HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef 3-voud het volgende:
Die "vriendjes" laten wel goed zien dat de waakzaamheid van de agenten op dat perronnetje afgelopen zaterdag ochtend, niet voor niks was.
Hoe mooier willen we het hebben?
Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
Met een kogel in hun romp bedoel je toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ken ze. Zijn net radio's die te hard staan. Gewoon uitzetten.
...en niet alleen jou en iedereen net als jou die in de buurt rondloopt!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Scorpie het volgende:
HEY WOLLAH WAZ MET JOU IK MAAK JOU DOOD JIJ DISRESPECT RISHI IK MAAK JOU AF MET MIJN PIPA JEWEET JE MOET RESPECT HEBBEN VOOR MIJ
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtmlquote:Een andere agent die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, zou al op straat zijn bedreigd in 'niet mis te verstane bewoordingen'.
Ik niet, ook een vriend of broertje kan simpelweg een draaideur-crimineel zijn en in dit geval lijkt het daar sterk op. En als je ook maar een greintje fatsoen in je donder hebt, hou je zo'n type niet uit de wind, maar neem je daar juist afstand van. Achterlijke misplaatste loyaliteit noem ik dat, hoewel dat natuurlijk niet opgaat voor criminelen onderling, want van dat uitschot kun je uiteraard niets anders verwachten.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.
Fixed. Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik weet dat dat een zeer moeilijk te bevatten concept is voor dergelijk randgroepkutkoters, maar dan hadden hun ouders ze dat maar moeten bijbrengen.quote:Dramatisch gehuil van die Politiebond vrienden. Als je een wapen draagt avondklok opgelegd hebt,heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt dan toch bij nacht en ontij op straat blijft zwerven, met alle risico's van dien, en bovendien dienstorders van politieagenten weigert op te volgen, moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode agent nou een engel of een duivel was.
Ik verwacht eerder een crimineel mattie die in het openbaar huilend staat te verklaren dat het toch zóóón lieve jongen was. Oh wacht!quote:Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Vooralsnog verdienen zij inderdaad meer respect dan die kutkoters.quote:"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Ik dacht al, een agent die kan schietenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef paddy het volgende:
Kogel ketste waarschijnlijk af via de grond meldde omroep west. en hoop dat dit te bewijzen is. Enn dan de randdebieltjes oppakken die de agent bedreigd hebben.
Niet levensbedreigend, toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
Waarom wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom horen we niets van die ouders?
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
het was wel genoeg he zoquote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Als het een afgeketste kogel is dan mogen alle moraalridders die de agent bij voorbaat veroordeelden hier publiekelijk door het stof komen kruipen.
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Misschien de agent een kopje thee laten drinken met de ouders?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.
Geef geld. Dat verzacht alle pijn.
Heb je het nodig dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is kwetsend. Moeten we niet willen.
Geef geld.Dat verzacht alle pijn.
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef anonymoussie het volgende:
Dat gaat wel veel te ver allemaal. Wel triest zulke gasten. Dit wist ik niet allemaal.
Dat zal niet gebeuren, ik verwacht dat ze gaan roepen dat het doorgestoken kaart is en dat de popo hun straatje willen schoonvegenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Ja ik was fout, hoevaak wil je het horenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat jij het niet wist en wij wel? Waarom beticht jij mensen van het oordelen zonder kennis als nu blijkt dat jij hetzelfde doet? Beetje wispelturig niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |