abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2012 @ 09:02:40 #1
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119701049
quote:
Haagse agent met de dood bedreigd

DEN HAAG -

De agent die afgelopen zaterdagochtend met zijn dienstwapen op perron 4 van station Hollands Spoor de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschoot, krijgt tal van doodsbedreigingen aan zijn adres. De Haagse politie neemt dit zeer serieus en laat weten dat de Rijksrecherche de intimidaties in het onderzoek meeneemt.

Zo staat er op een van de tegels op het bewuste perron ’the cop will die, promise’. Ook in verschillende tweets wordt in harde bewoordingen gesteld dat de politieman dood moet. Tevens zou een agent, die werkzaam is in het gebied rond station Hollands Spoor, al op straat zijn bedreigd in niet mis te verstane woorden.

De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”

Busker begrijpt de emoties, maar vindt dat er tegen doodsbedreigingen hard moet worden opgetreden. „Het is een dramatisch incident, maar het kan niet zo zijn dat we elke keer met dit soort zaken worden geconfronteerd. Dit soort emotionele uitlatingen helpt niemand.” Om de oplopende spanning enigszins weg te nemen, hoopt Busker dat er snel een zorgvuldig onderzoek op tafel ligt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_bedreigd__.html

Zouden deze vrienden ook allemaal van die 'lieve jongens zijn' die geen vlieg kwaad doen??

Ze zorgen er zo in ieder geval voor dat iedereen dit soort gasten kan zien zoals ze zijn; als crimineel.
Wat is er mis met 'rust zacht', waarom direct weer bedreigen?
  woensdag 28 november 2012 @ 09:04:23 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119701074
Simpele figuren weer. :')
pi_119701107
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Simpele figuren weer. :')
En als oom agent aan de deur komt om verhaal te halen en ze schrikken dan klagen ze de politie ook aan omdat ze een trauma hebben opgelopen terwijl ze zo lief zijn? :')
pi_119701115
Echte vrienden doen dit niet.
pi_119701149
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld' :') :') :')

quote:
27-11-2012 | 18:44 Tot 800 mensen verwacht op evenement Rishi

DEN HAAG - Vijf- tot achthonderd mensen worden verwacht bij het evenement tegen politiegeweld aanstaande zaterdag. Dat zegt de organisatie. De locatie is veranderd van het Zuiderpark naar het Binnenhof. De actie wordt politiek ondersteund. Lees verder
Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119701169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zal wel een vreedzame demonstratie worden.

Ik verwacht een toeloop van kansloze jongeren zonder toekomst die al lekker opgehitst zijn en zodra er politie komt gaan ze de boel terroriseren.

ME erop af en knuppelen oO/
pi_119701235
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
pi_119701240
quote:
Waarom zouden ze?

[ Bericht 15% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:25:50 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 28 november 2012 @ 09:15:53 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_119701277
'De politie had gelijk'
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_119701287
quote:
Hindoestanen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2012 09:26:02 ]
pi_119701308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef psychosomatic het volgende:
Koelies zijn tot best veel in staat. Zo'n vader of moeder huurt zonder na te denken iemand in om die agent om te leggen of doet het zelf en aanvaardt dan zonder morren de opgelegde straf.
Tot veel in staat?

Maar eigen kind opvoeden was teveel gevraagd. Ze zullen er dan ook niet zoveel om geven.
pi_119701350
Lieve jongen inderdaad.. Was ook netjes teruggekomen na zijn verlof ^O^
Goede vrienden ook

:r :r :r
pi_119701378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
pi_119701393
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119701396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hindoestanen?
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
pi_119701409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, omdat ze anders doodgeschoten worden misschien?
:D
  woensdag 28 november 2012 @ 09:24:00 #17
373754 mossad_agent
pi_119701426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als dat geen rellen wordt eet ik mijn keppeltje op.

Ik zou als gemeente ook geen demonstratie toestaan, zeker niet als ze opgefokt zijn én tegen politie.
Maar ok, zondag zullen ze wel weer piepen over politiegeweld terwijl niemand wat deed ;)
pi_119701443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kansloze crimineeltjes die nederland zien als een plaats waar ze niet thuis zijn, en er dus geen problemen mee hebben om er een teringzooi van te maken.
Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
pi_119701471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is dat een volk?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:22 schreef anonymoussie het volgende:
Surinamers. Surinaamse hindoestanen. Geen surinaamse creolen. Vooroouder afkomstig uit India en niet uit Afrika.
Dat zeg ik, hindoestanen. Of Indiers. Nederlanders waarvan de voorouders uit Marokko komen noemen we toch ook gewoon Marokkanen?
pi_119701485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo dat? Surinamers doen het over het algemeen goed. Surinaamse hindoestanen zijn over het algemeen goed ontwikkeld en studeren vaak ook. Nette mensen hoor. Net als ook veel surinaamse creolen en blanken.
Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
pi_119701489
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is dat een volk?
Nee, dat is volk. Niet een volk.
pi_119701492
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mwa valt vies tegen hoor. Surinamers liggen wel beter bij de Nederlanders, maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_119701495
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
pi_119701505
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je vroeg of hij hindoestanen bedoelde.
Ik denk dat hij kansloze criminelen bedoelde, niet hindoestanen. :)
oke :)
pi_119701524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

oke :)
Na teruglezen snap ik de vergissing. Ik had erbij moeten zetten: hij doelt waarschijnlijk op:
pi_119701561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.

De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.

Wat wil je nu zeggen?
pi_119701589
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:34:41 #28
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119701648
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:36:01 #29
373754 mossad_agent
pi_119701667
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
pi_119701688
quote:

[..]

Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel! >:)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')