was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht?
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.
Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.
Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.
Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.
Eigen schuld.
Nogal logisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.
Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.
Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.
Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.
Eigen schuld.
Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
Je zegt het goed, had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogal logisch.
Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.
Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.
Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.
Dat zijn feiten.
gewoon iedereen fotograferen en filmen, dan zullen er vast nog een aantal kunnen worden opgepakt wegens wat openstaande feitjes...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld'![]()
![]()
[..]
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zegt het goed had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
en medestudenten met een kleine memorial
naderhand ja. Op dat moment gingen de agenten er naar toe met getrokken wapen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
Dat zeg je wel!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik helemaal niet.
Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte.![]()
Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.
Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?quote:Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.
Mwah, die leven nog.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die agenten zijn nog dommer
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.
Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld.
Beter lezen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
[..]
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Je hebt gelijk. Er lopen duizenden mensen met hetzelfde signalement rond op station HS rond 6 uur s`ochtends.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
Dat staat wel vast.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Jij ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de situatie?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die agenten zijn nog dommer
Nee maar een mentor weet niet wat er speelt. Mijn mentor wist ook niet dat ik vroeger dingen deed die ik nu afkeur. Als je hem naar mij had gevraagd had hij gezegd dat ik zo'n lieve jongen wasquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.
Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld.
Maar staat niet vast.quote:Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt
[..]
Maar staat niet vast.
Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
Ik verwijder helemaal niks.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
[..]
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.
Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
ja, dat vind ik ook. Maar als jij doet alsof je wel levensbedreigend bent, dan vraag je er om.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
Je geeft geen antwoord, maar je draait.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
Ja, voor de miljoenste keer. So, dat is jouw mening over deze zaak, ik sta wel gewoon achter de agenten. Die gasten krijgen al gezeik als ze een pistool trekken, laat staan gebruiken. Die gaan echt niet voor de lol een beetje lopen knallen op een vol station.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer.
Als diegene de orders niet opvolgt van de politie die met getrokken pistolen jou bevelen te gaan liggen / handen om hoog te doen omdat ze denken dat je een vuurwapen hebt, en jij negeert die bevelen, dan hebben ze het recht je helemaal vol lood te pompen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, maar je draait.
Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.
Jij vind dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
Ik ben het grotendeels met je eens hoor, maar als jij als agent de melding hebt gekregen dat de verdachte mogelijk vuurwapen gevaarlijk is, dan zal jij je er ook naar gedragen. Je gaat natuurlijk niet afwachten wat hij uit z'n broek haalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Logische reactie als je iemand, waarvan vermoed wordt dat hij een vuurwapen bij zich draagt, sommeert zijn handen in de lucht te houden en hem vervolgens naar zijn broek/riem ziet grijpen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
dat bedoel ik met dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..
Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
Ben jij er bij geweest ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.
Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
Feit is dat hij dat niet had!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.
Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?
je hebt het wel over mensenlevensquote:Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
Neem daar de voorgeschiedenis van Rishi nog bij en ook de plaats waar je naar toe moet.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Misschien is die agent wel een enorme kneus die voor geen meter kan schieten of misschien dook 'ie weg toen dat schot gelost werd. Dat die jongen in z'n nek geraakt werd betekent nog niet dat het opzettelijk is gebeurd.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |