119706019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woont :').
Get woke, go broke!
pi_119706024
quote:

[..]

Is dat alles? Really? En dan de mond volhebben over 'meer meegemaakt dan anderen' ?
pi_119706029
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Als agenten niet professioneel met een schietwapen om kunnen gaan, moeten ze gewoon geen wapen dragen. Net als in Engeland.

Als ze dan zo'n situatie als dit tegenkomen, kunnen ze de professionals er bij roepen en blijven ongelukken achterwege.

En als ongelukken niet achterwege blijven bij de professional, dan wordt er een diepgravend onderzoek gedaan naar die professional. De professional is professional, dus dat hoort dan bij zijn baan.

Ik vind dat systeem erg goed. In Engeland lopen bijna alle politieagenten ongewapend rond, toch worden ze niet bij bosjes neergeschoten. En de Engelse maatschappij is wel even wat harder dan de onze.

Hallo, ziet niemand wat er gebeurd is? De politie is de laatste jaren omgevormd tot een 'doorsnee van de maatschappij'. Er is selectieve discriminatie toegepast bij het aannemen van politieagenten. Als je Marokkaan was, had je op voorhand al een grotere kans om een baan bij de politie te krijgen dan wanneer je gewoon Nederlands was. Zelfs al was je minder geschikt.

Maar het DOET er helemaal niet toe of de politie een doorsnee van de samenleving is. Want bij elke confrontatie tussen een politieagent en een burger is er toch maar ÉÉN politieagent (mogelijk twee). Dus die burger/crimineel ZIET helemaal geen doorsnee van de samenleving voor zich, hij ziet gewoon een loterij voor zich waarbij de afkomst van de politieagent(en) waar hij mee te maken krijgt een loterij is. Het is dus ZINLOOS om de politie een doorsnee van de samenleving te maken. Er zijn geen voordelen, maar wel nadelen.

Één nadeel komt voort uit het feit dat er op afkomst gekozen wordt en niet op kundigheid en vaardigheden. De kundigheid en de vaardigheden zijn niet gegarandeerd.

En TOCH geven we ze nog steeds allemaal een pistool in handen. En we weten al dat de agenten hun schietbeurten niet halen. Etc. etc.

Dus geen voordelen en wel nadelen.

Die politiebond moet niet huilen. De politie is niet meer zo competent als vroeger. Toch krijgen ze telkens maar weer meer macht: de politiebond en politietop proberen de incompetentie van de politie te compenseren met meer macht.

Er is een race aan de gang die begonnen is bij de politiek. En alle betrokkenen zitten er te dicht op om het te zien. Of mogelijk vinden ze het gewoon lekker om steeds meer macht naar zich toe te trekken.
pi_119706036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woont :').
Echt he. Ik dacht dat die jongen in oorlogsituaties heeft gezeten ofzo.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:14:55 #291
341203 3-voud
pi_119706059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken zeggen eerder dat je al 14 jaar op je zolderkamertje zit de internetheld uit te hangen.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:15:45 #292
341203 3-voud
pi_119706087
quote:

[..]

En, dit jaar al iets meegemaakt?
  woensdag 28 november 2012 @ 12:16:14 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119706105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef RetepV het volgende:

blablabla.

Kunnen schieten of niet,

"handen omhoog en ga liggen"

"ok"

niets aan de hand.
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 12:16:16 #294
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119706107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Tayu het volgende:

[..]

MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.

Wat vind je precies misleidend aan die foto?
Je quote alleen
quote:
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.
pi_119706150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....
dat las ik ja, welke aanklacht dienen ze in?
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 12:17:59 #296
8781 crew  Frutsel
pi_119706157
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.
Tuurlijk, ik keur het ook niet goed, vooral dat van die tegel enzo niet :)
  woensdag 28 november 2012 @ 12:18:05 #297
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119706162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En, dit jaar al iets meegemaakt?
Een Turk die met wou vechten omdat mijn service niet van hoog genoeg niveau was.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2012 @ 12:18:43 #298
341203 3-voud
pi_119706181
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Een Turk die met wou vechten omdat mijn service niet van hoog genoeg niveau was.
Knul, ik wil je aanraken. Je bent meester in ervaringen.
pi_119706191
quote:

[..]

Nou zeg, mannetje _O-

Ik ben heel vaak bedreigd met de dood. Mensen aan m'n deur gehad. Geweldsdelicten/misdrijven meegemaakt en zelf slachtoffer en dader geweest.

Tijdens deze geweldsincidenten reed politie gewoon weg terwijl ik op de grond lag en mensen op mij inschopten. Tja, shit happens.. En heb ze teruggepakt.

Moet ik dan zeggen dat alle politie slecht is? Nee.

Maar op een gegeven moment ga je beseffen dat je voor alles op een bepaalde moment verantwoordelijk bent en ga je je verantwoordelijker gedragen.
pi_119706212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Je quote alleen

[..]

en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.
Die foto staat bij het bewuste artikel. Die ene zin heb ik slechts gequote omdat iemand zich afvroeg waarom de ouders niets van zich lieten horen. De ouders (iig de moeder) heeft dus wel iets van zich laten haren.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:20:30 #301
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119706216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nou zeg, mannetje _O-

Ik ben heel vaak bedreigd met de dood. Mensen aan m'n deur gehad. Geweldsdelicten/misdrijven meegemaakt en zelf slachtoffer en dader geweest.

Tijdens deze geweldsincidenten reed politie gewoon weg terwijl ik op de grond lag en mensen op mij inschopten. Tja, shit happens.. En heb ze teruggepakt.

Moet ik dan zeggen dat alle politie slecht is? Nee.

Maar op een gegeven moment ga je beseffen dat je voor alles op een bepaalde moment verantwoordelijk bent en ga je je verantwoordelijker gedragen.
Mijn hoofd is tegen metalen palen aangebeukt en ik heb diegene niet teruggepakt. Ben ik nu laf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')