http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.htmlquote:Haagse agent met de dood bedreigd
DEN HAAG -
De agent die afgelopen zaterdagochtend met zijn dienstwapen op perron 4 van station Hollands Spoor de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschoot, krijgt tal van doodsbedreigingen aan zijn adres. De Haagse politie neemt dit zeer serieus en laat weten dat de Rijksrecherche de intimidaties in het onderzoek meeneemt.
Zo staat er op een van de tegels op het bewuste perron ’the cop will die, promise’. Ook in verschillende tweets wordt in harde bewoordingen gesteld dat de politieman dood moet. Tevens zou een agent, die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, al op straat zijn bedreigd in niet mis te verstane woorden.
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Busker begrijpt de emoties, maar vindt dat er tegen doodsbedreigingen hard moet worden opgetreden. „Het is een dramatisch incident, maar het kan niet zo zijn dat we elke keer met dit soort zaken worden geconfronteerd. Dit soort emotionele uitlatingen helpt niemand.” Om de oplopende spanning enigszins weg te nemen, hoopt Busker dat er snel een zorgvuldig onderzoek op tafel ligt.
En als oom agent aan de deur komt om verhaal te halen en ze schrikken dan klagen ze de politie ook aan omdat ze een trauma hebben opgelopen terwijl ze zo lief zijn?quote:
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.quote:27-11-2012 | 18:44 Tot 800 mensen verwacht op evenement Rishi
DEN HAAG - Vijf- tot achthonderd mensen worden verwacht bij het evenement tegen politiegeweld aanstaande zaterdag. Dat zegt de organisatie. De locatie is veranderd van het Zuiderpark naar het Binnenhof. De actie wordt politiek ondersteund. Lees verder
Zal wel een vreedzame demonstratie worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld'![]()
![]()
[..]
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Waarom zouden ze?quote:
Tot veel in staat?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef psychosomatic het volgende:
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.quote:
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?quote:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
Als dat geen rellen wordt eet ik mijn keppeltje op.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Is dat een volk?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Dat zeg ik, hindoestanen. Of Indiers. Nederlanders waarvan de voorouders uit Marokko komen noemen we toch ook gewoon Marokkanen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
Mwa valt vies tegen hoor. Surinamers liggen wel beter bij de Nederlanders, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
okequote:Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen.
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.
Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.
Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Wacht wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.
Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.
Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
Correct, Nederland is weer veel te tolerant.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
ook nekschot voor dat andere tuig dan maar.
---
Politie handelde in dit geval gewoon uitstekend.
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.
Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.
Nutteloze "protest" actie, me dunkt
Belooft inderdaad weinig goeds.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
ook nekschot voor dat andere tuig dan maar.
---
Politie handelde in dit geval gewoon uitstekend.
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.
Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.
Nutteloze "protest" actie, me dunkt
Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat?
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
doel je op het tuig of om de dooie¿quote:Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigend tochquote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
Waarom wordt die actie in godsnaam politiek ondersteund?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Haha dit ja. Verdacht van een poging tot doodslag, niet terug komen van verlof en naar je broek grijpen als een groep agenten schreeuwt dat je je handen in de lucht moet houden na een melding van bedreiging met vuurwapen.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Doodloper het volgende:
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigen toch
Live stream? Ik ga live kijkenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.
Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.
Let maar op.
Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee.
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
alsof scholen iets weten van scholierenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht?
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.
Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.
Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.
Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.
Eigen schuld.
Nogal logisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.
Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.
Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.
Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.
Eigen schuld.
Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
Je zegt het goed, had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogal logisch.
Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.
Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.
Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.
Dat zijn feiten.
gewoon iedereen fotograferen en filmen, dan zullen er vast nog een aantal kunnen worden opgepakt wegens wat openstaande feitjes...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zegt het goed had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
en medestudenten met een kleine memorial
naderhand ja. Op dat moment gingen de agenten er naar toe met getrokken wapen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
Dat zeg je wel!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik helemaal niet.
Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte.![]()
Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.
Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?quote:Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Mwah, die leven nog.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die agenten zijn nog dommer
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.
Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld.
Beter lezen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
[..]
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Je hebt gelijk. Er lopen duizenden mensen met hetzelfde signalement rond op station HS rond 6 uur s`ochtends.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
Dat staat wel vast.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Jij ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de situatie?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die agenten zijn nog dommer
Nee maar een mentor weet niet wat er speelt. Mijn mentor wist ook niet dat ik vroeger dingen deed die ik nu afkeur. Als je hem naar mij had gevraagd had hij gezegd dat ik zo'n lieve jongen wasquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.
Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld.
Maar staat niet vast.quote:Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt
[..]
Maar staat niet vast.
Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
Ik verwijder helemaal niks.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
[..]
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.
Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
ja, dat vind ik ook. Maar als jij doet alsof je wel levensbedreigend bent, dan vraag je er om.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
Je geeft geen antwoord, maar je draait.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
Ja, voor de miljoenste keer. So, dat is jouw mening over deze zaak, ik sta wel gewoon achter de agenten. Die gasten krijgen al gezeik als ze een pistool trekken, laat staan gebruiken. Die gaan echt niet voor de lol een beetje lopen knallen op een vol station.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer.
Als diegene de orders niet opvolgt van de politie die met getrokken pistolen jou bevelen te gaan liggen / handen om hoog te doen omdat ze denken dat je een vuurwapen hebt, en jij negeert die bevelen, dan hebben ze het recht je helemaal vol lood te pompen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, maar je draait.
Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.
Jij vind dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
Ik ben het grotendeels met je eens hoor, maar als jij als agent de melding hebt gekregen dat de verdachte mogelijk vuurwapen gevaarlijk is, dan zal jij je er ook naar gedragen. Je gaat natuurlijk niet afwachten wat hij uit z'n broek haalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Logische reactie als je iemand, waarvan vermoed wordt dat hij een vuurwapen bij zich draagt, sommeert zijn handen in de lucht te houden en hem vervolgens naar zijn broek/riem ziet grijpen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
dat bedoel ik met dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..
Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
Ben jij er bij geweest ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
Feit is dat hij dat niet had!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.
Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?
je hebt het wel over mensenlevensquote:Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
Neem daar de voorgeschiedenis van Rishi nog bij en ook de plaats waar je naar toe moet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Misschien is die agent wel een enorme kneus die voor geen meter kan schieten of misschien dook 'ie weg toen dat schot gelost werd. Dat die jongen in z'n nek geraakt werd betekent nog niet dat het opzettelijk is gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
Ja, klopt, in dit geval de mensenlevens van de aanwezige burgers en de agenten zelf.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
je hebt het wel over mensenlevens
ik ben gewoon kritisch tegenover agenten
JIj zegt dat hij niet verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
Geef nou eens antwoord in plaats van die achterlijke vraag te stellen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In de benen schieten behoort in dergelijke situaties niet tot de instructies. Op afstand is de kans veel te groot om te missen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
ja maar, ja maar, hij had geen pistool!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
JIj zegt dat hij niet verantwoordelijk is.
Dan waarom:
1. Gaat hij ondanks zijn straatverbod toch weg?
2. Bedreigt hij mensen op een station met de dood?
3. Volgt hij bevelen van agenten met getrokken pistool niet op?
4. Als hij net vrij is uit de gevangenis en ook verdacht wordt van een steekincident let hij niet op wat hij doet en luistert hij niet naar de politie?
Geef hier eens antwoord op, want al deze feiten hebben geleid tot een situatie waarin dit tragedie is gebeurd. En kom niet met een drogreden aan dat dat geen doodstraf verdiend, want dat zeg ik ook niet.
Gewoon een antwoord geven op de punten die ik noem, want deze punten hebben geleid tot een situatie waarin het gebeurd is..
Nee, je lult vanaf de zijlijn makkelijk over iets waar je geen weet van hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Feit is dat hij dat niet had!
[..]
je hebt het wel over mensenlevens
ik ben gewoon kritisch tegenover agenten
Goede punten kan ik niet tegenin gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
JIj zegt dat hij niet verantwoordelijk is.
Dan waarom:
1. Gaat hij ondanks zijn straatverbod toch weg?
2. Bedreigt hij mensen op een station met de dood?
3. Volgt hij bevelen van agenten met getrokken pistool niet op?
4. Als hij net vrij is uit de gevangenis en ook verdacht wordt van een steekincident let hij niet op wat hij doet en luistert hij niet naar de politie?
Geef hier eens antwoord op, want al deze feiten hebben geleid tot een situatie waarin dit tragedie is gebeurd. En kom niet met een drogreden aan dat dat geen doodstraf verdiend, want dat zeg ik ook niet.
Gewoon een antwoord geven op de punten die ik noem, want deze punten hebben geleid tot een situatie waarin het gebeurd is..
ja dat is wel een feitquote:Op woensdag 28 november 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, hij had geen pistool!.
jij lult even hard meequote:Op woensdag 28 november 2012 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, je lult vanaf de zijlijn makkelijk over iets waar je geen weet van hebt.
Helemaal mee eens, ze hebben goed gehandeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goede punten kan ik niet tegenin gaan.
Betekent nog steeds niet dat de politie hun tactieken moet verbeteren want degene was niet levensbedreigend.
Dat was die wel, alleen is dit leuk achteraf praten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dus hij was niet levensbedreigend.
agentenhaatquote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening niet op de onderbuik van jouw agentenhaat.
Ja, ook dat klopt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok, fijn dat je het snapt en eerlijk van je dat je dat toegeeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat de politie hun tactieken moet verbeteren want degene was niet levensbedreigend.
dus was het onnodig die gast in de nek te schieten terwijl hij geen gevaar was!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ook dat klopt.
Wederom: dus?
die gozer was niet levensbedreigend maar de situatie wel, dus hij is zelf verantwoordelijk voor het nemen van zijn eigen leven (nou ja dat is dan eigenlijk redelijk levensbedreigend eigenlijk)quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Achteraf jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dus was het onnodig die gast in de nek te schieten terwijl hij geen gevaar was!
wat snap je niet?
Feit is dat de agenten dat op dat moment niet wisten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zou jou graag in zo'n zelfde situatie zien.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
wat snap je niet?
vind ik ook makkelijk gezegd.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef Re het volgende:
[..]
die gozer was niet levensbedreigend maar de situatie wel, dus hij is zelf verantwoordelijk voor het nemen van zijn eigen leven (nou ja dat is dan eigenlijk redelijk levensbedreigend eigenlijk)
Hij haalde de trekker niet over, klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achteraf ja.
Als ie gewoon was gaan liggen leefde hij nog.
Dus, zijn fout, klaar.
Nogmaals, het is en blijft een feit dat de agenten dat niet wisten en reageerden op een vuurwapengevaarlijk-melding.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
wat snap je niet?
Klopt, maar hij was wel de aanleiding voor het uitrukken van de agenten. Zonder hem zaten ze gewoon donuts te eten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij haalde de trekker niet over, klaar.
Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen dood door het niet opvolgen van orders. Feit.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
vind ik ook makkelijk gezegd.
van beiden kanten.
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ok, fijn dat je het snapt en eerlijk van je dat je dat toegeeft.![]()
Tja, tuurlijk is het tragisch wat er gebeurd is.
Maar zoals ik aangeef is het niet één beslissing wat heeft geleid tot deze situatie en de politie/rechter maatregelen had genomen zodat hij zich niet in deze situatie zou bevinden. Meneer heeft de regels aan de laars gelapt en er een (te) hoge prijs voor betaald.
Misschien was hij wel depressief ozfo, aangezien hij agenten met getrokken wapens bewust deed negeren?
misschienquote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achteraf ja.
Als ie gewoon was gaan liggen leefde hij nog.
Dus, zijn fout, klaar.
O jee, wedden dat als blijkt dat meneertje onder invloed was het een groot complot van de politie wordt genoemd? Dat zou die lieve jongen nooit doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
Leren ze ook, maar iemand met een vuurwapen kan nog schieten als je hem in zijn been schiet. Ze hebben dus precies gedaan wat ze is geleerdquote:Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
misschien
listige situatie wel
maar ik blijf erbij dat de politie hun tactieken moet verbeteren
op de schietschool ook leren in het onderlichaam te schieten en ander soort tactieken
Ik blijf erbij dat je vanaf de zijlijn niet kan beoordelen wat de agent in kwestie deed besluiten te schieten. Daarnaast staat het je vrij om zelf eens bij de politie te gaan kijken naar hun werkzaamheden in plaats van een afstandje er lekker makkelijk over te oordelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
misschien
listige situatie wel
maar ik blijf erbij dat de politie hun tactieken moet verbeteren
op de schietschool ook leren in het onderlichaam te schieten en ander soort tactieken
Jeuj man.....dat bleek ACHTERAF! Op het moment dat het gebeurde reageerde de agent op een melding waarbij werd vermeld dat de verdachte mogelijk in het bezit was van een vuurwapen. Als de verdachte dan een voor de agent mogelijk levensbedreigende actie onderneemt door niet te luisteren naar de agent meer een beweging maakt naar een plek waar zich een wapen zou kunnen bevinden dan moet zo'n agent in een fractie van een seconde beslissen wat te doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens die agenten op tv niet. Een of andere hoge agent zei dat. Dat ze daar niet op trainen. Dat wilden ze zelf ook wel anders anders. Vond ik wel interessant.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leren ze ook, maar iemand met een vuurwapen kan nog schieten als je hem in zijn been schiet. Ze hebben dus precies gedaan wat ze is geleerd
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:34 schreef Re het volgende:
[..]
die gozer was niet levensbedreigend maar de situatie wel, dus hij is zelf verantwoordelijk voor het nemen van zijn eigen leven (nou ja dat is dan eigenlijk redelijk levensbedreigend eigenlijk)
Ik kan hier zo makkelijk een godwin van maken.... De agent is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes en niet de verdachte. Roepen dat een of andere 17 jarige scholier meer verantwoordelijkheid heeft dan een gewapende en getrainde volwassene is een teken van grote domheid.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was wel de aanleiding voor het uitrukken van de agenten. Zonder hem zaten ze gewoon donuts te eten.
Zijn schuld, klaar.
nou ja, hij is dood dus een ergere bedreiging op het leven kan ik niet verzinnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
vind ik ook makkelijk gezegd.
van beiden kanten.
Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik kan hier zo makkelijk een godwin van maken.... De agent is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes en niet de verdachte. Roepen dat een of andere 17 jarige scholier meer verantwoordelijkheid heeft dan een gewapende en getrainde volwassene is een teken van grote domheid.
ja misschien wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, hij is dood dus een ergere bedreiging op het leven kan ik niet verzinnen.
Of de agent wl of niet goed gehandeld heeft moeten we nog uitvinden, dit betekent niet dat de dode zich makkelijk uit deze benarde situatie had kunnen manoeuvreren, door zich gewoon aan de opgelegde regels te houden
Juist, alles valt en staat bij het niet luisteren van de criminele jongen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden. Feit is en blijft dat hij nog in leven was geweest als hij gewoon de orders had opgevolgd. Iets wat vrij makkelijk is als je onder schot wordt gehouden en best wel overtuigend over komt.
een been is te makkelijk te missen (en bij een rennende verdachte nog moeilijker om te raken)quote:Op woensdag 28 november 2012 10:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Volgens die agenten op tv niet. Een of andere hoge agent zei dat. Dat ze daar niet op trainen. Dat wilden ze zelf ook wel anders anders. Vond ik wel interessant.
de politie wil zelf hun tactieken verbeteren, als ze dat beter hadden kunnen aanpakken, waarom niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik kan hier zo makkelijk een godwin van maken.... De agent is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn keuzes en niet de verdachte. Roepen dat een of andere 17 jarige scholier meer verantwoordelijkheid heeft dan een gewapende en getrainde volwassene is een teken van grote domheid.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is anders net zo dom om te roepen dat een agent maar meer 'verantwoordelijkheid' moet hebben in een vuurwapengevaarlijke situatie dan degene die onder schot wordt gehouden. Feit is en blijft dat hij nog in leven was geweest als hij gewoon de orders had opgevolgd. Iets wat vrij makkelijk is als je onder schot wordt gehouden en best wel overtuigend over komt.
Ik vraag me dan wat er omgaat in het hoofd van zo`n iemand die besluit bevelen niet op te volgen:quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks misschien. Als hij gedaan had wat hem werd opgedragen was er niets gebeurd.
Sure, weet je wat ook dom is? 17jarigen als onschuldige jeugd aanmerken, dat is pas dom en naief. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest kan je het ACHTERAF nog zeggen, maar dit was een brok tuig.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
hij zal wel gedacht hebben dat alle agenten watjes zijn die niet durven te schietenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wat er omgaat in het hoofd van zo`n iemand die besluit bevelen niet op te volgen:
Agent: 'HANDEN OMHOOG OF IK SCHIET!'
Crimineel: 'Hmmmmm, even denken, als ik mijn handen omhoog doet schiet hij niet, wat zou er gebeuren als ik een snelle verdachte beweging maak naar mijn riem, zou hij dan schieten denk je? Laten we dat eens proberen!'
Agent: '*PANG*'
Crimineel: 'Argh mein leben'
17 jarige ongewapende scholier: Wow er richt iemand een pistool op mij. Fight or flight reactie heb ik niet ik ga gewoon bewust die agent oor de gek houden LOLZ!!! EPICS LOLZ FTW!! trololoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wat er omgaat in het hoofd van zo`n iemand die besluit bevelen niet op te volgen:
Agent: 'HANDEN OMHOOG OF IK SCHIET!'
Crimineel: 'Hmmmmm, even denken, als ik mijn handen omhoog doet schiet hij niet, wat zou er gebeuren als ik een snelle verdachte beweging maak naar mijn riem, zou hij dan schieten denk je? Laten we dat eens proberen!'
Agent: '*PANG*'
Crimineel: 'Argh mein leben'
Ja, doe dat maar, wat is is gewoon onzin. Natuurlijk mag een agent niet zomaar alles. Ik ben ook niet zo'n agentenvriend in het normale leven op het gebied van kutbekeuringen etc.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ik kan nooit op jullie allemaal tegelijk reageren![]()
is dat ook de bedoeling.
Lavenderr springt altijd nog even extra bij, ook al is de mening van anderen duidelijk genoeg, waar je dan, zoals ze zelf beweert nu wel kan ophouden je mening te geven
Je mag die jongen niet zoveel verantwoordelijkheden toedichten joh, hij was vaste klant van de politie en hij had al iemand neergestoken, maar verder was het een hele lieve onschuldige die geen vlieg kwaad deed en de verantwoordelijkheid niet kon dragen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, weet je wat ook dom is? 17jarigen als onschuldige jeugd aanmerken, dat is pas dom en naief. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest kan je het ACHTERAF nog zeggen, maar dit was een brok tuig.
Weet niet waar je het over hebt hoor. Ik geef gewoon mijn mening, net als jij.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
is dat ook de bedoeling.
Lavenderr springt altijd nog even extra bij, ook al is de mening van anderen duidelijk genoeg, waar je dan, zoals ze zelf beweert nu wel kan ophouden je mening te geven
ik guess dat hij niet meer kan guessenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hij zal wel gedacht hebben dat alle agenten watjes zijn die niet durven te schieten![]()
Guess again punk!
Neersteken, ach man, iedereen steekt toch wel eens iemand neer? Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag die jongen niet zoveel verantwoordelijkheden toedichten joh, hij was vaste klant van de politie en hij had al iemand neergestoken, maar verder was het een hele lieve onschuldige die geen vlieg kwaad deed en de verantwoordelijkheid niet kon dragen.
Owjee ik zeg dat agenten meer verantwoordelijkheid hebben dan een 17 jarige dus dat moet wel betekenen dat ik die 17 jarige als volledig onschuldige jeugd zonder criminele neigingen zie.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, weet je wat ook dom is? 17jarigen als onschuldige jeugd aanmerken, dat is pas dom en naief. Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest kan je het ACHTERAF nog zeggen, maar dit was een brok tuig.
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt hoor. Ik geef gewoon mijn mening, net als jij.
Agenten hebben de verantwoordelijkheid de veiligheid te garanderen. Als dat betekent dat ze met getrokken pistolen iemand neerschieten die een verdachte beweging maakt en orders niet opvolgt, dan is hun missie volbracht en dienen ze geeerd te worden als helden die de samenleving weer een stukje veiliger hebben gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Owjee ik zeg dat agenten meer verantwoordelijkheid hebben dan een 17 jarige dus dat moet wel betekenen dat ik die 17 jarige als volledig onschuldige jeugd zonder criminele neigingen zie.
onderbuikgevoel dus?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar, wat is is gewoon onzin. Natuurlijk mag een agent niet zomaar alles. Ik ben ook niet zo'n agentenvriend in het normale leven op het gebied van kutbekeuringen etc.
Maar in dit soort situaties sta ik er wel achter, je doet gewoon wat iemand met een pistool in zijn handen zegt.
Jij vindt dat agenten na jaren opleiding nog steeds net zo waardeloos zijn als een 17 jarig vmbo scholiertje. Beledigend arrogant mannetje.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Agenten hebben de verantwoordelijkheid de veiligheid te garanderen. Als dat betekent dat ze met getrokken pistolen iemand neerschieten die een verdachte beweging maakt en orders niet opvolgt, dan is hun missie volbracht en dienen ze geeerd te worden als helden die de samenleving weer een stukje veiliger hebben gemaakt.
Nee hoor, ik vind dat ze de afweging kunnen maken tussen zelf als schietschijf functioneren of degene die niet doen wat ze zeggen tegenhouden. Prima gedaan dus. Als agent zijnde hoef je natuurlijk niet af te wachten totdat zo`n straatschoffie zijn pipa tevoorschijn haalt en op je voorhoofd mikt voordat je mag schieten, en terecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij vindt dat agenten na jaren opleiding nog steeds net zo waardeloos zijn als een 17 jarig vmbo scholiertje. Beledigend arrogant mannetje.
Nee, met je dooddoeners.quote:
Heel goed, je begint al in te zien dat hij zelf verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien had hij geen gezond verstand, gezien zijn acties.
Jouw mening is ook wel bekend...stoute agent. Dus gaarne niet meer reageren.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef anonymoussie het volgende:
is dat ook de bedoeling.
Ja, nogmaals, allemaal prima. maar achteraf gelul.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien had hij geen gezond verstand, gezien zijn acties. Maar wil niet zeggen dat iemand levensbedreigend is.Als er andere betere tactieken kunnen worden bedacht om hier beter mee om te gaan omdat de politie er zelf ook behoefte aan blijkt te hebben.
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef 3-voud het volgende:
Die "vriendjes" laten wel goed zien dat de waakzaamheid van de agenten op dat perronnetje afgelopen zaterdag ochtend, niet voor niks was.
Hoe mooier willen we het hebben?
Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
Met een kogel in hun romp bedoel je toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.
...en niet alleen jou en iedereen net als jou die in de buurt rondloopt!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtmlquote:Een andere agent die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, zou al op straat zijn bedreigd in 'niet mis te verstane bewoordingen'.
Ik niet, ook een vriend of broertje kan simpelweg een draaideur-crimineel zijn en in dit geval lijkt het daar sterk op. En als je ook maar een greintje fatsoen in je donder hebt, hou je zo'n type niet uit de wind, maar neem je daar juist afstand van. Achterlijke misplaatste loyaliteit noem ik dat, hoewel dat natuurlijk niet opgaat voor criminelen onderling, want van dat uitschot kun je uiteraard niets anders verwachten.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Fixed. Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik weet dat dat een zeer moeilijk te bevatten concept is voor dergelijk randgroepkutkoters, maar dan hadden hun ouders ze dat maar moeten bijbrengen.quote:Dramatisch gehuil van die Politiebond vrienden. Als je een wapen draagt avondklok opgelegd hebt,heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt dan toch bij nacht en ontij op straat blijft zwerven, met alle risico's van dien, en bovendien dienstorders van politieagenten weigert op te volgen, moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode agent nou een engel of een duivel was.
Ik verwacht eerder een crimineel mattie die in het openbaar huilend staat te verklaren dat het toch zóóón lieve jongen was. Oh wacht!quote:Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Vooralsnog verdienen zij inderdaad meer respect dan die kutkoters.quote:"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Ik dacht al, een agent die kan schietenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef paddy het volgende:
Kogel ketste waarschijnlijk af via de grond meldde omroep west. en hoop dat dit te bewijzen is. Enn dan de randdebieltjes oppakken die de agent bedreigd hebben.
Niet levensbedreigend, toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
Waarom wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom horen we niets van die ouders?
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
het was wel genoeg he zoquote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Misschien de agent een kopje thee laten drinken met de ouders?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.
Geef geld. Dat verzacht alle pijn.
Heb je het nodig dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.
Geef geld.Dat verzacht alle pijn.
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
Dat zal niet gebeuren, ik verwacht dat ze gaan roepen dat het doorgestoken kaart is en dat de popo hun straatje willen schoonvegenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ja ik was fout, hoevaak wil je het horenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
No problemo, kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik was fout, hoevaak wil je het horen![]()
gisteren teveel tv gekeken en daarop mijn mening gebaseerd
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ja, wel netjes verder zoquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, maar wanneer je kind net is overleden kan ik mij zo voorstellen dat de ouders daar helemaal geen behoefte aan hebben. Voor hun staat de tijd letterlijk even stil waarschijnlijk
Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigdenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht al, een agent die kan schieten
shit happens, maar jullie hebben solide bewijs geleverdquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
Kunnen we die achterlijke links/rechts discussies lekker in POL houden?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij staat wel open voor argumenten en stelt zijn mening wel bij.
Dat in tegenstelling tot sommige linkse personen die een plank voor de kop blijven houden..
jonge ik ben er toch al op terug gekomenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, als je als verdachte je handen in de lucht doet als gevraagd komen ze daar snel genoeg achter.
Als je dan naar de plaats grijpt waar de meeste gewapende mensen hun pistool houden dan zal je gestopt moeten worden.
Als hij wel een pistool had gehad, zoals de agent dacht, hem had gegrepen en in het rond had geschoten, de agent en 2 omstanders bijvoorbeeld doodschoot.. Dan had de agent sneller moeten reageren, had de agent hem gelijk dood moeten schieten, had de agent de regels beter moeten volgen en op schietcursus gemoeten natuurlijk.
Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg horen gezien je eerdere posts waarin je anderen beticht dat ze niet op de hoogte zijn van zaken.
Oh, dit zag ik te laat. Netjes om je ongelijk te kunnen erkennen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ik neem mijn woorden terug![]()
damn wat een gasten
Zie post hierboven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
jonge ik ben er toch al op terug gekomen
waarom ga je er nog over door dan?
Misschien wanneer alle kranten dit op gaan pikken wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies. Laten we ons daar nu niet druk over maken.
Ben benieuwd of de demonstratie aankomende zaterdag wordt afgelast, nu dit nieuws naar buiten komt.
Nou, als ik zie hoe sommigen zich vastbijten in "agent schoot bewust om te doden"...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Geeft alleen aan dat je in een discussie met tegenargumenten moet komen en dat die tegenargumenten users het dus anders kan laten zien. Is niet zo moeilijk hoor
gaat echt snel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Op het moment dat ik begon met typen waren er 4 pagina's met reacties minder.
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig trainingquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer dit verhaal klopt wilde hij hem misschien juist NIET doden. Maar de doos van pandora is al geopend en dus maar hopen dat dit tot de sociaal zwakbegaafde idioten wil doordringen die de agent bedreigden
Ik weet er alles van hoor. Uiteraard worden ze juist getraind niet te doden. Het woord misschien gebruikte ik met een doelquote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
Tasers?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef anonymoussie het volgende:
Dat wat Tarado zegt,zag ik gisteren ook op tv, daarom dacht ik ook, damn die agenten willen zelf betere tactieken voor zulke situaties.
Agent toonde juist geen onkunde. Een gewapende man in de been schieten heeft weinig nut, want deze kan dan nog het vuurwapen afvuren. Uitschakelen is dan een betere optie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wilde die agent hem niet doden, het toont weer eens de onkunde aan, die gasten krijgen gewoon veel te weinig training
Dit verwacht ik eerder van een .22 ipv een 9mm.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.quote:
ja, die is in andere landen totaal verschillendquote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
geef me doekoe kutland!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
Hop gevonden en bekend..quote:me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Ach, het is wel weer mooi om te zien hoe zo`n simplistische ziel even denkt nog als een eckte profiteur te kunnen genieten van alles wat Nederland te bieden heeft om vervolgens als een of andere kasplantje te gaan kankeren op datzelfde land en te verhuizen omdat het volgens hem ergens anders beter isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die is in andere landen totaal verschillend.
Mensen zijn zooooo anders door een lijntje op de kaart.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
DM even door als je wil.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hop gevonden en bekend..
Cultuurverrijkers
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook verhuizen. Maar niet om de mensen. De gebouwen zijn zo grauw en donker hier en ik hou van warmte dus ergens wonen waar de gebouwen licht zijn en het warm is lijkt me echt tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
https://twitter.com/FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Die kinderen raken niet vanzelf de weg kwijt in het leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ouders zijn dus precies hetzelfde tuig.
Ja, sure, ga eens in Spanje of italie een grote bek opzetten tegen een agent, kijken of je er ook vanaf komt met een waarschuwing of een bekeuring.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
https://twitter.com/FollowNish_
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
Ik noem dit huilen:quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
pOekiie. @FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog op een snotneus met 0 levenservaring die zijn opleiding nog niet eens heeft afgemaakt
Als je overigens tips wilt, Linkse_Boomknuffelaar was ook zo`n blaataap die met een grote bek verkondigde te gaan emigreren, misschien kan hij je nog wat tips geven over waarom hij keihard gefaald heeft in dat opzicht.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt dat meisje
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt weet dat meisje
Wat is jouw levenservaring met handelen onder stress dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.quote:2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
Ik zou niet weten waar je het over hebt.quote:3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Tayu het volgende:
Wat ongelooflijk dom en triest is het om een dergelijke bedreiging op een stoeptegel te kalken, en je naam er dan onder te schrijven![]()
[ afbeelding ]
En voor degene die wat van zijn ouders wilde horen:
"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
quote:'Rishi is in onze optiek vermoord en de agent moet daarom worden berecht', aldus Rishi's neef. Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet.
Tsk, tsk.... het is WEL duidelijk dat er bedreigingen zijn geuit aan het adres van de agent. Dus niks huilie huilie, maar terechte verontwaardiging! Want zoals je zelf al zegt, er is nog niets bewezen, dus waarom men dan die agent moet gaan bedreigen??quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik vraag me af of er een lijkschouwing is geweest, waaruit dit eventueel op te maken valt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.htmlquote:Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/
Staat helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.
[..]
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt.
Dat zeg ik, je bent een sno
Er worden bedreigingen geuit zonder dat het onderzoek is afgerond, en dan zijn anderen aan het huilen? Je bent of een enorme troll of enorm dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.html
Geweldige sidenote niet?
Niks klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij haalde de trekker niet over, klaar.
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.quote:De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
Vermoord??quote:Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
Het niveau bepaald de toon van je frustratie.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Je blijft je verbazen hoe ze het uit durven te spreken. Godskolere.quote:
Of op een straatsteen..tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Gelukkig snap je zelf ook wel dat er niemand vermoord is en hoeven we niet weer een hele discussie af te gaan over getrokken pistolen, bevelen die genegeerd werden, kogels die misschien afgeketst zijn en meer van zulke zaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?
De politie wist dat dus niet, en door naar zijn middel te grijpen inplaats van zijn handen in de lucht te steken zoals hem werd opgedragen, werd het vermoeden dat ie een wapen had alleen maar versterkt. Je kan het de politie moeilijk kwalijk nemen dat ze niet gaan zitten wachten tot iemand eerst het vuur op hen opent.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Volgende keer wat beter opletten dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Oh, ik weet vrij zeker van niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En ik weet wel 100% zeker dat ik meer levenservaring en gezien heb dan jij.
Verder doe je maar wat interessant en ga je niet in op vragen van mij en onderbouw je je argumentatie niet eens.
Een voorbeeld met een boot slaat ook nergens op. Je bent gewoon een verwend nest die zijn hele leven in de watten is gelegd.
Maakt niet uit, hoogmoed komt voor de val
Naief? Dit is gewoon een domme doos.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker van niet. Leren ze je op school niet meer hoe je een stellingname dient te verdedigen?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
Oeh ja, link. Liefst ook naam erbijquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is dus met der bakkes op Nederland 1 geweest, iemand linkje van?
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woontquote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Is dat alles? Really? En dan de mond volhebben over 'meer meegemaakt dan anderen' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In groep 7 al met een mes bedreigd en te maken gehad met de popo die er geen tijd voor had.
Als agenten niet professioneel met een schietwapen om kunnen gaan, moeten ze gewoon geen wapen dragen. Net als in Engeland.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Echt he. Ik dacht dat die jongen in oorlogsituaties heeft gezeten ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, heel wat.. als je in een of ander kutdorp woont.
Dit soort uitspraken zeggen eerder dat je al 14 jaar op je zolderkamertje zit de internetheld uit te hangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer heb meegemaakt dan de meeste fokkertjes.
En, dit jaar al iets meegemaakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
blablabla.quote:
Je quote alleenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Tayu het volgende:
[..]
MIsschien kun je beter een klacht indienen bij het AD? Waar de foto bij het artikel is geplaatst.
Wat vind je precies misleidend aan die foto?
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.quote:"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
dat las ik ja, welke aanklacht dienen ze in?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die hebben het drukker met het aanklagen van de agent....
Tuurlijk, ik keur het ook niet goed, vooral dat van die tegel enzo nietquote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.
Knul, ik wil je aanraken. Je bent meester in ervaringen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een Turk die met wou vechten omdat mijn service niet van hoog genoeg niveau was.
Nou zeg, mannetjequote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Die foto staat bij het bewuste artikel. Die ene zin heb ik slechts gequote omdat iemand zich afvroeg waarom de ouders niets van zich lieten horen. De ouders (iig de moeder) heeft dus wel iets van zich laten haren.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je quote alleen
[..]
en zet er een foto boven waarop staat dat die agent dood moet. Dat is woorden in de mond leggen. Iets wat het AD niet heeft gedaan.
Mijn hoofd is tegen metalen palen aangebeukt en ik heb diegene niet teruggepakt. Ben ik nu laf?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou zeg, mannetje![]()
Ik ben heel vaak bedreigd met de dood. Mensen aan m'n deur gehad. Geweldsdelicten/misdrijven meegemaakt en zelf slachtoffer en dader geweest.
Tijdens deze geweldsincidenten reed politie gewoon weg terwijl ik op de grond lag en mensen op mij inschopten. Tja, shit happens.. En heb ze teruggepakt.
Moet ik dan zeggen dat alle politie slecht is? Nee.
Maar op een gegeven moment ga je beseffen dat je voor alles op een bepaalde moment verantwoordelijk bent en ga je je verantwoordelijker gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |