http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.htmlquote:Haagse agent met de dood bedreigd
DEN HAAG -
De agent die afgelopen zaterdagochtend met zijn dienstwapen op perron 4 van station Hollands Spoor de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschoot, krijgt tal van doodsbedreigingen aan zijn adres. De Haagse politie neemt dit zeer serieus en laat weten dat de Rijksrecherche de intimidaties in het onderzoek meeneemt.
Zo staat er op een van de tegels op het bewuste perron ’the cop will die, promise’. Ook in verschillende tweets wordt in harde bewoordingen gesteld dat de politieman dood moet. Tevens zou een agent, die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, al op straat zijn bedreigd in niet mis te verstane woorden.
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Busker begrijpt de emoties, maar vindt dat er tegen doodsbedreigingen hard moet worden opgetreden. „Het is een dramatisch incident, maar het kan niet zo zijn dat we elke keer met dit soort zaken worden geconfronteerd. Dit soort emotionele uitlatingen helpt niemand.” Om de oplopende spanning enigszins weg te nemen, hoopt Busker dat er snel een zorgvuldig onderzoek op tafel ligt.
En als oom agent aan de deur komt om verhaal te halen en ze schrikken dan klagen ze de politie ook aan omdat ze een trauma hebben opgelopen terwijl ze zo lief zijn?quote:
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.quote:27-11-2012 | 18:44 Tot 800 mensen verwacht op evenement Rishi
DEN HAAG - Vijf- tot achthonderd mensen worden verwacht bij het evenement tegen politiegeweld aanstaande zaterdag. Dat zegt de organisatie. De locatie is veranderd van het Zuiderpark naar het Binnenhof. De actie wordt politiek ondersteund. Lees verder
Zal wel een vreedzame demonstratie worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld'![]()
![]()
[..]
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Waarom zouden ze?quote:
Tot veel in staat?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef psychosomatic het volgende:
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.quote:
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?quote:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
Als dat geen rellen wordt eet ik mijn keppeltje op.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Is dat een volk?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Dat zeg ik, hindoestanen. Of Indiers. Nederlanders waarvan de voorouders uit Marokko komen noemen we toch ook gewoon Marokkanen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
Mwa valt vies tegen hoor. Surinamers liggen wel beter bij de Nederlanders, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
okequote:Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen.
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.
Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.
Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Wacht wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.
Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.
Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |