Over ik zie geen kleur gesproken. De man die wit zou zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nu ja, als we het niet over deze casus mogen hebben, wat moeten we dan in dit topic doen?
Leuke filmpjes plaatsen?
Oh..hij heeft weer eens geen weerwoord, daarom begint ie maar weer over MJ, waar hij zich NIET in verdiept heeft, en er dus ook niets van afweet.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nu ja, als we het niet over deze casus mogen hebben, wat moeten we dan in dit topic doen?
Leuke filmpjes plaatsen?
Ah oke, had me niet echt verdiept in de discussie. Ik probeerde echter zinnen te maken van jouw opsomming maar dat lukte niet en gaf nogal een komisch resultaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Robijn48 legt het volgende verband:
Iedereen die iets slechts zegt over Rishi vinden dat hij dood moet omdat hij ingebroken heeft.
Dit is dus een verband tussen twee feiten wat zijn gebeurd (wat de redenatie is snapt ze zelf ook niet)
Dus leg ik ook het verband tussen feiten wat zijn gebeurd (het leven van Rishi):
Dus volgens de redenatie van Robijn48 mag dus iemand die:
1. Een straatverbod krijgt van de rechter mag dit overtreden?
2. Mag mensen bedreigen met de dood?
3. Hoeft geen bevelen van agenten op te volgen?
4. Mag inbreken?
5. Mag mensen neersteken?
En toen kwam ze erachter dat haar redenatie geen stand houdt en reageert ze niet meer
Als jij dat dan ook doet, ipv wéér een topic aan te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh..hij heeft weer eens geen weerwoord, daarom begint ie maar weer over MJ, waar hij zich NIET in verdiept heeft, en er dus ook niets van afweet.
Wacht eerst maar eens af totdat we meer weten over deze Rishi, jongen.
Geen weerwoord op wat? We mogen het er toch niet over hebben? Waarom heb je dan een nieuw topic geopend?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh..hij heeft weer eens geen weerwoord
Okee prima.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als jij dat dan ook doet, ipv wéér een topic aan te maken.
Het was zo`n lieve jongen volgens Robijn48.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nog meer weten behalve dat het een inbreker en moordverdachte was??
Nou..
CTRL + Z.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee prima.
Ik vraag wel of het topic ongedaan gemaakt kan worden.
Geef jij eens antwoord op mijn posts en vragen i.p.v. iedereen te zeggen dat ze de mond moeten houden.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh..hij heeft weer eens geen weerwoord, daarom begint ie maar weer over MJ, waar hij zich NIET in verdiept heeft, en er dus ook niets van afweet.
Wacht eerst maar eens af totdat we meer weten over deze Rishi, jongen.
Overdreven drama over een straatschoffie dat overhoop geschoten is. Shit happens.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, je had ook zo'n last van hem voordat ie doodging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |