1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan het heel makkelijk stoppen hoor. Zet je stufi stop en wees een echte vent door het zelf te betalen, maar dat zal je wel niet doen, held dat je er bent.
Maar goed, waarom reageer ik eigenlijk nog op een snotneus met 0 levenservaring die zijn opleiding nog niet eens heeft afgemaakt
Als je overigens tips wilt, Linkse_Boomknuffelaar was ook zo`n blaataap die met een grote bek verkondigde te gaan emigreren, misschien kan hij je nog wat tips geven over waarom hij keihard gefaald heeft in dat opzicht.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt dat meisje
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
pOekiie. @FollowNish_
Wat denkt de justitie dat wij kanker dom zijn fso ?
Nee, heel Nederland denkt weet dat meisje
Wat is jouw levenservaring met handelen onder stress dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
1) Stufi is slechts een klein deel van de subsidie die een student krijgt. Op het collegegeld zit veel meer subsidie en daar kan je niet omheen.
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.quote:2) door de overheid wordt ik gigantisch op kosten gedreven bij het betalen van een kamer en de totale kosten van de opleiding dus ik hark zonder gewetensbezwaar binnen wat ik binnen kan harken.
Ik zou niet weten waar je het over hebt.quote:3) Grappig dat jij begint over levenservaring aangezien ik een levenservaring over handelen onder stres met je gedeeld heb een paar pagina's terug en jij daar voor de eerste en enige keer koos om er niet op te reageren omdat het je niet uitkwam.
Selectief quoten met een misleidende foto erboven is zo ontzettend lag Tayu.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Tayu het volgende:
Wat ongelooflijk dom en triest is het om een dergelijke bedreiging op een stoeptegel te kalken, en je naam er dan onder te schrijven![]()
[ afbeelding ]
En voor degene die wat van zijn ouders wilde horen:
"Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet."
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml
quote:'Rishi is in onze optiek vermoord en de agent moet daarom worden berecht', aldus Rishi's neef. Volgens Rishi's moeder, de rest van zijn familie en zijn vrienden om te laten zien dat niemand ongestraft wegkomt als iemand sterft, ook de politie niet.
Tsk, tsk.... het is WEL duidelijk dat er bedreigingen zijn geuit aan het adres van de agent. Dus niks huilie huilie, maar terechte verontwaardiging! Want zoals je zelf al zegt, er is nog niets bewezen, dus waarom men dan die agent moet gaan bedreigen??quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik vraag me af of er een lijkschouwing is geweest, waaruit dit eventueel op te maken valt.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarschijnlijker lijkt me dronken en helemaal doorgesnoven. Uit ervaring kan ik vertellen dat als agenten een wapen op je richten het een hele onnatuurlijke reactie is om niet meteen bij de les te zijn.
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.htmlquote:Op woensdag 28 november 2012 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Collegegeld kan je ook gewoon betalen hoor, zie onder andere hier http://www.utwente.nl/so/(...)g%20collegegeld.doc/
Staat helemaal uitgelegd hoe je dat kan doen.
[..]
Dat zeg ik, je bent dus een vieze profiteur en geen haar beter.
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt.
Dat zeg ik, je bent een sno
Er worden bedreigingen geuit zonder dat het onderzoek is afgerond, en dan zijn anderen aan het huilen? Je bent of een enorme troll of enorm dom.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
[..]
Ik noem dit huilen:
De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”, vertelt voorzitter Han Busker. „Als samenleving moet hier een boodschap tegen afgegeven worden. Dat vergt ook actie van de bestuurders in dit land.”
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat geldt voor de doodgeschoten jongen, dat geldt voor de schietende agent.
Er is nog helemaal NIKS duidelijk, maar de politiebond heeft al zijn conclusies getrokken en eist actie van de bestuurders, de hele samenleving wordt er bij gesleept, etc. etc.
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik had het over varen met een boot en de reactie van me lieve zusje op een veel grotere en snellere boot die onze richting uitkwam. Heb dit trouwens ook meegemaakt zonder te gillen. http://www.dumpert.nl/med(...)ken_vanuit_kano.html
Geweldige sidenote niet?
Niks klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij haalde de trekker niet over, klaar.
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.quote:De Nederlandse Politiebond reageerde geschokt op de ernstige bedreigingen aan het adres van de agent. „Met dit soort uitlatingen worden grenzen overschreden”
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:49 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
https://twitter.com/FollowNish_
De rest van haar tweets zijn ook niet echt van niveau.... maar er is hoop. de politie leest mee
Vermoord??quote:Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
Het niveau bepaald de toon van je frustratie.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Je blijft je verbazen hoe ze het uit durven te spreken. Godskolere.quote:
Of op een straatsteen..tja...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, slim van het naïeve meisje is het niet, maar ik snap wel dat ze d'r frustratie, woede, verdriet en onbegrip wil uiten. Om dat nou op Twitter (of FB) te doen... tja...
Gelukkig snap je zelf ook wel dat er niemand vermoord is en hoeven we niet weer een hele discussie af te gaan over getrokken pistolen, bevelen die genegeerd werden, kogels die misschien afgeketst zijn en meer van zulke zaken.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
'The Cop will die' gaat wel iets verder dan 'onmacht en emotie' tonen he.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat er een bende uitlatingen op staan die ze doet uit onmacht en emotie.
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Wat heeft jouw stressvolle situatie op een boot te maken met levenservaring die je overduidelijk mist?
De politie wist dat dus niet, en door naar zijn middel te grijpen inplaats van zijn handen in de lucht te steken zoals hem werd opgedragen, werd het vermoeden dat ie een wapen had alleen maar versterkt. Je kan het de politie moeilijk kwalijk nemen dat ze niet gaan zitten wachten tot iemand eerst het vuur op hen opent.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Er worden ook grenzen overschreden als een ongewapend iemand door de politie vermoord wordt. Me dunkt.
En of dat nou een brave jongen was of niet doet daar verder eigenlijk niet zo heel veel aan af.
Dat heeft nog steeds weinig tot niks te maken met levenservaring. Maar blijf het proberen, je bevestigt keer op keer mijn standpunt namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Volgende keer wat beter opletten dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik meer van de wereld heb gezien dan de meeste fokkertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |