Dit verwacht ik eerder van een .22 ipv een 9mm.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:15 schreef Re het volgende:
[..]
het is zelfs mogelijk dat een kogel afketst op je knieschijf zo je lichaam in...
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.quote:
ja, die is in andere landen totaal verschillendquote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ga toch verhuizen zodra ik klaar ben met mijn opleiding dus dit land doet maar. Ik ben die burgerlullen mentaliteit zo zat.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
geef me doekoe kutland!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
Hop gevonden en bekend..quote:me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Ach, het is wel weer mooi om te zien hoe zo`n simplistische ziel even denkt nog als een eckte profiteur te kunnen genieten van alles wat Nederland te bieden heeft om vervolgens als een of andere kasplantje te gaan kankeren op datzelfde land en te verhuizen omdat het volgens hem ergens anders beter isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die is in andere landen totaal verschillend.
Mensen zijn zooooo anders door een lijntje op de kaart.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:37 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
DM even door als je wil.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hop gevonden en bekend..
Cultuurverrijkers
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je profiteert nog even van het land waar je zo op kankert om vervolgens niet thuis te geven. Tekenend voor jouw verrotte karakter.
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil ook verhuizen. Maar niet om de mensen. De gebouwen zijn zo grauw en donker hier en ik hou van warmte dus ergens wonen waar de gebouwen licht zijn en het warm is lijkt me echt tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
https://twitter.com/FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
me tegel waar ik had geschreven staat op voorpagina's "agent met dood bedreigd"
Die kinderen raken niet vanzelf de weg kwijt in het leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn ouders zijn dus precies hetzelfde tuig.
Ja, sure, ga eens in Spanje of italie een grote bek opzetten tegen een agent, kijken of je er ook vanaf komt met een waarschuwing of een bekeuring.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In andere landen doet de overheid precies hetzelfde maar daar is af en toe tenminste nog een kritisch geluid. Hier mag je absoluut niet tegen of kritisch zijn over de politie.
[..]
Ik heb niet geregeld dat ik jouw geld moet ontvangen van de overheid dus ik ben zeker niet moreel verplicht om geld terug te geven. Het feit dat jij en 90% van de mede burgerlullen hier dat niet snapt is een teken van het verrotte karakter van dit hele land.
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
https://twitter.com/FollowNish_
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
Ik noem dit huilen:quote:Op woensdag 28 november 2012 09:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voordat mensen uitspraken doen, moet eerst het onderzoek van het OM worden afgewacht.
De enige die hier huilt zijn de zogenaamde nabestaanden (en dat is logisch als je iemand kwijtraakt), maar de agent heb ik niet horen huilen of iets dergelijks.
Wat wil je nu zeggen?
pOekiie. @FollowNish_quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat ze natuurlijk even mag komen uitleggen wat ze bedoelde. Gaat ze huilen enzo, politie schopt haar weer de straat op en haar harde thuglife verpakt ze in een liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |