abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2012 @ 09:02:40 #1
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119701049
quote:
Haagse agent met de dood bedreigd

DEN HAAG -

De agent die afgelopen zaterdagochtend met zijn dienstwapen op perron 4 van station Hollands Spoor de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschoot, krijgt tal van doodsbedreigingen aan zijn adres. De Haagse politie neemt dit zeer serieus en laat weten dat de Rijksrecherche de intimidaties in het onderzoek meeneemt.

Zo staat er op een van de tegels op het bewuste perron ’the cop will die, promise’. Ook in verschillende tweets wordt in harde bewoordingen gesteld dat de politieman dood moet. Tevens zou een agent, die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, al op straat zijn bedreigd in niet mis te verstane woorden.

De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”

Busker begrijpt de emoties, maar vindt dat er tegen doodsbedreigingen hard moet worden opgetreden. „Het is een dramatisch incident, maar het kan niet zo zijn dat we elke keer met dit soort zaken worden geconfronteerd. Dit soort emotionele uitlatingen helpt niemand.” Om de oplopende spanning enigszins weg te nemen, hoopt Busker dat er snel een zorgvuldig onderzoek op tafel ligt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.html

Zouden deze vrienden ook allemaal van die 'lieve jongens zijn' die geen vlieg kwaad doen??

Ze zorgen er zo in ieder geval voor dat iedereen dit soort gasten kan zien zoals ze zijn; als crimineel.
Wat is er mis met 'rust zacht', waarom direct weer bedreigen?
  woensdag 28 november 2012 @ 09:04:23 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119701074
Simpele figuren weer. :')
pi_119701107
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Simpele figuren weer. :')
En als oom agent aan de deur komt om verhaal te halen en ze schrikken dan klagen ze de politie ook aan omdat ze een trauma hebben opgelopen terwijl ze zo lief zijn? :')
pi_119701115
Echte vrienden doen dit niet.
pi_119701149
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld' :') :') :')

quote:
27-11-2012 | 18:44 Tot 800 mensen verwacht op evenement Rishi

DEN HAAG - Vijf- tot achthonderd mensen worden verwacht bij het evenement tegen politiegeweld aanstaande zaterdag. Dat zegt de organisatie. De locatie is veranderd van het Zuiderpark naar het Binnenhof. De actie wordt politiek ondersteund. Lees verder
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119701169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zal wel een vreedzame demonstratie worden.

Ik verwacht een toeloop van kansloze jongeren zonder toekomst die al lekker opgehitst zijn en zodra er politie komt gaan ze de boel terroriseren.

ME erop af en knuppelen oO/
pi_119701235
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
pi_119701240
quote:
Waarom zouden ze?

[ Bericht 15% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:25:50 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 28 november 2012 @ 09:15:53 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_119701277
'De politie had gelijk'
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_119701287
quote:
Hindoestanen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:26:02 ]
pi_119701308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef psychosomatic het volgende:
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
Tot veel in staat?

Maar eigen kind opvoeden was teveel gevraagd. Ze zullen er dan ook niet zoveel om geven.
pi_119701350
Lieve jongen inderdaad.. Was ook netjes teruggekomen na zijn verlof ^O^
Goede vrienden ook

:r :r :r
pi_119701378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
pi_119701393
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119701396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
pi_119701409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
:D
  woensdag 28 november 2012 @ 09:24:00 #17
373754 mossad_agent
pi_119701426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als dat geen rellen wordt eet ik mijn keppeltje op.

Ik zou als gemeente ook geen demonstratie toestaan, zeker niet als ze opgefokt zijn én tegen politie.
Maar ok, zondag zullen ze wel weer piepen over politiegeweld terwijl niemand wat deed ;)
pi_119701443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
pi_119701471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dat een volk?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
Dat zeg ik, hindoestanen. Of Indiers. Nederlanders waarvan de voorouders uit Marokko komen noemen we toch ook gewoon Marokkanen?
pi_119701485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
pi_119701489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dat een volk?
Nee, dat is volk. Niet een volk.
pi_119701492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mwa valt vies tegen hoor. Surinamers liggen wel beter bij de Nederlanders, maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_119701495
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
pi_119701505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
oke :)
pi_119701524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

oke :)
Na teruglezen snap ik de vergissing. Ik had erbij moeten zetten: hij doelt waarschijnlijk op:
pi_119701561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.

De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.

Wat wil je nu zeggen?
pi_119701589
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:34:41 #28
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119701648
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:36:01 #29
373754 mossad_agent
pi_119701667
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
pi_119701688
quote:

[..]

Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel! >:)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:09 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701747
ook nekschot voor dat andere tuig dan maar.
---
Politie handelde in dit geval gewoon uitstekend.
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Nutteloze "protest" actie, me dunkt :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:48 #32
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_119701762
Ik snap niet zo goed waarom de media zo mild omgaan met dat mannetje. Het was gewoon uitschot 1e klas. Op 17 jaar bekend zijn bij de politie vanwege meerdere delicten en dan klagen dat een agent hem neerschiet terwijl hij ten eerste niet op straat mag zijn en ten tweede niet gehoorzaamd op het moment dat er een wapen op je gericht is. Wat een dwaas. Hulde voor deze agent.

En mogen zijn matties die dreigen ook een paar nachten/weken brommen iedere keer dat ze zich er weer over uiten.
pi_119701782
Je verwacht het niet.. O-)
pi_119701807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
pi_119701809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Correct, Nederland is weer veel te tolerant.
pi_119701828
quote:

[..]

Belooft inderdaad weinig goeds.

Trouwens: mensen die concrete bedreigingen uiten op Twitter, kun je gewoon oppakken. Grensoverschrijdend gedrag moet worden bestraft.
pi_119701835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
pi_119701840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
pi_119701867
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:47:20 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
doel je op het tuig of om de dooie¿
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119701884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigend toch
pi_119701892
Crimineeltjes die mensen bedreigen, what else is new
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_119701922
quote:

[..]

Waarom wordt die actie in godsnaam politiek ondersteund?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119701924
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Doodloper het volgende:
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
Haha dit ja. Verdacht van een poging tot doodslag, niet terug komen van verlof en naar je broek grijpen als een groep agenten schreeuwt dat je je handen in de lucht moet houden na een melding van bedreiging met vuurwapen.

Maar het was zo'n lieve jongen O+
pi_119701936
Die ouders zie je niet he.
pi_119701970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigen toch
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.

Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.

Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.

Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.

Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.

Eigen schuld. :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 09:54:57 #47
373754 mossad_agent
pi_119702035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
Live stream? Ik ga live kijken :) Op CS een bakkie koffie halen en rustig naar het malieveld kijken.
pi_119702057
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
pi_119702082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht? :W
pi_119702089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
alsof scholen iets weten van scholieren :')

als iemand al jarenlang gepest wordt weten ze ook altijd van niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_119702127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht? :W
was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
en medestudenten met een kleine memorial
  woensdag 28 november 2012 @ 09:59:49 #52
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119702140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.

Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.

Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.

Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.

Dit. ^O^
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119702160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

was gisteravond in nieuwsuur. liegen ze daar dan? je zag een leraar of zijn mentor of zoiets.
Nogal logisch.

Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.

Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.

Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.

Dat zijn feiten.
pi_119702172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit? Enige wat ze weten is dat hij geen vuurwapen had.
pi_119702182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
pi_119702188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nogal logisch.

Alle baby's zijn ook mooi als ze geboren zijn zeggen de mensen.

Je zegt in bepaalde situaties geen lelijke dingen over personen.

Als hij geen problemen had veroorzaakt woonde hij niet onder toezicht en hij had geen straatverbod voor niks.

Dat zijn feiten.
Je zegt het goed, had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:03:29 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119702222
quote:

[..]

gewoon iedereen fotograferen en filmen, dan zullen er vast nog een aantal kunnen worden opgepakt wegens wat openstaande feitjes...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119702230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat was de melding waar de agenten op af kwamen met getrokken wapens.
maar hoe weet je zeker dat hij degene was waar de melding over ging?
pi_119702244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je zegt het goed had veroorzaakt. Mensen kunnen veranderen.
En wil je zeggen dat iemand daarvoor de dood verdient?
Nee dat zeg ik helemaal niet.

Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte. :W

Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.

Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:04:53 #60
373754 mossad_agent
pi_119702251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

en medestudenten met een kleine memorial
Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
  woensdag 28 november 2012 @ 10:05:33 #61
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119702267
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

naderhand ja. Op dat moment gingen de agenten er naar toe met getrokken wapen.

En agent kiest, als de situatie gevaarlijk dreigt te worden (dus naar je middelgrijpen, en wetende in je achterhoofd dat hij een vuurwapen zou hebben), altijd naar dit scenario om te schieten.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119702282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.

Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld. :Y
pi_119702314
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik helemaal niet.

Dat maak jij ervan met je zwart-wit gedachte. :W

Het is zo dat hij verschillende keuzes heeft gemaakt die hier tot hebben geleid. Dus hij is primair de schuldige voor de situatie. Dat de situatie zo is afgelopen is spijtig voor alle partijen.

Maar het gaat hier niet om één foutje, maar een hele voorgeschiedenis van misdrijven, bewust verkeerde keuzes, sancties negeren.
Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!
quote:
Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
pi_119702368
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agenten zijn nog dommer :')
Mwah, die leven nog.
Get woke, go broke!
pi_119702380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja die leerlingen zijn net zo objectief als zijn vrienden...'het was zo'n lieve jongen'......
Heel die school zit vol met paupers... vraag maar aan de medewerkers van de Jumbo in de megastores.....
Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
pi_119702395
Lieve jongens die nooit een vlieg kwaad doen natuurlijk _O_
Laat de goedpraters maar weer komen _O_
pi_119702403
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Omdat uit de voorlopige feiten blijkt dat hij de beschreven persoon was die mensen bedreigde.

Je wilt het waarschijnlijk toch allemaal niet zien, maar hij is gewoon zelf schuld. :Y
Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
pi_119702421
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!

[..]

Of wat bedoel je hiermee? Als je dit niet zeker weet kan je deze zin wel verwijderen, want om wie ging die melding?
Beter lezen.

Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.

Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld. :W
pi_119702422
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, die leven nog.
Lang leve de moordenaars? Die zijn slim?
pi_119702431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Er lopen duizenden mensen met hetzelfde signalement rond op station HS rond 6 uur s`ochtends.
pi_119702439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat wordt nog onderzocht staat helemaal niet vast, hoe kom je erbij. Wel staat vast dat die gast niet levensbedreigend was.
Dat staat wel vast.
pi_119702441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agenten zijn nog dommer :')
Jij ontkent dat hij verantwoordelijk is voor de situatie?
  woensdag 28 november 2012 @ 10:13:41 #73
373754 mossad_agent
pi_119702450
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die leraar of mentor is zeker ook een pauper. Ik hoop niet dat je echt agent bent.
Nee maar een mentor weet niet wat er speelt. Mijn mentor wist ook niet dat ik vroeger dingen deed die ik nu afkeur. Als je hem naar mij had gevraagd had hij gezegd dat ik zo'n lieve jongen was ;)
pi_119702454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Beter lezen.

Ik zeg dat hij verantwoordelijk is voor de situatie.

Ik zeg niet dat hij dood moet, want ik propageer niet voor geweld. :W
Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt
quote:
Maar staat niet vast.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:14:18 #75
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_119702467
''Ja echte vrienden... die heb je voor het leeeeven....''
pi_119702476
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat staat wel vast.
Heb je daar bewijs van?
pi_119702480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:13 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je zegt eigen schuld. Wat is dat dan?
je zegt

[..]

Maar staat niet vast.
Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
pi_119702481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.

Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
Get woke, go broke!
pi_119702504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je ontkent dat het zijn eigen schuld is?
Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
pi_119702509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat zeg je wel!
Hier zeg je dat!

[..]

Ik verwijder helemaal niks.
pi_119702516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Slimmer dan een of andere gast die als een gestoorde mensen gaat bedreigen op een station ja.

Ik zeg echt niet dat je alles en iedereen maar moet neerschieten, maar het is gewoon oliedom om mensen te gaan bedreigen met van alles. En uiteraard moeten we nog even afwachten wat het onderzoek naar voren brengt, maar als jij iets anders doet dan wat een agent met een getrokken vuurwapen sommeert ben je al helemaal niet in orde.
Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer. :')
pi_119702517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik vind dat een agent niet zomaar het leven van iemand mag nemen die zeker niet levensbedreigend was.
ja, dat vind ik ook. Maar als jij doet alsof je wel levensbedreigend bent, dan vraag je er om.
Get woke, go broke!
pi_119702524
quote:

[..]

Je geeft geen antwoord, maar je draait.

Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
pi_119702534
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Je weet niet eens of hij dat was! Voor de miljoenste keer. :')
Ja, voor de miljoenste keer. So, dat is jouw mening over deze zaak, ik sta wel gewoon achter de agenten. Die gasten krijgen al gezeik als ze een pistool trekken, laat staan gebruiken. Die gaan echt niet voor de lol een beetje lopen knallen op een vol station.
Get woke, go broke!
pi_119702535
quote:

[..]

Als diegene de orders niet opvolgt van de politie die met getrokken pistolen jou bevelen te gaan liggen / handen om hoog te doen omdat ze denken dat je een vuurwapen hebt, en jij negeert die bevelen, dan hebben ze het recht je helemaal vol lood te pompen.
pi_119702559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord, maar je draait.

Nogmaals, vind jij dat hij niet verantwoordelijk is voor de situatie?
Nee. Hij is niet verantwoordelijk! Hij was niet levensbedreigend.
Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
pi_119702588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_119702603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij vind dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..

Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
Get woke, go broke!
pi_119702611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Die waren in elk geval niet zo dom om onverwachte bewegingen te maken terwijl ze onder schot werden gehouden.
wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
pi_119702630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met je eens hoor, maar als jij als agent de melding hebt gekregen dat de verdachte mogelijk vuurwapen gevaarlijk is, dan zal jij je er ook naar gedragen. Je gaat natuurlijk niet afwachten wat hij uit z'n broek haalt.

Verder zou dit gewoon een hele wijze les moeten zijn voor iedereen. Volg de instructies van de politie op, zeker als de wapens getrokken zijn. Een foutje is zo gemaakt en dan ben jij de lul.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:21:13 #91
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_119702631
Als een of ander random burger een ongewapend iemand op straat neerschiet dan kun je hem niet hoog genoeg hangen, en wordt de boze papa die roept dat hij diegene dood gaat slaan als hij hem in handen krijgt gesteund, maar geef die random burger een coole pet en boze reacties zijn opeens taboe.
pi_119702654
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

wel om iemand te vermoorden, dat bedoelde ik.
Logische reactie als je iemand, waarvan vermoed wordt dat hij een vuurwapen bij zich draagt, sommeert zijn handen in de lucht te houden en hem vervolgens naar zijn broek/riem ziet grijpen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_119702656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat zo zeker? Ja, achteraf bleek..

Lekker makkelijk als je achter je bureautje zit, maar als er iemand staat te schuimbekken en hij weigert te doen wat je zegt EN hij gaat met zijn hand richting zijn "pistool" dan lul je wel anders.
dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
pi_119702683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

dat bedoel ik met dom.
de politie hier lijkt inderdaad geen andere tactieken te hebben om dat uit te vogelen behalve iemand in de nek schieten.
Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.

Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?

Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
Get woke, go broke!
  woensdag 28 november 2012 @ 10:23:32 #95
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_119702691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij vindt dat de agenten niet verantwoordelijk zijn voor het doodschieten van iemand die niet levensbedreigend is?
Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_119702694
Het is niet zomaar iemand, maar een crimineel die mensen aan het bedreigen was. Het is niet zomaar op straat, maar midden in de nacht op Hollands Spoor, dan ga je er met een net wat ander verwachtingspatroon heen, helemaal als de melding is dat de verdachte gewapend is (wat, gezien zijn verleden, zeker aannemelijk was).
pi_119702703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wederom, lekker makkelijk lullen.

Ga jij er anders ff lekker staan? En wat als hij WEL een pistool had en een agent had neergeschoten, dat is zeker risico van het vak?
Feit is dat hij dat niet had!
quote:
Nou, dit was risico van het vak "je als een mongool gedragen".
je hebt het wel over mensenlevens
ik ben gewoon kritisch tegenover agenten
pi_119702712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:23 schreef Starm het volgende:

[..]

Ben jij er bij geweest ofzo?
Als je als agent een melding krijgt over een vuurwapen, je probeert iemand staande te houden.
Inplaats van zijn handen omhoog doen, doet die net of die een pistool uit zijn jas pakt.
Volgens mij kan je dat best levensbedreigend voor de agent + omstanders noemen
Neem daar de voorgeschiedenis van Rishi nog bij en ook de plaats waar je naar toe moet.
pi_119702726
Aha de actie is verplaatst naar wijkpark Transvaal, poehee daar zullen lieverdjes op af komen :')
pi_119702732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

dat bedoel ik met dom.
en daarmee te vermoorden.
terwijl degene niet eens levensbedreigend blijkt te zijn
Misschien is die agent wel een enorme kneus die voor geen meter kan schieten of misschien dook 'ie weg toen dat schot gelost werd. Dat die jongen in z'n nek geraakt werd betekent nog niet dat het opzettelijk is gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')