abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119701561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.

De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.

Wat wil je nu zeggen?
pi_119701589
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:
Nou, ik weet nog steeds niet precies wat die jongen nu gedaan heeft dat die agent vond dat hij hem moest doodschieten. Maar als hij mijn vriend of broer was geweest, hadden ze die agent ook beter voor me kunnen verstoppen... Ik vind het nogal logisch.

Dramatisch gehuil van die Politiebond. Als je een wapen draagt heb je een grote verantwoording. Als je dat wapen dan gebruikt moet je niet gaan huilen. Dan moet je de gevolgen dragen. Die zijn gewoon voorspelbaar, of de dode nou een engel of een duivel was.

Tjonge, what's next? Een politicus die in het openbaar huilend staat te verklaren dat hij gelogen heeft?

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:34:41 #28
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119701648
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:36:01 #29
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119701667
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:27 schreef RetepV het volgende:

"Geschokt"... Dat klinkt ZO mieterig hé. Is DIT de manier waarop de Politiebond denkt dat ze respect gaan krijgen?
Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
pi_119701688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Er is vd week ook een 'evenement tegen politiegeweld' :') :') :')

[..]

Ik weet al weer EXACT wat voor types daar komen.
Nou, dan wordt het daar één groot prijsschietfestijn voor de politie met bonuspunten voor headshots en meerdere doden met één kogel! >:)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:09 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701747
ook nekschot voor dat andere tuig dan maar.
---
Politie handelde in dit geval gewoon uitstekend.
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Nutteloze "protest" actie, me dunkt :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 28 november 2012 @ 09:41:48 #32
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_119701762
Ik snap niet zo goed waarom de media zo mild omgaan met dat mannetje. Het was gewoon uitschot 1e klas. Op 17 jaar bekend zijn bij de politie vanwege meerdere delicten en dan klagen dat een agent hem neerschiet terwijl hij ten eerste niet op straat mag zijn en ten tweede niet gehoorzaamd op het moment dat er een wapen op je gericht is. Wat een dwaas. Hulde voor deze agent.

En mogen zijn matties die dreigen ook een paar nachten/weken brommen iedere keer dat ze zich er weer over uiten.
pi_119701782
Je verwacht het niet.. O-)
pi_119701807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:36 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dus men bedreigt nu agenten maar als een agent straks uit verdediging weer iemand neerschiet is het weer 'zinloos' en 'onverdiend' ?
Nee, men heeft nu aangegeven dat men politie wil vermoorden dus ik vind het ok als ze nu nog eerder schieten. Immers hebben ze nu redenen gegeven....dus niet huilen achteraf.
Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
pi_119701809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---
Als er agenten voor je staan met getrokken wapen en je someren om je handen in de lucht te doen, en jij plotseling naar je middel grijpt, logisch dat je dan een kogel krijgt.

Jongen zou een wapen bij zich hebben, en dan is een schot in het been niet genoeg. Want dat zou hij alsnog kunnen schieten. De code bij politie is dan vaak het hart of het hoofd.

Correct, Nederland is weer veel te tolerant.
pi_119701828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Belooft inderdaad weinig goeds.

Trouwens: mensen die concrete bedreigingen uiten op Twitter, kun je gewoon oppakken. Grensoverschrijdend gedrag moet worden bestraft.
pi_119701835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef wise het volgende:
---

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
pi_119701840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wacht wat? :D
Doodsbedreigingen zijn nog altijd niet geaccepteerd in nederland.
Ook heeft de agent zelf geen uitlatingen gedaan over deze zaak.
Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
pi_119701867
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:47:20 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_119701869
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Maar moet dat dan meteen een nekschot zijn?
doel je op het tuig of om de dooie¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_119701884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je doet uitspraken over een onderzoek wat nog niet afgerond is.
Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigend toch
pi_119701892
Crimineeltjes die mensen bedreigen, what else is new
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_119701922
quote:

[..]

Waarom wordt die actie in godsnaam politiek ondersteund?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_119701924
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:34 schreef Doodloper het volgende:
En het zijn zulke lievertjes die net bezig waren met hun leven op de rechte paden des levens te krijgen _O-
Haha dit ja. Verdacht van een poging tot doodslag, niet terug komen van verlof en naar je broek grijpen als een groep agenten schreeuwt dat je je handen in de lucht moet houden na een melding van bedreiging met vuurwapen.

Maar het was zo'n lieve jongen O+
pi_119701936
Die ouders zie je niet he.
pi_119701970
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wel staat vast dat hij geen wapen had dus niet levensbedreigen toch
Meneer zit op het station mensen te bedriegen dat die ze gaat afschieten.

Agenten krijgen bericht dat iemand met waarschijnlijk een vuurwapen zich op het station begeeft en mensen hiermee bedreigt.

Agenten komen op het station aan en treffen daar Rishi die bekend staat bij de politie als een niet zo prettige jongen. Tevens had hij een straatverbod na 18.00 savonds en was hij gewoon op straat ondanks dit verbod.

Agenten geven hem instructies, meneer luistert niet en maakt onverwachtse (voor de agenten bedreigende) bewengen, agenten zeggen hem dat hij moet stoppen.

Meneer luistert weer niet en om de veiligheid van de situatie te garanderen wordt hij uitgeschakeld.

Eigen schuld. :Y
  woensdag 28 november 2012 @ 09:54:57 #47
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119702035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het is toch altijd een bepaald soort volk wat de slachtofferrol aanneemt he.

Die demonstratie gaat gegarandeerd uit de hand lopen en dan zeggen ze dat het zo vreedzaam was tot de politie kwam.

Let maar op.

Chips en bier erbij en een live stream is wellicht een goed idee. :Y
Live stream? Ik ga live kijken :) Op CS een bakkie koffie halen en rustig naar het malieveld kijken.
pi_119702057
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
pi_119702082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
De school waar hij op zat ziet dat anders. Hij was daar een goede student en had geen problemen.
Maar iemand doodschieten/ vermoorden is niet niets, helemaal als je achteraf weet dat hij niet levensbedreigens was. Je zal het maar op je geweten hebben.17 jaar zeg, wat een trieste gebeurtenis.
Nee hij had geen problemen, daarom woonde hij zeker onder toezicht? :W
pi_119702089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
alsof scholen iets weten van scholieren :')

als iemand al jarenlang gepest wordt weten ze ook altijd van niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')